Hoe ga je om met complimenten van een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken er wel een paar die echt blij worden van dit werk.
Ze doen het een paar weken, hebben in hun thuisland soms maanden geen seks (lees Oekraïne en Rusland) omdat mannen daar -volgens de dames- rampzalig in bed zijn. Dus na veel avonturen met batterijen enzo komen ze hier.
Zo geil als boter, in een nieuw land met veel attente mannen die meestal goed zijn in bed (hun woorden).
Dus ze verwennen intens en worden intens verwend (verschil met hun thuisland, zeggen ze) en daar krijgen ze dan nog geld voor ook.

Ik ken er een paar die hier intens gelukkig van worden. Dus we complimenteren elkaar over en weer dan ook een ongeluk. ???
Dit dus.
 
Ik ken er wel een paar die echt blij worden van dit werk.
Ze doen het een paar weken, hebben in hun thuisland soms maanden geen seks (lees Oekraïne en Rusland) omdat mannen daar -volgens de dames- rampzalig in bed zijn. Dus na veel avonturen met batterijen enzo komen ze hier.
Zo geil als boter, in een nieuw land met veel attente mannen die meestal goed zijn in bed (hun woorden).
Dus ze verwennen intens en worden intens verwend (verschil met hun thuisland, zeggen ze) en daar krijgen ze dan nog geld voor ook.

Ik ken er een paar die hier intens gelukkig van worden. Dus we complimenteren elkaar over en weer dan ook een ongeluk. ???
Kom op zeg. Dit geloof je toch zeker zelf ook niet….
 
Oké, duidelijk. Maar dan nog: beide berichten gaan over hetzelfde. Alleen de laatste heeft wat meer toelichting.
Dat alle dames hier juichend hun benen spreiden is onzin.
Dat alle dames zich hier bijkans jankend laten nemen is ook onzin.

Mijn verhaal brengt enige nuance, tenminste: zoals ik die zelf ervaar. :)
 
Natuurlijk. Hoe leuk ze het ook zeggen te hebben: ik maak altijd duidelijk dat dat plezier 1 op 1 gekoppeld is aan de pinautomaat.
Als die 'nee' zegt is het gelijk 'einde dates'.

Kun je het nog zo leuk hebben met…
'je ogen zijn zo mooi' en…
'je lul is zo lekker groot' of juist…
'wat is ie fijn klein zeg!' (want groot doet zeer en nu past ie helemaal in mijn kleine mondje) of…
"wat fantastisch! niet te groot, niet te klein - deze is perfect voor alles!"

Allemaal geblablabla, de pin wint altijd. :)
 
Natuurlijk. Hoe leuk ze het ook zeggen te hebben: ik maak altijd duidelijk dat dat plezier 1 op 1 gekoppeld is aan de pinautomaat.
Als die 'nee' zegt is het gelijk 'einde dates'.

Kun je het nog zo leuk hebben met…
'je ogen zijn zo mooi' en…
'je lul is zo lekker groot' of juist…
'wat is ie fijn klein zeg!' (want groot doet zeer en nu past ie helemaal in mijn kleine mondje) of…
"wat fantastisch! niet te groot, niet te klein - deze is perfect voor alles!"

Allemaal geblablabla, de pin wint altijd. :)

Ik vind dat een beetje een rare koppeling. Als ik de kapper niet betaal zal ie me ook niet meer willen knippen, maar dat maakt nog niet dat ie niet oprecht kan menen dat ik een fijnere klant ben dan zijn andere klanten of dat ie geen gemeende complimenten kan maken over mijn haar.
 
Het is ook een lieve manier om te zeggen dat je een lelijke bril draagt ...

Maar het komt inderdaad oprechter over dan de bekende "oh wat een grote".
Ja, als je per se iemand anders onderuit wilt halen omdat je jezelf dan beter voelt, dan interpreteer je een lieve opmerking natuurlijk expres op de meest negatieve manier, dat kan inderdaad ook. ?

Ze zei dat een bril het zicht op de ogen moeilijker maakt, niet dat de bril lelijk is. Snap niet zo goed wat je eruit haalt voor jezelf om dat zo te verwringen dat het iets naars wordt, maar ik hoop dat het je geholpen heeft.
 
Ik neem de meeste complimenten wel met een korreltje zout. Wanneer de dame een beetje lief lacht en gezellig mee kletst e.d. vind ik dit zelf wel geinig om te horen. De dames waarbij je merkt dat ze dit routinematig zeggen laten mij koud. een oor er in, ander oor er uit.
Een compliment wat ik wel nog enigszins serieus nam was bij mijn vaste dame. Die zegt dat ik haar altijd echt heerlijk kan beffen en laat mij dit dan ook zo lang als we beiden willen doen (ook al is de date al een kwartier geleden 'afgelopen').
 
Helemaal in het begin van m'n wandelcarriere (ik was toen maar net maagd-af) flapte een dvp er opeens uit: "het beffen moet je duidelijk nog wel leren, hè". ? Meteen daarna begon ze terug te krabbelen, zeggen dat het wel wat genuanceerder lag enz. want ze dacht natuurlijk dat ze me beledigd had. Maar ik was alleen maar blij met haar eerlijkheid en zei dat ook: 'Hoe kan ik immers beter worden als niemand eerlijk tegen me is?' Dat vond ze verfrissend. Ze zei dat veel mannen een te groot ego hebben om zoiets te horen.
 
Ik krijg zo vaak complimenten van de dames. Sindsdien weet ik dat ik een enorm grote lul heb, en ik als de beste neuk.
Of zeiden ze dat ik de grootste lul ben? Ik weet het niet meer.

Even serieus: een DVP betaal je voor een illusie, een toneelstuk.
Wil je hiermee zeggen dat je een complimentje standaard niet serieus neemt? Lijkt mij zonde, want ik geloof wel degelijk dat er dames zijn die gemeende complimenten maken.
 
Je kent het fenomeen misschien wel:
Je gaan een aantal keer naar een DVP die je goed bevalt, het wordt steeds vertrouwder en op een gegeven moment gebeuren er dingen die niet 'standaard' zijn. Dat kan overigens op verschillende manieren, vaak natuurlijk seksueel (CIM, CIF, anaal, veel langer blijven dan betaald, andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen), maar ook anders.

Zo stond ik laatst ergens een router te configureren, heb ik weleens een laptop geïnstalleerd en laatst zelfs een juridisch document beoordeeld en gewijzigd. Allemaal niet bepaald iets wat je bij een dvp 'transactie' zou verwachten :) Ook ben ik wel eens achteraf een hapje samen gaan eten, heb een dame wel eens een lift gegeven van anderhalf uur en ben ik wel eens in een halve orgie met drie huisgenoten beland. Mooie avonturen.

En dan komt het moment dat je in het contact opeens benaderd wordt als "You're special", "We have a connection" of "You're my favourite client". Heel vleiend natuurlijk, en toen ik nog een rookie was geloofde ik het ook echt. Ondertussen weet ik dat de dames een hoop Special Friends hebben, die net even wat meer krijgen (en geven...). Toch herken ik het wel, ik geloof niet dat het echt gelogen is. Ook ik heb mijn favorieten en vindt ze echt speciaal, maar natuurlijk niet zo speciaal dat ik er meer mee doe dan af en toe flink los gaan. Ik ben daar ook niet 'trouw' in, net zoals zij dat vast niet zijn.

De laatste jaren zie ik wel dat het toeneemt, inmiddels heb ik denk ik vijf DVP's waarvoor ik "Special" ben, en zij voor mij. Niet perse de lekkerste wijven overigens (hoewel een aantal... yum), maar vooral die klik die volgens mij bij beide partijen aanwezig is.

Geen idee waarom ik dit allemaal typ :) Herkennen jullie dit? En hoeveel DVP's zijn jullie "Special" voor?
 
Toch blijft het soms speciaal, ik hou er wel van om vastgebonden te zijn en de dame dan haar gang te laten gaan zodat ik weinig in kan brengen. Op gegeven moment vroeg de dame of ik haar wilde vastmaken en kon ik doen wat ik wilde (binnen bepaalde grenzen) doet ze vast niet met elke klant. Heerlijke momenten om te koesteren.
 
Ik had een dame / meid die inmiddels een vriend heeft. Dus ook niet meer werkt (sinds een week).
Het was / is te leuk met haar.
Ze doet dingen bij mij die super zijn en verder gaan dan ik had verwacht… toen ik haar afgelopen zomer voor het eerst zag.
Ze is heerlijk.

Nu is ze ineens toch terug naar haar moederland.
Deze nacht voor de derde keer temidden van haar ouders in een schuilkelder.
In Kiev.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan