Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

• Zij stopte met het werk - Ze verliet de branche

Stemmen: 97 47,1%
  • Zij verhuisde/andere locatie - Niet meer bereikbaar op dezelfde plek

Stemmen: 23 11,2%
  • Ik stopte ermee - Zelf besloten om niet meer te gaan

Stemmen: 30 14,6%
  • Prijsverhoging - Te duur geworden

Stemmen: 21 10,2%
  • Meningsverschil/conflict - Onenigheid of ruzie

Stemmen: 24 11,7%
  • Veranderde omstandigheden - Relatie, verhuizing, financiën, etc.

Stemmen: 14 6,8%
  • Service werd minder - Kwaliteit ging achteruit

Stemmen: 17 8,3%
  • Nog steeds contact - De relatie bestaat nog

Stemmen: 33 16,0%
  • Anders - Vertel het in de reacties

Stemmen: 13 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    206
Langzaam lezen en zelf de alinea's en leestekens erbij denken. Dan is het wel te snappen.
Het komt in korte trekken hierop neer:
  • Ik had een goede relatie met een DVP en dacht een echte vriendin gevonden te hebben
  • Op een gegeven moment heb ik mij ongepast tegenover haar gedragen
  • Daarna wilde ze niets meer met me te maken hebben
Zo kan het dus ook!

Ik voel wel een soort van genegenheid voor vaste dames die ik regelmatig bezoek. Maar dat is niet het type gevoelens die je bedoelt. Buiten de dates houd ik ze bewust uit mijn leven. Hoewel ik graag aan de seks en gesprekken met mijn favoriet denk.

De dames zijn voor mij een manier om mijn polygamische natuur te praktiseren op een onschadelijke manier. Echt op het liefdespad gaan, is wel schadelijk voor mijn relatie. Dit is ideaal voor mij. De DVP'S brengen mij de in de meest letterlijke zin van het woord de lusten die je bij een relatie in de eerste passionele fase ook hebt, maar niet de lasten (behalve de financiële lasten natuurlijk). Lekkere seks, fijne gesprekken en een gevoel van verbinding. Geen geruzie over sokken op de grond en het dopje van de tandpasta. Geen vechtscheiding.

Als het eindigt, is het omdat ze stopt met het werk. Nog nooit is het geëindigd door bonje met elkaar. En als het afscheid geweest is, dan mis ik haar natuurlijk. Maar niet zoals je een verloren geliefde mist. Er mist een dimensie die er bij liefdesverdriet wel is. Ik ben er ook snel overheen.
Mooi omschreven.

Een tijd meerdere vaste/vertrouwde dames gehad waar ik regelmatig kwam; Joy, Jacky, Genevieve en Sharon. Alleen de laatste is nog over helaas. De eerste twee gestopt met thuisontvangst, G is helaas veel te vroeg overleden.

Geen romantische gevoelens ooit gehad, maar vind een vertrouwd adres waarvan je weet dat de service goed is wel belangrijk.

Terug
Bovenaan Onderaan