Hoe ga je om met complimenten van een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kent het fenomeen misschien wel:
Je gaan een aantal keer naar een DVP die je goed bevalt, het wordt steeds vertrouwder en op een gegeven moment gebeuren er dingen die niet 'standaard' zijn. Dat kan overigens op verschillende manieren, vaak natuurlijk seksueel (CIM, CIF, anaal, veel langer blijven dan betaald, andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen), maar ook anders.

Zo stond ik laatst ergens een router te configureren, heb ik weleens een laptop geïnstalleerd en laatst zelfs een juridisch document beoordeeld en gewijzigd. Allemaal niet bepaald iets wat je bij een dvp 'transactie' zou verwachten :) Ook ben ik wel eens achteraf een hapje samen gaan eten, heb een dame wel eens een lift gegeven van anderhalf uur en ben ik wel eens in een halve orgie met drie huisgenoten beland. Mooie avonturen.

En dan komt het moment dat je in het contact opeens benaderd wordt als "You're special", "We have a connection" of "You're my favourite client". Heel vleiend natuurlijk, en toen ik nog een rookie was geloofde ik het ook echt. Ondertussen weet ik dat de dames een hoop Special Friends hebben, die net even wat meer krijgen (en geven...). Toch herken ik het wel, ik geloof niet dat het echt gelogen is. Ook ik heb mijn favorieten en vindt ze echt speciaal, maar natuurlijk niet zo speciaal dat ik er meer mee doe dan af en toe flink los gaan. Ik ben daar ook niet 'trouw' in, net zoals zij dat vast niet zijn.

De laatste jaren zie ik wel dat het toeneemt, inmiddels heb ik denk ik vijf DVP's waarvoor ik "Special" ben, en zij voor mij. Niet perse de lekkerste wijven overigens (hoewel een aantal... yum), maar vooral die klik die volgens mij bij beide partijen aanwezig is.

Geen idee waarom ik dit allemaal typ :) Herkennen jullie dit? En hoeveel DVP's zijn jullie "Special" voor?
Dit herken ik wel. Heb wel met een aantal vrouwen of gehad. Ik had het met een waar we soms gewoon in slaap vielen en waar ik ook een aantal keren ben mee gaan eten. Nu deze vrouw helemaal uit het oog verloren.

Dan nog met een paar op verschillende manieren. Met 2 heb ik wel een heel goede band en zij zijn ook wel speciaal voor mij. Maar andersom is dat toch minder. Bij 1 is het wel wederzijds maar we houden wel afstand en zien elkaar niet zo vaak. Met 1 ander heb ik ook een goede band en zij ook met mij maar zij is altijd heel druk dus we zien elkaar niet veel. Dit is wel overeen periode van jaren. Want met anderen vind ik wel leuk om heen te gaan maar heb ik geen speciale band ofzo. Alleen op het moment prettig samen.
 
Ik had vorige maand een date die blijkbaar nogal onder de indruk was van het formaat kwakkie dat ik produceerde. Toen ik voor de derde keer tijdens het zelfde bezoek een rubbertje flink gevuld had zat ze het echt aandacht te bestuderen terwijl ze "wow, so much milk" zat te mompelen. Daarna trok ze me aan m'n lul mee naar de kamer van haar huisgenootje om het bewijs samen m'n inmiddels weer groeiende leuter te showen 😂
Leuke meid was dat. Jammer dat ze het land weer uit is.

Paar weken later kreeg ik de opmerking van een andere dame dat het plafond niet gewit hoefde te worden, dus het zal wel waar zijn zeker 😂

Opmerkingen over het formaat is vrij standaard denk ik. Ben wel boven gemiddeld geschapen, maar een kinderarmpje is het zeker niet, dus ik zeg altijd maar dat het wel meevalt.

[edit] oeps, die nu pas dat ik een oud topic omhoog haal. Sorry 🙏
 
Laatst bewerkt:
Ik had vorige maand een date die blijkbaar nogal onder de indruk was van het formaat kwakkie dat ik produceerde. Toen ik voor de derde keer tijdens het zelfde bezoek een rubbertje flink gevuld had zat ze het echt aandacht te bestuderen terwijl ze "wow, so much milk zat te mompelen" daarna trok ze me aan m'n lul mee naar de kamer van haar huisgenootje om het bewijs samen m'n inmiddels weer groeiende leuter te showen 😂
Leuke meid was dat. Jammer dat ze het land weer uit is.

Paar weken later kreeg ik de opmerking van een andere dame dat het plafond niet gewit hoefde te worden, dus het zal wel waar zijn zeker 😂

Opmerkingen over het formaat is vrij standaard denk ik. Ben wel boven gemiddeld geschapen, maar een kinderarmpje is het zeker niet, dus ik zeg altijd maar dat het wel meevalt.

[edit] oeps, die nu pas dat ik een oud topic omhoog haal. Sorry 🙏
De laatste 2 dates dat ik had kreeg ik als compliment dat ik een lekker stoot tempo had.
 
Over formaat gereedschap hoef ik het niet te hebben, want dat onderwerp heeft al zo'n baard. Wisten jullie trouwens dat een gorilla een hele kleine heeft?

Maar goed, on topic. Toen ik een keer in een heel ordinaire Chinese massagesalon lag, begon de masseuse lyrisch te doen over mijn kont. Toen dacht ik echt: doe toch normaal, wijf. Ik vond dat echt zo'n onzin. Alsof ik zo'n lekkere kont heb, doe toch normaal :ROFLMAO:
 
@Pippi Langkous: Je had haar kunnen vragen wat jouw kont zo geweldig maakt. Wie weet meende ze het wel al vind je jouw kont zelf totaal niet bijzonder. Zou toch kunnen?

Ik heb hetzelfde overigens laatst ook meegemaakt. En misschien dat de dame het inderdaad helemaal niet meende, maar ik heb het compliment gewoon in ontvangst genomen en voelde me er prima bij, al kwam dat vooral omdat ik vond dat ze er zelf ook bepaald niet onappetijtelijk uit zag.
 
@Pippi Langkous: Je had haar kunnen vragen wat jouw kont zo geweldig maakt. Wie weet meende ze het wel al vind je jouw kont zelf totaal niet bijzonder. Zou toch kunnen?

Ik heb hetzelfde overigens laatst ook meegemaakt. En misschien dat de dame het inderdaad helemaal niet meende, maar ik heb het compliment gewoon in ontvangst genomen en voelde me er prima bij, al kwam dat vooral omdat ik vond dat ze er zelf ook bepaald niet onappetijtelijk uit zag.
Hé, Karmageddon. Je laat me nou in een spiegel kijken, man. Ik ga hierover nadenken. Bedankt voor je feedback!
 
Ik kan een compliment echt wel waarderen. Juist het ontbreken ervan vind ik een gemis. Een dvp die lekker oprecht is, geen blad voor de mond neemt en zegt wat ze denkt, is juist erg fijn vind ik. Als dat dan ook nog een compliment is, top toch.
 
Over formaat gereedschap hoef ik het niet te hebben, want dat onderwerp heeft al zo'n baard. Wisten jullie trouwens dat een gorilla een hele kleine heeft?

Maar goed, on topic. Toen ik een keer in een heel ordinaire Chinese massagesalon lag, begon de masseuse lyrisch te doen over mijn kont. Toen dacht ik echt: doe toch normaal, wijf. Ik vond dat echt zo'n onzin. Alsof ik zo'n lekkere kont heb, doe toch normaal :ROFLMAO:

Ik heb dat ook, zeggen de masseuses ;-)

Wie weet is het wel zo , in hun ogen. Gemiddeld hebben Chinezen heel platte billen, dus best mogelijk dat ze hier een heleboel inderdaad mooi vinden.
(andersom heb ik dat ook wel )

Of het is gewoon bedoeld om iets aardigs te zeggen, en zo vat ik in het in elk geval op - dank je wel, leuk om te horen. Masseer ze nog maar een beetje extra, dan.
 
Een compliment of, ik vond het leuk, of tot de volgende keer? is toch altijd beter dan doodse stilte bij het vertrek wijzend met de vinger naar het deurgat
Als de DVP haar prive nr. (niet die van het huis waar ze werkt) voor een eventuele afspraak elders of buiten de uren beschouw ik dat als het zat wel goed ondanks dat dit opnieuw uitnodigt voor een afspraak en misschien een financiële bedoeling heeft.
De manier hoe de DVP kenbaar maakt dat voor haar de ontmoeting ook leuk was kan verschillen maar ik vind het wel fijn om weten. Denk dat de meesten klanten toch het idee hebben dat het voor beide partijen een leuke ontmoeting moet zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan