Je kent het fenomeen misschien wel:
Je gaan een aantal keer naar een DVP die je goed bevalt, het wordt steeds vertrouwder en op een gegeven moment gebeuren er dingen die niet 'standaard' zijn. Dat kan overigens op verschillende manieren, vaak natuurlijk seksueel (CIM, CIF, anaal, veel langer blijven dan betaald, andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen), maar ook anders.
Zo stond ik laatst ergens een router te configureren, heb ik weleens een laptop geïnstalleerd en laatst zelfs een juridisch document beoordeeld en gewijzigd. Allemaal niet bepaald iets wat je bij een dvp 'transactie' zou verwachten
Ook ben ik wel eens achteraf een hapje samen gaan eten, heb een dame wel eens een lift gegeven van anderhalf uur en ben ik wel eens in een halve orgie met drie huisgenoten beland. Mooie avonturen.
En dan komt het moment dat je in het contact opeens benaderd wordt als "You're special", "We have a connection" of "You're my favourite client". Heel vleiend natuurlijk, en toen ik nog een rookie was geloofde ik het ook echt. Ondertussen weet ik dat de dames een hoop Special Friends hebben, die net even wat meer krijgen (en geven...). Toch herken ik het wel, ik geloof niet dat het echt gelogen is. Ook ik heb mijn favorieten en vindt ze echt speciaal, maar natuurlijk niet zo speciaal dat ik er meer mee doe dan af en toe flink los gaan. Ik ben daar ook niet 'trouw' in, net zoals zij dat vast niet zijn.
De laatste jaren zie ik wel dat het toeneemt, inmiddels heb ik denk ik vijf DVP's waarvoor ik "Special" ben, en zij voor mij. Niet perse de lekkerste wijven overigens (hoewel een aantal... yum), maar vooral die klik die volgens mij bij beide partijen aanwezig is.
Geen idee waarom ik dit allemaal typ
Herkennen jullie dit? En hoeveel DVP's zijn jullie "Special" voor?