Ik ben erg van de vaste dames, zoek ook altijd meer dan sex, maar heb geen behoefte aan een echte relatie.
Naast DVP's zijn er ook wel wat vriendinnen met benefits. Twee keer een dame echt exclusief bezocht. De laatste nog niet zolang geleden, dat was maar voor een paar maanden, ze is gestopt. Bijzondere en interessante vrouw en zeker niet alleen in bed.
Zeker 20 jaar geleden was er een dame die ik exclusief bezocht voor zeker 3 jaar. We hebben ook naast haar werk veel gedaan. Samen op reis, daagjes weg, ook op de gekste plekken sex gehad (pashokje, in de trein, diverse plekken buiten enz). Haar werk was echt haar hobby

. Begon aardig op een relatie te lijken, maar ik ken mezelf, ben een lonely wolf, maar vrijwillig en graag. Ze is al jaren gestopt, inmiddels is ze getrouwd maar 1 of 2 keer per jaar gaan we nog op stap.
Nu een ex DVP die nog een enkele klant uit haar verleden bij haar thuis ontvangt. (Niet helemaal ex dus), ook weer bijzonder want blijf ook vaak ongepland een nachtje slapen, wijntje te veel op dus dan maar op herhaling voor en na het slapen. Ik ga soms langs bij andere dames, vrijwel altijd bij de Salon.
Bij die vaste dame kom ik heel frequent, gemiddeld 2 keer maand, bij de losse dames soms maanden niet en dan opeens 3 keer per week.