Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd plus als ik een uur boek dan verdiend ze aan 1 klant wat ze anders aan 3-4 klanten verdiend. Die 15-20 min komen.Snap je helemaal, en dvps behandelen je beter bij een uur sessie. Is voor hun garantie voor hun tijd. En al ga je maar 1x per maand zal je een betere band met dr opbouwen waardor meer mogelijk is.
ik geniet er van ook. Zorgt er ook voor dat het niet saai word met een bepaalde dame(s).Ik denk ook dat je meer geniet omdat je t minder vaak doet ook
Hoezo goedkoper dan de ramen?Ja dat in hokjes stoppen is standaard geworden
Privehuis is nog stuk goedkoper![]()
Precies!€200,- voor 1x knettergoede betaalsex is toch prima? Al die €50tjes en je krijgt mechanische seks, die je na 5 min al bent vergeten. Doe mij dan maar 1x per maand maar dan goeie goeie seks
Uur ramen op basis safe sex zonder extras 200 per uur, zelfde service bij privehuizen 130-160 per uurHoezo goedkoper dan de ramen?
Vergelijken kan ik ook:Uur ramen op basis safe sex zonder extras 200 per uur, zelfde service bij privehuizen 130-160 per uur
Heel veel sterkte! Ik kan me daar zeker iets goed bij voorstellen, vooral door hoe de dames ons laten voelen. Maar onthou, het is hun werk en het blijft een zakelijke dienstverlening, waardoor een budget goed werkt. Ik hoop dat alles goed komt met je!!Bij mij is dit een zeer moeilijk iets. Ik heb namelijk een ernstige verslaving door traumas waardoor ik hier letterlijk in de schulden ben beland 2 keer. Nu ga ik dan voor het eerst in een deftige opname van 4 maanden