Hoe doorbreek je het vaste schema van een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké, als ik het zo lees zal ik me een stuk assertiever moeten opstellen… Let's try it!
Bedankt allen voor de reacties.
Daar lijkt het wel op ja, baat het niet, schaden zal het niet snel.
Uiten waar je voorkeur ligt levert vast een betere ervaring op, mits dame daarin meegaat natuurlijk.
Geeft ze aan dat niet te zien zitten kun je je altijd nog bedenken, lastig wel als je al geil bent. ;)
 
Dat doorbreken gaat vanzelf, als er toch een soort 'klik' is. Dan durf ik al eens voorzichtig een kleine 'move' maken en afhankelijk van de reactie kan dit verder uitlopen in wat dan ook. Als die 'klik' er niet is of de dame reageert (bewust) niet op die 'move' dan laat ik ze gewoon haar gang gaan.

Ervaring heeft geleerd dat discussie geen zin heeft, 'overleggen' ook niet, en voor je het weet is de sfeer helemaal weg en je geld ook.
 
Bij veel DVP's die ik meermaals bezocht herkende ik een vast patroon in de handelingen tijdens de date.
Meestal laten ze je plat op je rug liggen en zakken ze naar beneden om te pijpen, sommigen zelfs met hun rug naar je toe. Daarna cowgirl waar zij ritme en diepte bepalen en dan eventueel afwerken in enkele andere posities maar steeds zo dat zij kunnen controleren. Ergens begrijpbaar (ze,er de eerste keer dat je haar bezoekt) maar soms frustrerend als je zelf zachtaardig bent en vooral wil strelen, knuffelen…

Ik veronderstel dat dit patroon dient om zichzelf te beschermen tegen ongewenste acties van de klant maar soms voel ik me als een walvis op het droge die via zijn kant gereanimeerd moet worden…. 😜

Nu mijn vraag: hoe doorbreek je op een zachtaardige manier dit patroon en bouw je wat vertrouwen op zodat ze meer toelaat ( ik bedoel dit niet dat ze extra services moet toelaten maar dat je samen actief naar een hoogtepunt kan werken). Ik heb dit reeds meermaals aangebracht in het gesprekje vooraf maar ik zie ze meestal terugvallen in hun gewoontes…

Iemand tips?
Herkenbaar. Gewoon vragen of ze autistisch zijn.
Dat geeft een behoorlijke draai aan de date kan ik je vertellen. Niet altijd positief, maar het ijs is wel gebroken.
 
Haha bij mij komen 😜
Jammer dat je het zo ervaart. Misschien vanaf begin gewoon communiceren wat je wil? Ook erkenning geven dat je het werk apprecieert en ook haar als persoon. Lijkt me niet zo moeilijk om te zeggen aangezien je zelf aangeeft zachtaardig te zijn en te willen. We krijgen echt klootzakken over de vloer, maar dit lezen voelt al aan alsof je echt een lief persoon bent. Je kan vragen wat zij leuk vindt en zeggen wat jij fijn vindt en mss verandert zo haar mood wat.
Ik hoor natuurlijk alleen van jullie hoe afwerkers zich gedragen, maar er zullen er vast ook wel zijn die dit niet doen 😊😊
Vragen wat zij leuk vindt en wat niet aan de prachtige DVP waar ik ga vind ik 👍 Persoonlijk houd ik van zacht strelen, kussen, beffen, knuffelen, praten, … met haar; seks is voor mij vooral samen genieten 😊 en veel meer dan enkel mijn orgasme (hoewel dat laatste ook leuk is).

@Belle kan je de klootzakken niet buiten zetten of vooraf eruit filteren? Ik zie bijvoorbeeld op redlights dat bepaalde DVP duidelijk aangeven wat er voor hen niet kan (en kan dat zeker begrijpen) en/of kort willen telefoneren met hun klant alvorens een afspraak te boeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan