Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nou gewoon van de bank opnemen is toch normaal!
geld is nog altijd het enigste wettige betaalmiddel ik betaal nooit ergens met een pinpas mij niet meer gezien ben 2 keer gescimt.
theo
Ik denk dat bij @lekkeranoniem iemand de bankafschriften mee leest en dat dit zijn probleem is.

Ik heb dat probleem niet, dus heb ook geen antwoord op je vraag.
 
Bijpinnen bij de boodschappen? Haha wat ben ik toch blij dat er helemaal niemand meekijkt op mijn rekening.. Nee maar serieus ik zou kijken naar alle uitgaven die je doet waarbij er altijd sprake is van wisselende bedragen. Daarnaast eventuele hobbies (of die verzinnen) waarbij het gaat om kleine bedragen waar je zo nu en dan wat extra kan bijpinnen zonder dat dit opvallend is.
 
Zie je dat dan niet op de bankafschrift?
"Wat heb je dan voor 250 € in de supermarkt gekocht?"
Hahaha en dan thuis aankomen met een brood, beleg en wat borrelnootjes. Nee als je het op die manier bij elkaar moet krijgen dan zul je geduld moeten hebben of heel creatief zijn. Helaas is heel creatief zijn in mijn ogen niet mogelijk zonder jezelf in een web van leugens te verstrikken en dat moet je ook niet willen lijkt mij.
 
Sommige uitgaven lopen bij mij altijd via de creditcard. Daar hebben we er maar eentje van. Die beheer ik. Een keer per maand wordt daar een wisselend bedrag voor afgeschreven van de en/of-rekening.
Cash voor een dvp haal ik uit de muur met de creditcard. Daar zit 4,- euro per 100,- boete op als vergoeding voor de creditcard maatschappij.
Afschriften krijg ik online met alle details. Daar zit een een fraudebestendige dubbele inlog op met een wachtwoord en een tijdelijke pincode
 
Wanneer iemand mee kijkt met uw bankrekening heb je idd een probleem , gelukkig heb ik dat probleem ook niet .
Hoe krijg je dan cash geld ter beschikking is een goeie vraag .
Onopvallend kleine bedragen geld opzij houden ,maar dan kan je pas wandelen wanneer je voldoende hebt.
Ergens klusjes doen in het zwart waar je een deel van verduisterd .
Een hobby beginnen die wat geld kost waar je makkelijk wat cash kan verbergen .
Geen gemakkelijke opgave als je het mij vraagt :)
 
Toch best raar dat anonieme betaalwijze niet booming zijn in deze branche. Betalen met bitcoin of paysafe bijvoorbeeld. Gouden business lijkt me
Moet je wel ook eerst bitcoins of zo'n paysafecard kopen. Hoe ga je dat rechtvaardigen? Nee, het verplaatst alleen het probleem.
 
Wat ik zo kan bedenken:
- Grote uitgaven contant willen betalen. Meer geld opnemen dan je nodig hebt en een deel voor jezelf achter houden. Bijvoorbeeld: je auto moet naar de garage. Dat kost E400, maar je zegt tegen je vrouw dat het E600 is. Je pint E600 en houdt E200 voor jezelf
- Zwart wat klusjes doen en tegen je vrouw zeggen dat je het vrijwillig deed
- Zogenaamd een dure hobby beginnen die eigenlijk heel goedkoop is
- Op je werk vragen of ze bepaalde bedragen contant willen uitkeren en verzin daar een smoes bij
- Loten kopen via je rekening, die onderhands doorverkopen en beweren dat je nooit iets wint (of dat je de loten kwijtraakt)
- Misschien zijn er nog sluiproutes met mobiel betalen: je waardeert je beltegoed op, maar je geeft dat beltegoed niet aan bellen uit
 
Vind het zo belachelijk als je partner hebt je hier zoekt om aan cash te geraken? Mijn ex wou gescheiden rekening en voor mij was dat zware afknapper, eerlijk waar.
 
Tja, ik houd zelf ook niet van stiekem doen en liegen, maar als het om seks gaat kun je er soms niet omheen. Ik zou niet graag die mannen de kost geven die gegijzeld zijn in een seksloos of seksarm huwelijk en die daar niet uit kunnen stappen om een veelheid aan redenen. En voor wie hun vrouw, die hem zogenaamd lief heeft, niet bereid is mee te werken aan een manier om een basisbehoefte te bevredigen.
 
Schiet me nog iets te binnen: beleggingsassets kopen en die weer inwisselen waarbij je je (deels) contant laat betalen en dan beweren dat je slecht belegd hebt. Bijvoorbeeld munten of sieraden of kunstvoorwerpen.
Ik ben echt zo blij dat ik dit allemaal niet hoef te doen om te kunnen daten met een dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan