Hoe lang neuken jullie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe lang neuken jullie de dvp's?

  • 0 - 5 minuten

    Stemmen: 49 16,6%
  • 5 - 10 minuten

    Stemmen: 57 19,3%
  • 10 - 20 minuten

    Stemmen: 75 25,4%
  • 20 - 30 minuten

    Stemmen: 44 14,9%
  • 30 - 45 minuten

    Stemmen: 22 7,5%
  • 45 minuten of langer

    Stemmen: 30 10,2%
  • Verschilt bij mij heel erg

    Stemmen: 36 12,2%

  • Totaal aantal stemmers
    295
  • Opiniepeiling gesloten .
Tijd kost geld , ik hou het dus op " hoe meer geld je spendeert hoe beter ze het geile hoertje speelt ... " behalve bij de echte lovers hier op forum natuurlijk, dat zijn gewoon natuurtalenten ...
Ik steek er graag tijd in plagen, knuffelen, beffen etc. Het is leuk om haar te plagen. Dat brengt spanning en extra verlangen mee. Ik heb geen probleem om een halve date in voor spel te steken. Het is niet dat je er niets aan hebt. Aan haar te beffen, te kussen. Je ziet haar genieten en gewoon wild worden. Je ziet de blik in haar ogen veranderen.

Dan laten zij jou genieten. Dan krijg je meestal de wildste sex. Het is ook gewoon leuk om achteraf in haar blinkende oogjes van plezier te kijken. Toen ze weg was. Had ik tot 2 u later nog het gevoel det ze ontop zat en mijn buikspieren heb ik ook 2 dagen gevoeld.
 
Klinkt idd bekend!
En man word rap geil maar in een vrouw moet je tijd steken. Maar eens ze op toeren zijn 🥵 zeker bij vaste dames ze zijn vaak blij dat je terug komt. Het geld word dan een bij zaak.

Veel mannen denken is dat penetratie de beste manier is om een vrouw nat te krijgen of een orgesme te geven. Maar eigenlijk is de clitoris je beste vriend daar voor.
 
Ik steek er graag tijd in plagen, knuffelen, beffen etc. Het is leuk om haar te plagen. Dat brengt spanning en extra verlangen mee. Ik heb geen probleem om een halve date in voor spel te steken. Het is niet dat je er niets aan hebt. Aan haar te beffen, te kussen. Je ziet haar genieten en gewoon wild worden. Je ziet de blik in haar ogen veranderen.

Dan laten zij jou genieten. Dan krijg je meestal de wildste sex. Het is ook gewoon leuk om achteraf in haar blinkende oogjes van plezier te kijken. Toen ze weg was. Had ik tot 2 u later nog het gevoel det ze ontop zat en mijn buikspieren heb ik ook 2 dagen gevoeld.
Geweldig!
En... van die buikspieren heb ik geen last... doe dagelijks buikspieroefeningen!
Maar... nagenieten... minimum 2 dagen... en vaak nog langer!
 
Niet helemaal eens dat een man snel geil is, itt een vrouw. Bij mij moet je er ook tijd in steken, opwinding zit me tussen de oren. Te veel dvp's vergeten dat een man ook opgewonden gemaakt moet worden, althans ik wel, en dan willen sommigen nog wel eens het voorspel te snel afraffelen. Of het maar half doen, en dan verbaasd zijn dat-ie niet wil groeien. Gaan ze er heel hard aan trekken, alsof dat helpt... Terwijl, wat kusjes in de hals, wat gelebber aan de oorlel, wat gehijg in het oor en eventueel wat gezuig aan de tepels doet zoveel. Omgekeerd ook, door het mij láten doen. Ik word zeer opgewonden van een vrouw voorspel geven (al zit daar bij een dvp zelden oraal bij) dus is het extra jammer als er sommigen bij zijn die dat niet willen. Dan gaat het neuken daarna bij mij echt niet van een leien dakje.
 
Idd als je tijd in het voor spel steekt. Krijg je er vaak super geile sex voor terug. Dan heb je je handen met haar meer dan vol.
Dat klopt alleen maar bij de dames die het als extra doen. En dus een minimum aan klanten inboeken per dag. 1 of 2.
Als jij nr 6 bent .....en ze staat smorgends op met een lijst van 6 die ze moet "afwerken" Dan denk ik niet dat ze bezig is met zelf klaar te komen, maar eerder met het idee hoe ze die dag zal overleven.....zowel fysiek als mentaal
 
Dat klopt alleen maar bij de dames die het als extra doen. En dus een minimum aan klanten inboeken per dag. 1 of 2.
Als jij nr 6 bent .....en ze staat smorgends op met een lijst van 6 die ze moet "afwerken" Dan denk ik niet dat ze bezig is met zelf klaar te komen, maar eerder met het idee hoe ze die dag zal overleven.....zowel fysiek als mentaal
Dat is een feit. Veel hangt ook van jou zelf af. Ik neem ook eens over dan doe ik het werk. Het was ook niet dat we constant volle bak gingen. We wisselde rustige momenten af met wildere. Je moet ook een tempo zoeken dat voor beide leuk is. Dat helpt veel als je klant nr 5 bent.
 
Ben benieuwd naar de input van de dvps op dit forum, wat hun ervaring is. Ik denk namelijk dat 20-30 min. vooral opschepperij is.
Helaas is het in 80% van de gevallen bij heren bij 2 stoten al gebeurd (helaas ben ik erg strak ondanks ik geen jong onervaren meisje meer ben....geen idee hoe het kan maar ipv minder strak met de jaren wordt ik juist strakker, op alle vlakken 😊😳
 
Dat klopt alleen maar bij de dames die het als extra doen. En dus een minimum aan klanten inboeken per dag. 1 of 2.
Als jij nr 6 bent .....en ze staat smorgends op met een lijst van 6 die ze moet "afwerken" Dan denk ik niet dat ze bezig is met zelf klaar te komen, maar eerder met het idee hoe ze die dag zal overleven.....zowel fysiek als mentaal
De wederzijdse klik is veel belangrijker
 
Dat klopt alleen maar bij de dames die het als extra doen. En dus een minimum aan klanten inboeken per dag. 1 of 2.
Als jij nr 6 bent .....en ze staat smorgends op met een lijst van 6 die ze moet "afwerken" Dan denk ik niet dat ze bezig is met zelf klaar te komen, maar eerder met het idee hoe ze die dag zal overleven.....zowel fysiek als mentaal
........dan begrijp je dus ook waarom sommige dames kwalititeit boven kwantiteit kiezem en dus ipv voor een habbekrats 10 klanten per dag afwerken...wat meer per uur vragen omdat ze kwaliteit en mentale gezondhied belangrijker vinden dan bakken met snel geld....
 
........dan begrijp je dus ook waarom sommige dames kwalititeit boven kwantiteit kiezem en dus ipv voor een habbekrats 10 klanten per dag afwerken...wat meer per uur vragen omdat ze kwaliteit en mentale gezondhied belangrijker vinden dan bakken met snel geld....
En... als je dan -af en toe- ook nog eens een klant krijgt die niet enkel voor z'n eigen genot gaat... maar ook weet wat vrouwen willen in bed... en ook nog eens de stamina heeft om het waar te maken...

Wordt het wél meteen een stuk leuker natuurlijk!
 
........dan begrijp je dus ook waarom sommige dames kwalititeit boven kwantiteit kiezem en dus ipv voor een habbekrats 10 klanten per dag afwerken...wat meer per uur vragen omdat ze kwaliteit en mentale gezondhied belangrijker vinden dan bakken met snel geld....
Zeker. En die date ik alleen maar. Maar zelfs dan aan max 200 per uur. Vroeger betaalde ik wel eens 250 of 300 maar niet altijd was de kwaliteit beter. Nochtans ben ik op elke date vrijwel dezelfde met dezelfde instelling. Soms klikt het gewoon niet. Dat is menselijk. Maar dan liever 150 of 300 euro kwijt dan 500 of meer
 
Afhankelijk van de situatie. Normaal gesproken is de afgesproken tijd wel zo'n beetje de maatstaf. Ik kom gemiddeld wel 2 keer per uur klaar.
Met mijn vriendin heb ik ooit 8 uur lang sex gehad. Natuurlijk met tussenfasen van rust.
 
Terug
Bovenaan Onderaan