Hoe gaan lange dates?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar ooit heeft een dame hier op het forum ten overstaan van allerlei van haar andere klanten, die ook hier rondhingen, verklaard dat ze één van haar allerbeste befbeurten ooit door mij had gehad, om zich meteen tegenover de rest te verontschuldigen dat het geen competitie is. Dat telt toch wel voor iets op zijn minst. 😆
Quote ingelijst en boven je bed gehangen? Had ik wel gedaan.
Ik heb nog vlinders dat Lisa een post van mij heeft gelike'd 😂
 
Penetratie hoeft ook niet. Je kan best hele leuke en bevredigende seks voor beide partners zonder dat er gepenetreerd wordt.

Heb ook al fantastische dates gehad van 3 uur waar er misschien 2-3 minuten penetratie bij was.

Je moet die druk niet bij je leggen van dat er persé gepenetreerd moet worden. Er zijn zoveel leuke en geile seksuele handelingen buiten penetratie .

En bij een lange date heb je tijd voor een ronde 2 dus dan kan je ook al wat meer experimenteren en oefenen.

Gewoon niet teveel erbij nadenken en go with the flow…
 
Ik had niet verwacht dat je überhaupt nog zou weten wie ik was daar 😃
Tsja, eerste keer, dus helemaal op mijn gemak was ik niet, maar nou ook weer niet enorm zenuwachtig. Wel een te afwachtend muurbloempje. En ik neem aan dat je overdenkend bedoelt? Ja, zou willen dat ik dat eens kon uitzetten.


Ik was er als eerste met alleen de dames, en ja ik heb ook mijn forumnaam van hier genoemd, maar ook mijn voornaam.

Dat is tussen mij en Lisa ... en de andere dames en heren daar 🤣

Maar zoals Lisa al zei: uiteindelijk ging alles helemaal goed. 😎
Dat bericht stond inderdaad vol van de typo's he. OEPSIEEEEE.
Hopelijk gaat alles maal nu zoveel beter 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan