Geen interesse in privehuizen, geen interesse in NL dames, next!In privehuizen vele Nederlandse milfs vaak met uitgebreide extra services
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen interesse in privehuizen, geen interesse in NL dames, next!In privehuizen vele Nederlandse milfs vaak met uitgebreide extra services
Is natuurlijk nét... wat een verslaafde zou beweren!Ik heb geen verslaving
Ieder zijn genot , we kunnen gelukkig zelf kiezen , als je maar geniet en fijne sex hebt die jij voor ogen hebtGeen interesse in privehuizen, geen interesse in NL dames, next!
Is een flink kosten postje , zonden van het geld maar jij zult het er voor over hebben , maar loop niet in de val al je zuur verdiende centen naar de dames te brengen , zij zijn blij met jou ,maar er is meer dan sexIk probeer het te beperken tot maximaal tweemaal per week. Moeilijk.
Zuinig zijn op zo,n begrip volle vrouw , fijn dat ze het je gunt zijn er niet veel vansamen met mijn vrouw hebben we afgesproken wat ik per maand aan mijn hobby mag besteden.
Op = Op
indd hier rond snuffelen scheelt echt ,leuke geile verhalen en bij topics met prachtige dames, ik denk dat we zonder het zelf toe te geven allemaal beetje verslaafd zijn aan schoonheid van vrouwenGaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Elke dag op forum zal dit ook aanwakkeren denk ik zo...![]()
Dat is zeker zo, maar sex verlicht toch de druk in mn hoofd die ik heb qua stress. Daar ben ik dvp's dan ook zeer dankbaar voor want de tijd die je met hen doorbrengt en de tijd ervoor en de tijd erna, ervaar ik echt als zeer ontspannend en dan kan je er weer tegenaan. Kijk als ik een familie zou hebben, dan zou die prio hebben, maar dat heb ik niet.Is een flink kosten postje , zonden van het geld maar jij zult het er voor over hebben , maar loop niet in de val al je zuur verdiende centen naar de dames te brengen , zij zijn blij met jou ,maar er is meer dan sex
Dan is het indd een uitlaatklep voor jou , dan is het maar goed dat er dvp zijn , fijn voor je dat je zo kunt ontspannen .Dat is zeker zo, maar sex verlicht toch de druk in mn hoofd die ik heb qua stress. Daar ben ik dvp's dan ook zeer dankbaar voor want de tijd die je met hen doorbrengt en de tijd ervoor en de tijd erna, ervaar ik echt als zeer ontspannend en dan kan je er weer tegenaan. Kijk als ik een familie zou hebben, dan zou die prio hebben, maar dat heb ik niet.
Absoluut, het is een eerlijke zakelijke transactie: zo zie ik het.Dan is het indd een uitlaatklep voor jou , dan is het maar goed dat er dvp zijn , fijn voor je dat je zo kunt ontspannen .
No, ik bezoek het laatste 1,5 jaar nog maar zelden DVP's eigenlijk.Is natuurlijk nét... wat een verslaafde zou beweren!