Recensie Bruna, pub Fifth (5th) Avenue, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kom van een teleurstellend tweede bezoekje in de Aarschotstraat (zie verslagje ivm Maria op nummer 34). Het was enige tijd geleden dat ik nog wat lekkers gezien heb in de Fifth (5th), en dus gaf ik het nu een laatste kans. Er was veel volk, vooral Braziliaanse dames, zoals deze jonge Bruna. Ik heb reeds enige tijd niet meer gekamerd in de Fifth, het was denk ik 30 Euro voor de kamer + 50 voor de dame. Ik vroeg Bruna wat het kost om te kameren en zij antwoorde 70 Euro. Een koopje dacht ik zonder nadenken en we vertrokken naar boven. Helaas dacht ik dat dit de totale prijs was, kamer inbegrepen. Hoe dwaas kon ik zijn! Nadat ik de kamer had betaald (30 euro) vroeg zij op de kamer 70 Eurovoor haar persoonlijke diensten. Ik schrok mij een hoedje en vertikte dit bedrag te betalen. Uiteindelijk gesetteld voor 60 Euro. Zij kleedde zich uit en ik zag ronde volle borsten met vrij grote tepels. Het zag er mooi uit, maar beide balonnetjes voelden als kokosnoten. Een afknapper van jewelste!!
Ik zat op de rand van het bed en zij aarzelde niet om vlug op de knieën te gaan, deed het rubbetje om mijn wapen, en begon te zuigen zonder enige voldoening. Zij mist duidelijk ervaring. Met haar hoofd rond mijn pik en haar borsten tussen mijn benen, zag ik enkel haar (toch wel prachtig) zwart haar, maar verder niks; geen zuigen en geen borsten te zien. Vervolgens dan maar neuken. Maar ook dat deed mij niets. Zij speelde een nummertje mechanisch kreunen en hijgen, wat mij niet kon opwinden. Ik verwacht wel wat beters als ik 6 0Euro betaal voor deze diensten. Uiteindelijk heb ik mijzelf tot een hoogtepunt moeten behelpen. Met zicht op die borsten, het enige pluspuntje.
Verdict: zoals ik reeds vroeger meldde is deze formule van kameren te duur voor wat het is.
Jammer dat de Aarschotstraat ten dode is opgeschreven, vroeger was de kwaliteit/prijs er gedurende vele jaren top. En nu de Fifth en Lecoin mij geen voldoening meer geven zal ik ook daar geen tijd en geld meer aan verknoeien. Misschien dat ik volgende zomer op al deze plekken nog eens ga rondsnuffelen om in te schatten wat het voor mij op dat moment nog waard is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan