Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

• Zij stopte met het werk - Ze verliet de branche

Stemmen: 67 55,4%
  • Zij verhuisde/andere locatie - Niet meer bereikbaar op dezelfde plek

Stemmen: 17 14,0%
  • Ik stopte ermee - Zelf besloten om niet meer te gaan

Stemmen: 21 17,4%
  • Prijsverhoging - Te duur geworden

Stemmen: 10 8,3%
  • Meningsverschil/conflict - Onenigheid of ruzie

Stemmen: 14 11,6%
  • Veranderde omstandigheden - Relatie, verhuizing, financiën, etc.

Stemmen: 6 5,0%
  • Service werd minder - Kwaliteit ging achteruit

Stemmen: 6 5,0%
  • Nog steeds contact - De relatie bestaat nog

Stemmen: 19 15,7%
  • Anders - Vertel het in de reacties

Stemmen: 8 6,6%

• Totaal aantal stemmers
    121
Nu, ja... in een 'reguliere' business laten ze de klant vast wel weten als ze de zaak stoppen. Vaak zelfs een poos op voorhand.

Als een DVP dat doet... krijg je meteen: "Ach! Die komt wel terug als ze centen nodig heeft"! Daar hebben velen vast geen behoefte aan...
Velen toch wel. Ken er zoveel die al 3 of 4 x gestopt zijn en iedere keer weer terugkomen. Die verliefdheid gaat ook weer over en veel geld is toch wel heel fijn.

Ik zit vooral in de massagehoek, en veel van mijn all-time favorieten zijn lang geleden of recenter gestopt, zoals Ilona (Yu & Mi), Rosalinde (Massagewereld), Tiffany (Almere), Bella (Temptation) en Henrika (Rotterdam).

So it goes, om met de hoofdpersoon uit Slaughterhouse Five te spreken.

Misschien had ze net haar dag even niet, of er was iets aan de hand. Je kan het nog één keer proberen. En anders volgens het credo van dit topic, "op naar de volgende"!
Als dat het geval zou zijn, zegt ze dat. Ik ken haar al van 2022 en dan is het al wat moeilijker en zal haar zeker nog wel bezoeken. Ik heb maar weinig succes met nieuwe dames. Misschien ben ik zelf de oorzaak en zal ik het moeten vragen.

Mijn bijna vaste masseuse in Utrecht (voor de sluiting), Soest en Nijmegen stopte ermee omdat ze ging trouwen. Meestal was ik bij haar, soms bij een andere masseuse. Vraag me nog steeds af of het goed gaat met haar, want we hadden een fijne persoonlijke klik. Als ze ooit terug komt, dan ga ik meteen weer (onafhankelijk van actueel uiterlijk).

Vaak meegemaakt dat ze opeens spoorloos verdwijnen zonder iets te zeggen. Het doet me weinig want ik hecht me niet meer aan een dvp. Geniet van elke ontmoeting zolang ze er is. Zo niet, dan staat de volgende topper klaar. 🤷🏻‍♂️
Zo is dat! Daarom moet je lekker afwisselen vind ik! De meeste dames die dit werk doen, doen het namelijk echt niet omdat ze nympho's zijn, maar vaak gewoon voor het snelle geld. Bovendien is afwisselen veel leuker gezien je dan elke keer een nieuwe ervaring opdoet.

Terug
Bovenaan Onderaan