Hoe lang neuken jullie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe lang neuken jullie de dvp's?

  • 0 - 5 minuten

    Stemmen: 49 16,6%
  • 5 - 10 minuten

    Stemmen: 57 19,3%
  • 10 - 20 minuten

    Stemmen: 75 25,4%
  • 20 - 30 minuten

    Stemmen: 44 14,9%
  • 30 - 45 minuten

    Stemmen: 22 7,5%
  • 45 minuten of langer

    Stemmen: 30 10,2%
  • Verschilt bij mij heel erg

    Stemmen: 36 12,2%

  • Totaal aantal stemmers
    295
  • Opiniepeiling gesloten .

Oasis

Wandelaar
28
01/08/22
23
1
Ik vroeg mij eigenlijk af hoe lang jullie ongeveer bezig zijn met de daad zelf (alleen penetratie), dus exclusief pijpen/voorspel/beffen. Als je haar meerdere keren tijdens een sessie penetreert of meerdere keren klaarkomt, graag rekenen tot de eerste keer klaarkomen.

Deze vraag komt voort omdat ik soms de indruk krijg dat ik te lang bezig ben terwijl naar mijn idee dat helemaal niet zo lang lijkt (denk 20 min aan de lange kant). Mijn ex was na 25+ toch ook wel echt klaar ermee haha, om de 1 of andere reden had ik bij haar moeite om klaar te komen. Denk dat er mentaal teveel meespeelde.

Maar bij een dvp geniet ik graag van dat moment en probeer het wel een beetje uit te stellen
 
Ik heb wel sessie gehad van 4 uur met mijn ex (geen dvp). Ik zeg eerlijk dat doe je niet direct. Gaat best een beetje van training aan vooraf. Nu vind ik vaak dat vrouwen er maar snel klaar mee zijn. Heel weinig mensen kunnen echt lang in het moment samen blijven.
 
Verschilt bij mij heel erg, hangt van zoveel factoren af.
Sta ik fysiek al op springen (hoe lang geleden is het sinds de laatste keer klaarkomen), hoe verliep het voorspel en pijpen, hoe ik er mentaal in sta of hoe geil ik ben...
Soms is het binnen een paar minuten gebeurt en soms is het na een half uur nog niet zover.

Opvallend genoeg heeft het eigenlijk niets te maken met hoe aantrekkelijk de dame is of hoe leuk ik haar vind.
Vaak ben ik er met 5-6 minuten wel de eerste keer maar ik ben zelfs een keer niet klaar gekomen in een sessie van een uur terwijl de dame echt geweldig was. Zij was licht teleurgesteld maar ik beschouw dat nog steeds als één van mijn betere bezoeken ooit.
 
Ben benieuwd naar de input van de dvps op dit forum, wat hun ervaring is. Ik denk namelijk dat 20-30 min. vooral opschepperij is.
Idd dikke zever die 20 tot 30 mins lijkt me, studies hebben al aangetoond dat vrijpartijen gemiddeld 5 tot 9 min duren. Dus ik geloof niks van die poll 😅 mja als iedereen aan de hulpmiddelen zit ist makkelijk denk ik. Bij mij eerste ronde minder dan 5mins. 2e ronde lukt t wel 10 a 15 mins, maar vaak lukt klaarkomen dan niet meer omdat piemelmans er geen zin meer in heeft. Trouwens zolang beuken lijkt me minder leuk en saai zelfs, dan liever nog wat oraal, kussen strelen, vingeren,... veel leuker dan daar liggen te beuken als een gek
 
Ik denk dat de meeste mannen gemiddeld 15 a 20 minuten seks hebben met een dvp de rest is geknuffel gezoen geklets om het uur vol te maken. Daarom kies ik niet meer voor een uur is gewoon te lang. De dames willen maar al te graag dat je voor een uur kiest want ze weten dat de meeste mannen het toch niet zo lang volhouden makkelijk verdient geld dus. Als je puur voor de seks gaat is een uur eigenlijk overbodig en kun je beter voor een halfuur seks kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Tijd verschilt heel fel bij mij, als er een klik is met de dame of niet, als er geen klik is kom ik liefst zo rap mogelijk klaar, als er wel een klik is kan ik het heel lang volhouden, heb als zelfs de opmerking gehad dat ik een robot was omdzt ik zo lang door ging zonder te komen 😂 en ook raar maar waar kan ik het langer volhouden zonder condoom dan met, wss omdat ik het gevoel van condooms haat.

En idd soms doet het mentale ook veel, bv als je stress hebt omdat je eindelijk seks gaat hebben met iemand die je bv al lang leuk vindt, dan is het ook moeilijk om klaar te komen vind ik.
Mijn langste sessie was bijna 2u aan 1 stuk, geloof me das minder leuk dan je zou denken 😅 was blij als het eindelijk gedaan was
 
Laatst bewerkt:
Ik hou het lang vol door een combinatie van een aantal zaken, ik slik kamagra wat heel goed werkt, tongzoenen tijdens het neuken werkt stimulerend en ik leef gezond, ik rook niet, ik drink bijna geen alcohol en ik train regelmatig met halters en ik heb geen overgewicht
 
Bij mij varieert het enorm. Bij sommige dames kom ik gewoon niet klaar en de ander weet mij in 5 minuten te laten komen. Ik heb de laatste keer dat ik veel te snel kwam nog uitgebreid excuses aangeboden 😅, de dame was zichtbaar teleurgesteld want die genoot ook enorm van doggy. Ik probeerde het nog uit te stellen door gas terug te nemen, maar zij had andere plannen en ging gewoon door met achteruit inparkeren terwijl ze mijn gereedschap stevig vast greep door van alles aan te spannen. Pluspunt was wel dat ik dan na een uitgebreide befsessie wel weer paraat sta en dat ik de tweede of derde keer veel langer volhoud. Ik kan in sommige gevallen ook klaarkomen en gelijk weer door, maar dat is tot nu toe altijd in de thuis situatie geweest.
 
Ik hou vooral van lekker lang gepijpt worden zonder condoom en als de dame een beetje meehelpt door het juiste ritme en af en toe even rustig aan te doen, dan hou ik dat lang vol en geniet ik het meeste.

Als er dan uiteindelijk toch een rubber omheen gaat om het neukend af te maken, dan ben ik ruim binnen vijf minuten klaar. Ik heb me dan al een half uur of zo in lopen houden tijdens het pijpen en dan is er al snel geen houden meer aan.
 
Ik denk dat de meeste mannen gemiddeld 15 a 20 minuten seks hebben met een dvp de rest is geknuffel gezoen geklets om het uur vol te maken. Daarom kies ik niet meer voor een uur is gewoon te lang. De dames willen maar al te graag dat je voor een uur kiest want ze weten dat de meeste mannen het toch niet zo lang volhouden makkelijk verdient geld dus. Als je puur voor de seks gaat is een uur eigenlijk overbodig en kun je beter voor een halfuur seks kiezen.
Tenzij je 2 rondes kan in uur.
 
Met de vriendin soms sessies van 2 a 3 uur met 2 cumshots soms 3

Met DVP zit je toch met de tijdsdruk als je boekt voor een half uur of een uur

Kan het lang uithouden , ben in uitstekende conditie en zeer actief , heb bij enkele Nederlandse dames wel eens mee gemaakt dat ze niet helemaal bij konden houden ....bij de latinas gaat dat beter die hebben meer vuur en temperement voor de actie ,,die zijn een betere match :cool::p
 
Neuken ligt eraan.. Maar ik kom het liefst klaar op haar gezicht of borsten, lichaam..
Als ze me vantevoren keihard gezogen heeft zonder condoom.. Dan kan ik in principe al na een paar minuten komen..
En in een sessie van een uur doe ik dat meestal.. Want dan houd ik het de 2e keer langer vol..
En het is nooooit elke sessie hetzelfde.. Ik heb nooit een draaiboek in gedachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan