Hoe groot is de kans..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hyviiee

Wandelaar
28
12/01/23
7
Gisteren ben ik bij een shemale geweest. Heb haar afgetrokken en haar zaad op m'n hand gekregen en daarna schoongemaakt met een doekje. Nu kwam ik er naderhand (opnieuw) achter dat ik minstens een half uur daarvoor een klein sneetje op m'n duim had gekregen van spelen met mijn kat in huis. Hoe groot is de kans dat er via deze kleine snee een soa en of hiv opgelopen wordt?
 
Gisteren ben ik bij een shemale geweest. Heb haar afgetrokken en haar zaad op m'n hand gekregen en daarna schoongemaakt met een doekje. Nu kwam ik er naderhand (opnieuw) achter dat ik minstens een half uur daarvoor een klein sneetje op m'n duim had gekregen van spelen met mijn kat in huis. Hoe groot is de kans dat er via deze kleine snee een soa en of hiv opgelopen wordt?
Wat je beschrijft zie ik niet als een risico op HIV (of een soa). Dus, ik zou me niet ongerust maken.
 
En nog even over je vraag gewoon over 3 maanden jezelf laten testen en de kans is zeer klein mits je natuurlijk alles safe het gedaan.
Laten testen omdat je denkt dat er toch een kans is op HIV? Voor de rest is er niks gebeurd.. Alleen aftrekken.. Maar zo gek is mn vraag toch ook niet haha. Er is een kans dat sperma in mijn bloedbaan terecht is gekomen via dat kleine sneetje wat ik had.. Naja snee.. Het is meer een diepe kras zeg maar.
 
Laten testen omdat je denkt dat er toch een kans is op HIV? Voor de rest is er niks gebeurd.. Alleen aftrekken.. Maar zo gek is mn vraag toch ook niet haha. Er is een kans dat sperma in mijn bloedbaan terecht is gekomen via dat kleine sneetje wat ik had.. Naja snee.. Het is meer een diepe kras zeg maar.

Als de wond verder niet meer open was, dwz niet bloedde, is er er volgens mij geen risico meer.

Testen kan nooit kwaad, maar zou me daar geen zorgen om maken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan