Voordeel of nadeel: Het langer kunnen volhouden bij een matige dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.520
02/07/21
4.205
47
Ik weet dat het wellicht ietwat onvriendelijk overkomt, maar ik ben er inmiddels achter dat ik sexualiteit van start tot finish gedurende een langere periode 'volhoud' als ik een dame bezoek die ik niet super-knap vind.

Ben wel eens speciaal naar Eindhoven gegaan omdat daar een dame in een hotel ontving die ik echt erg knap vond en het bleek haar ook nog 100% te zijn, maar toen puntje bij paaltje kwam was dat mijn kortste sessie ooit.

* bij toeval een week vooraf geen sex gehad en niet afgerukt waardoor ik vol op spanning stond.
* toch de spanning van de reis er naar toe, het hotel in via een achterdeurtje wat zij open hield.
* qua looks een 9+ die ook echt helemaal bleek te kloppen en dan niet een oer-dvp, maar meer een girl next door die hier letterlijk uit zichzelf in de pandemie 3 weken heen was gekomen om wat bij te verdienen, wat ik een appetijtelijker verhaal vind dan een dame die dit werk al x jaar aan de lopende band doet.
* Direct een goede klik

Dat klinkt allemaal prima, maar daardoor was ik nagenoeg niet in staat om handelingen te doen.

Te goed dus bijna.

Het voordeel (super-dame) wordt een nadeel (je kunt nagenoeg niks meer doen zonder klaar te komen).

Hoewel de date dan op zich natuurlijk juist datgene is waar je op hoopt.

Maar toen ik een paar maanden geleden een dame bezocht waar ik in eerste instantie een beetje over twijfelde en die 'wel ok' bleek te zijn, maar bij binnenkomst wist ik ook direct dat ze ergens in de vergetelheid zou geraken een maandje na mijn bezoek, dus ze was geen top 10 materiaal zeg maar (klinkt allemaal wat oneerbiedig, maar jullie snappen wat ik bedoel), maar juist daardoor kon ik heel relaxed sex met haar hebben.

De handelingen verliepen heel soepel, juist omdat ze niet aan mijn idealen voldeed. Klinkt raar maar zo voelde het wel.

Ik probeer daar ook eerlijk in te zijn. Incidenteel zeg ik tijdens de daad wel eens: ' Oh my, you're beautiful' puur omdat ik dat dan oprecht meen.

Je zou dat ook tegen dames die je niet zo ok vind kunnen zeggen, maar dan wordt het meer method acting en ik ben de client, niet de dvp, dus dat hoeft niet echt.

Maar ik weet wel direct dat als ik zoiets uitkraam ik het meestal niet lang vol ga houden.

Terwijl als ik in een flits denk: Ik zou het kunnen zeggen, maar het is gewoon niet zo, dan is de sex eigenlijk beter want ik kom tot meer handelingen.


Vind het verdomd lastig om het aantal minuten van een gemiddelde sessie te berekenen, maar bij de dame in Eindhoven was er door haar bovengemiddeld goede looks en wellicht ook door haar aanpak weinig meer mogelijk qua handelingen.

Op zo'n moment zijn goede looks bijna een nadeel te noemen. Want wie wil er nou een sessie met zo'n mooie dame beëindigen na een paar keer 20 seconden iets doen?

Er zijn uitzonderingen, hele mooie dames waar ik het toch langer mee volhoud of doorsnee dames waarbij ik te rap klaar kom, en als ik een dame erg tof vind ga ik er meestal vaker naar toe en de tweede of derde keer hou ik het dan langer vol dan de eerste, volgens mij ook omdat je dan weet wat je te wachten staat en de initiële wow-factor ietwat wegvalt, maar kunnen we stellen dat:


Mannen sneller klaar komen als de looks van de dame ze erg bevallen?


Of verschilt dat van man tot man?

En in het verlengde daarvan: Zijn er dames die zo ervaren/bekwaam zijn qua handelingen dat ze mannen 2-4 x sneller kunnen laten klaar komen dan bij een gemiddelde sessie?

Benieuwd naar jullie ervaringen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal. Toevallig een linkje van de dame in Eindhoven?
Haha, die is allang weer weg.

En ook niet terug gekomen.

Was een bloedmooie Russische. 24, petite, qua gezicht een soort Emily Ratajkowski, maar dan met vlasblond haar.
De tweede dag dat ze dit werk deed.
En het hotel was een soort klooster aan de rand van de binnenstad.

Gevalletje too good to be true wat 100% bleek te kloppen.....dus ja....ik heb een paar minuten flink genoten, maar dacht wel direct bij het hoogtepunt: waarom nu al?
 
Ik heb het andersom. Als de dame tegenvalt kom ik vaak sneller...soort van "dan ben ik er maar vanaf"
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar dat klinkt wel erg sneu.

Eigenlijk zou je dan niet naar binnen moeten stappen, want dan is het meer plichtmatig de date afmaken.

Degene bij wie ik het lang volhoud zijn degene die een 6-7 scoren, 4-5 en maak ik eigenlijk amper mee omdat ik redelijk goed voor-onderzoek doe. :)
 
Haha, die is allang weer weg.

En ook niet terug gekomen.

Was een bloedmooie Russische. 24, petite, qua gezicht een soort Emily Ratajkowski, maar dan met vlasblond haar.
De tweede dag dat ze dit werk deed.
En het hotel was een soort klooster aan de rand van de binnenstad.

Gevalletje too good to be true wat 100% bleek te kloppen.....dus ja....ik heb een paar minuten flink genoten, maar dacht wel direct bij het hoogtepunt: waarom nu al?
Een soort klooster aan de rand van de binnenstad :unsure:
 
Mannen sneller klaar komen als de looks van de dame ze erg bevallen?

Of verschilt dat van man tot man?

En in het verlengde daarvan: Zijn er dames die zo ervaren/bekwaam zijn qua handelingen dat ze mannen 2-4 x sneller kunnen laten klaar komen dan bij een gemiddelde sessie?

Benieuwd naar jullie ervaringen.
Jammer dat je dat zo ervaart!
Als een DVP helemaal aan m'n verwachtigen voldoet... en ze dan ook nog goed is in bed... beleef ik gewoon de tijd van m'n leven! gelukkig maar! Ga dan ook voor een geile twee uur sessie!
 
Een soort klooster aan de rand van de binnenstad :unsure:
Wat @CUMCUM zegt, dat was 'm. Had niet de indruk dat het daar doorgaans wemelt van de hoeren, kreeg eerder het idee dat het meisje daar gewoon als toeriste ingechecked was, daarom moesten we ook echt zachtjes doen op de gangen etc.

Prima plek trouwens, mooie kamers en het idee dat je in een prachtig klooster een dame bezocht had ook wel iets spanning verhogends. ;)
 
Jammer dat je dat zo ervaart!
Als een DVP helemaal aan m'n verwachtigen voldoet... en ze dan ook nog goed is in bed... beleef ik gewoon de tijd van m'n leven! gelukkig maar! Ga dan ook voor een geile twee uur sessie!
Ik beleef dan ook wel de tijd van mijn leven, alleen duurt die dan maar 6 minuten.

Als ik het praatje vooraf en achteraf en wat naast elkaar liggen niet meereken.

Als ik puur de sex qua tijd tegen een meetlat houd heeft een twee uur sessie voor mij dan geen enkele zin. Als ze zo mooi is, kán ik het gewoon niet langer dan x aantal minuten volhouden.

En een tweede ronde heb ik eigenlijk pas 3 uur later weer zin in.

Heb wel eens een half uurtje geboekt, ben daarna weg gegaan, wat gaan eten in de stad, filmpje gepakt....en toen nog een half uur boeking gedaan.
Toen zat de 2e ronde er wel in.

Een enkele keer is het me wel gelukt, maar meestal heb ik er na finish 1 ook gewoon echt geen zin meer in gedurende een paar uur.

Daarom ervaar ik te snel klaar komen bij een uitzonderlijk mooie dame wel als een geval van jammer.

Had het laatst nog met de 250€ dame in de Frederik Hendrik buurt waar ook @Omdatikhetlekkervind en @Bootz vol lof over waren.
Die schrijven dan over sessies alsof het echt 50 minuten vol er op gaat, maar bij zo'n naturel, puur, knap, fijnzinnig meisje duurt mijn echte sessie, min tussenpauzes in de hoop 'dat het zaad weer gaat liggen' echt max 7 minuten.

En dan bieden ze een tweede ronde aan, maar ga ik het maar over het Rusland-Oekraine conflict hebben a 4 euro per minuut terwijl ik nog wat over haar buikje aai.
 
Die schrijven dan over sessies alsof het echt 50 minuten vol er op gaat, maar bij zo'n naturel, puur, knap, fijnzinnig meisje duurt mijn echte sessie, min tussenpauzes in de hoop 'dat het zaad weer gaat liggen' echt max 7 minuten.
Ja want de meeste kerels hier kunnen echt 50minuten knallen. joh dat is ook veel grootspraak!
 
Lelijke wijven neuken met als doel om 't langer vol te houden? Ik mis geloof ik iets.
Nee nee, geen lelijke wijven.

Die neuk ik sowieso niet.

Het verschil zit 'm in mooie dames en belachelijk, uitzonderlijk mooie dames.

Bij die laatste groep hou ik het veel minder lang vol dan bij de dames die 'gewoon ok' zijn.

Matig is bij mij een 6 of een 7. En waarschijnlijk zijn dat voor de gemiddelde man al 8-en.
 
Ja want de meeste kerels hier kunnen echt 50minuten knallen. joh dat is ook veel grootspraak!
Zeker.

Maar toch durf ik te wedden dat @Omdatikhetlekkervind qua pure sex in welke vorm dan ook minstens de dubbele tijd bereikt als ik.

Ik bef dvd's bijvoorbeeld nooit behalve als ze vooraf een week stoppen met werken. ;) Daar zit al een verschilletje in.

Een week als instap-eis is best lang. ;)
 
Haha, die is allang weer weg.

En ook niet terug gekomen.

Was een bloedmooie Russische. 24, petite, qua gezicht een soort Emily Ratajkowski, maar dan met vlasblond haar.
De tweede dag dat ze dit werk deed.
En het hotel was een soort klooster aan de rand van de binnenstad.

Gevalletje too good to be true wat 100% bleek te kloppen.....dus ja....ik heb een paar minuten flink genoten, maar dacht wel direct bij het hoogtepunt: waarom nu al?
Kan het zijn dat die later nog een keer terugkwam in Amsterdam echt een paar dagen en later nooit meer terug is gekomen? Dan snap kan ik er best inkomen dat je het niet lang vol hield :sneaky:
 
Ik ben allang blij als ik klaar kan komen zonder er zelf aan te moeten trekken. En of een dame mij laat klaarkomen of niet hangt bijna helemaal af van haar technische kwaliteiten, niet van haar uiterlijk.
Ja, dat was me al eens opgevallen, jouw interesse-velden liggen anders dan die van mij.

Voor mij is optisch toch wel redelijk van belang, het woord service zegt me niet zo veel en ik kom eerder te snel dan te langzaam klaar.

Hoewel ik zeker wel eens een stijve verloren ben als het een dame was die gewoon niet aardig deed.

Nou ja, ik kan wel denken: Hey, dit of dat doet ze goed, maar als ze er dan ook nog erg ok uit ziet is het een kortstondig genot zeg maar.
 
Kan het zijn dat die later nog een keer terugkwam in Amsterdam echt een paar dagen en later nooit meer terug is gekomen? Dan snap kan ik er best inkomen dat je het niet lang vol hield :sneaky:
Ik dacht dat ze niet in A'dam heeft gezet, wel in Utrecht als ik me niet vergis, maar dat was voor Eindhoven.

Ze had bij haar foto's er eentje met een wit motorjack aan wat er razend sexy uitzag bij zo'n dametje van 50 kilo.
Toen ik die foto zag zeiden een paar kennissen hier, dat klopt niet joh, dat zie jij toch ook....ik toch naar Eindhoven en exact die dame deed het poortje van het klooster open.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan