Hoe lang voor vertrek begin je met dating apps in Thailand ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over VFS nog even dit; het is een commercieel bedrijf. Ze hebben baat bij veel en correcte aanvragen. Anders worden ze gekort op hun vergoeding. Vandaar wellicht het pittige interview.

Medewerkers van VFS stellen vragen die ze niet mogen stellen, zijn slecht op de hoogte van de regels en vragen geld voor visa die gratis zijn, zoals een faciliterend visum. Na veel gedoe heb ik destijds de Duitse ambassade gebeld, werd correct te woord gestaan (helpt ongetwijfeld dat ik Duits sprak), kon de volgende dag terecht op de ambassade en kreeg de 4000 baht die VFS mij had afgetroggeld terug op m'n bankrekening.
 
Over VFS nog even dit; het is een commercieel bedrijf.
Ditmaal had de vriendin voor de "premium" of "VIP" track van VFS gekozen. Niet alleen was de afspraak sneller gemaakt, het interview verliep ook veel vlotter en het resultaat was een multi-entry 6 maanden geldig Schengen visum. Eigenlijk zonder dat te vragen. Vorige keer vroeg ze een visum van een maand en kreeg ze drie weken: exact de duur van haar vliegticket. Wel zaten er twee losse nota's bij het visum:
  1. "U zal gezien hebben dat uw visum aanvat enkel dagen voor uw vertrek en eindigt enkele dagen na uw terugkomst. Dit om eventuele problemen bij wijzigingen van het vluchtschema te voorkomen."
  2. "U geleve u binnen de zeven dagen na uw terugkeer in persoon aan te bieden bij de Belgische Ambassade in Bangkok."
Wie hoorde ik hier zeggen "Het is een loterij"?
 
Even terug on topic: Ik zou mijn tijd hier in Nederland niet verspillen aan contacten zoeken. Ga naar een bar, zoek er eentje uit waar je apen mee kan vangen, en neem die de gehele vakantie mee. Kost iets, maar dan heb je ook iets. En als je zin hebt in iets anders, moet ze even buiten wachten 😂. Aangezien ze betaald wordt, heeft ze daar geen moeite mee.
Sommige dames gingen zelfs gratis mee, als je ze de rest van de vakantie meenam en in de watten legde (lees: eten, uitgaan en slapen). Je hebt sex, gezelschap, ze weten waar de clubs zijn en een goeie tolk. (Als ze Engels spreekt)
 
Kost iets, maar dan heb je ook iets.
Zeker, en na een uurtje ben ik ze al weer beu en slaat de verveling toe. De meeste bar girls hebben echt geen interessante persoonlijkheid en weten vaak minder van de omgeving af dan de gemiddelde toerist. Als we een paar keer per dag van bil gaan, dan ben ik al blij wat dat betreft en dan wil ik voor de rest van de dag iets anders doen. Buiten eten en slapen, de shopping mall leegkopen en TikTok of Instagram bezoeken, hebben de meeste bar-girls geen idee wat er anders nog te doen valt.

Vandaar mijn raad: als je meer wil dan snelle sex, maar ook niet uit bent op een relatie, dan begin je best maanden op voorhand met Thaifriendly edm af te struinen om iemand naar je smaak te vinden.
 
Zeker, en na een uurtje ben ik ze al weer beu en slaat de verveling toe. De meeste bar girls hebben echt geen interessante persoonlijkheid...

Nou ja, je wordt geen bar girl vanwege je voortreffelijke opleiding en bovengemiddelde intelligentie of eruditie. En als ze intelligent en/of hoger opgeleid zijn dan hebben ze weer geen zin om je vakantievriendin te zijn.
Blijft lastig.
 
Wat mij betreft past dit hele topic onder Thailand Algemene info.
het zelfde geld voor het topic Line ID, Absurd om hier een topic voor te openen.
 
Wat mij betreft past dit hele topic onder Thailand Algemene info.
het zelfde geld voor het topic Line ID, Absurd om hier een topic voor te openen.
Dat vind ik niet perse. Line ID misschien wel of anders in een sub-gedeelte "tech ". Vragen of opmerkingen over visa verdienen weldegelijk een eigen onderwerp. Zowel visa voor Thailand als voor Europa (Schengen).
 
Dat vind ik niet perse. Line ID misschien wel of anders in een sub-gedeelte "tech ". Vragen of opmerkingen over visa verdienen weldegelijk een eigen onderwerp. Zowel visa voor Thailand als voor Europa (Schengen).
het is allemaal algemene info, of niet?
Dus waarom voor alles een nieuw topic openen? is mijn inzien vervuiling en maakt het onoverzichtelijk. Hoe verzin je het, om een topic te openen over datingapps in Thailand?
 
@Rony80 we hebben straks een los topic voor;

- Soi6
- Walking street
- soi buakhao
- Tree Town
- Soi 7/8
- Soi 13 en 13/1 en 13/2
- Gentlemen clubs (gesloten ruimte met ST/LT kamers)
- A gogos (dichte locatie met danse dames, geen ST/LT kamers)
- Beerbars (open bar zonder kamers)
- Shorttime bars (open bars met ST/LT kamers)
etc etc etc
 
@Rony80 we hebben straks een los topic voor;

- Soi6
- Walking street
- soi buakhao
- Tree Town
- Soi 7/8
- Soi 13 en 13/1 en 13/2
- Gentlemen clubs (gesloten ruimte met ST/LT kamers)
- A gogos (dichte locatie met danse dames, geen ST/LT kamers)
- Beerbars (open bar zonder kamers)
- Shorttime bars (open bars met ST/LT kamers)
etc etc etc
Je kan een hoop dingen kwijt onder Thailand alg, kan je dat nog onderverdelen in Hotels, vervoer, etc.
Nu wordt het mijn inziens onoverzichtelijk.
Of misschien een idee, dat er na goedkeuring van een moderator een nieuw topic geopend kan worden.
Ik heb al diverse keren, dingen gerapporteerd met de opmerking, gaarne in Thailand alg. Maar blijkbaar heeft iedere newbie hier op het forum de behoefte om een nieuw topic te openen met een algemeen onderwerp.
Destijds was bij het Hookers forum, het Thailand gedeelte erg overzichtelijk, terwijl het hier nu een rommeltje is.
 
het is allemaal algemene info, of niet?
Dus waarom voor alles een nieuw topic openen? is mijn inzien vervuiling en maakt het onoverzichtelijk. Hoe verzin je het, om een topic te openen over datingapps in Thailand?
Naar mijn idee is het overzichtelijker als onder het kopje Thailand er een subtopic komt met onderwerp x. Anders moet ik tig bladzijden en post doorlezen om bij post te komen die mij interesseert. Want soi 6 interesseert mij niks. Het maakt het onoverzichtelijk als alles onder 1 noemer gezet wordt. Dat is mijn mening.
 
Dat vind ik niet perse. Line ID misschien wel of anders in een sub-gedeelte "tech ". Vragen of opmerkingen over visa verdienen weldegelijk een eigen onderwerp. Zowel visa voor Thailand als voor Europa (Schengen).
Specifieke topics hebben ook mijn voorkeur. Je ziet anders door de vele bomen (of beergirls), het Thaise oerwoud niet meer. Kaphun kap🙏
 
Het is even zoeken naar een optimum.
Alles onder één topic posten is onzinnig want dan krijg je enorm lang topic waar je uren over doet om er doorheen te bladeren op zoek naar wat je wilt weten.

Aan de andere kant, als je voor alles een apart topic gaat maken krijg je honderden topics met maar een paar berichten. Dat werkt ook niet.

Ergens tussen deze twee uitersten ligt iets wat zal werken.

Kwestie van goede woordkeuze.
 
om ff on topic terug te komen, kreeg een aanbieding van tinder voor 50% off dus gelijk maar ff gedaan want komt precies uit met einde van mijn reis...

holy shit, wat een lekkere chicks... heb mijn status ff op invisible gehouden maar toch al stapel matches binnen 2 uur... als ik hem echt public gooi is het feest :)
 
Goed dat je het even corrigeert, want op ThaiFriendly kun je inderdaad "gewoon" selecteren op de gewenste categorie; man, vrouw, trans, zodat je niet ongewild met een date zit opgeschept die een piemel heeft. Of juist geen piemel, maar een bloedend kutje.. daar heb je bij een ladyboy nooit last van :)
In Phuket staan er heel veel LB's als "vrouw" op TF. En niet iedere LB is daarover eerlijk in zijn/haar profiel.

Dus best steeds eens vriendelijk polsen. ;)
 
Ja idd, gewoon direct en rechtstreeks vragen of ze geen ladyboy of transsexueel is. Niemand zal opkijken van die vraag.
Of juist vragen dat ze wel een ladyboy is. Want als ik een ladyboy wil neuken, dan wil ik geen spleet zien 😀. Maar uiteraard moeten de aanbieders op TF wel eerlijk zijn. Want bij misleiding gaat het bij je date natuurlijk direct mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan