Recensie Fernanda, Pub-5th Avenue, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flandrien

Stamgast
294
29/01/22
332
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze avond was de nood nogal hoog en ik had op een Franstalig forum gelezen dat de vrijdagavonden terug zoals vanouds waren (van voor de Corona).Zo was ik dus deze avond eens naar Brussel gereden om 19 u 00 was ik er.
Met het parkeren had ik wel een beetje geluk gezien ik mij op vijftig meter van 5th Avenue kon parkeren. De dames en heren die graag dansten en plezier maakten waren dus volop bezig met hun ding te doen. Maar daar kwam ik niet voor zodoende en eigenlijk dacht ik al bij mijzelf Flandrien je kan beter op een donderdag komen dan zijn alle dames ook aanwezig met toch minder manvolk dus eigenlijk gemakkelijker om een mooie dame te scoren. Maar nu een beetje uitleg over Fernanda. Ik had haar al zien staan ze oogt mooi jong en sexy ze had een kort rood kleedje aan. Natuurlijk voelde ze wel dat ik naar haar aan het kijken was en eigenlijk al goesting in haar kreeg. Ik zat dan ook net naast haar vriendin aan de bar die trouwens aan het flikflooien was met een andere man. Toen ze dus naar haar vriendin kwam waarschijnlijk omdat ze wist dat ze beet ging hebben (ik dus) struikelde ze net toen ze naast mij stond ( dit was waarschijnlijk gespeeld) . Gentleman die ik ben werd ze door mij opgevangen en lag ze eigenlijk al direct in mijn armen en was het ijs tussen ons al gebroken. Natuurlijk vroeg ik haar eerst of ze iets wilde drinken en ja ze was daar direct toe bereid. Ze was hier ook nogal braaf en bestelde een glas bier schade 5 €. Ondertussen vroeg ze mij of ik een kamer met haar zag zitten waar ik natuurlijk direct positief op antwoordde. Als prijs gaf ze mij mee 30 min. voor 70 € en een uur 150.00 €. Wat echt voor deze dame met haar toewijding niet teveel is jammer eigenlijk dat de kamer 40.00 € kost dit maakt het dan ook allemaal wel wat duurder voor toch een minimum aan comfort. Ook gaf ze mij toen al een profijtig kusje en bevestigde mij dat ze boven zou tongzoenen. Ook wist ze mij te vertellen dat ze geen lingerie droeg doch dit ontdekte ik de zelfder tijd toen ik met mijn handen onder haar kleedje gegaan was. Als de dame geen lingerie onder een kort kleedje draagt wie als man kan de daad dan nog uitstellen misschien Mijnheer pastoor maar ik zeker niet . Dus wij direct naar boven de kamer was ok maar ook niet meer dan dat en bij 5th Avenue hebben ze ook niet zoveel kamers met douche wat ik toch onontbeerlijk vind. Daar aangekomen nog voor dat we gingen douchen was ik eigenlijk al met de dame aan het vrijen net zoals met je eigen vriendin waarbij de dame zelfs mede het iniatief nam. Eindelijk had ik eens een dame die haar woord hield. Daarna allebei gaan douchen waarbij ik de dame eerst liet gaan trouwens daar bij 5th Avenue kan je wel niet te samen in de douche doch ondertussen bewonderde ik haar voor mij toch mooi lichaam waarbij mijn erectie zeker op sterkte bleef bij dit aanschouwen. Ne goede poep en billen mooi in het vlees (zoals ik het graag heb) zonder te dik te zijn. Ook een B-cup dame heeft ook een mooi en warm aangenaam gezicht met blond lang haar. Nadat we ons beiden gedoucht hadden zijn we dus aan de daad begonnen en ja het vrijen verliep verder zoals we op de kamer aankwamen. Op haar vraag of ik wou gepijpt worden werd er natuurlijk door mij positief geantwoord. Ze doet dit vrij goed ook een beetje aan de ballen likken was erbij. Nu hoor ik jullie denken als het zo goed was waarom dan maar drie sterren de reden hiervoor is vrij simpel de dikke rode condoom zoals de kenners wel weten laat deze condoom eigenlijk weinig gevoel door. Net hetzelfde bij het neuken ook hier de rode dikke condoom en natuurlijk dan ook weinig gevoel. Daarom dus ook maar drie sterren. Positief daar in tegen is dat de dame geen glijmiddel gebruikt voor mij nog steeds een zware not done. Dus volgens mij een aan te raden dame voor wie van een mooie warme Braziliaanse houd die ook nog eens GFE doet met als hint als je meermaals bij deze dame gaat zal er volgens mij nog meer GFE bij te pas komen. Toen we bezig waren met neuken moedigde ze me goed aan met forte, forte en forte waarschijnlijk om toch redelijk snel klaar te komen maar ok het is haar vergeven. Sociale tijd nadien echt top toen we klaar waren moest ik in haar armen komen liggen waarbij ze me ook nog altijd soms een tongzoen en vele andere kusjes gaf mijn tijd zat er ondertussen op waarbij ik ook nadien nog andere verplichtingen had anders lag ik waarschijnlijk nu nog in haar armen want ik zag dat ze het spijtig vond toen ik mij ging aankleden. Nog even meegeven dat Fernanda iedere dag in 5th Avenue is van 16 u 00 tot 21 u 00. Dit heb ik har zelf gevraagd. Wel nog een spijtig detailke toen ik buiten was en naar mijn auto ging was er toch weer een louche persoon die mij in het oog hield doch gelukkig ging hij langs de andere kant van de straat en voelde hij ook aan dat ik hem ook in het oog hield. Hij is het dan ook snel afgestapt. Ik hoor Doremi al denken Flandrien ga jij het ook nooit leren. Sorry Doremie maar ik was te geil en zoals je wel zal weten als het onderaan vol bloed loopt staat boven (lees de hersenen) helemaal droog !!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan