Hoe lang voor vertrek begin je met dating apps in Thailand ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vrijgezellig

Vaste klant
153
10/06/23
107
4
Zoals het onderwerp zegt, hoe lang voor vertrek begin je om 'relaties te kweken' via de diverse apps.

Ik wil niet daar aankomen en pas dan moeten beginnen, maar wil ook niet veel te vroeg beginnen en weken chatten zonder dat ik daar ben en iets kan doen.
 
Ik denk dat dat afhangt wat je precies zoekt.

Voor amateurs heb je flink wat tijd nodig als je iemand echt moet losweken uit haar conservatieve wereld. Ik ben in het verleden wel eens 4 maanden van te voren op zoektocht gegaan, maar dat is wel erg ruim en zorgt voor heel veel tijdsinvestering en grotere risico's op verliefdheden.
Probleem blijft dan wel de piepkleine hoeveelheden vrije dagen die mensen in Thailand hebben.

Ik start nu in december, ga in februari. Over december valt al veel leuks te delen zodat je wat leuke gespreksstof hebt en dan weet je snel zat wat voor vlees je in de kuip hebt.

Bij een pro is het natuurlijk veel makkelijker en sneller om te doen. Als je een GFE wilt volstaat een paar weken maximaal. Alleen maar lekkere seks afhankelijk van de agenda, maar dat is in een paar dagen of binnen een dag te regelen...
 
Vaak noteren freelancers en bargirls iets als no waste time, of only message if you are in plaats A of B. Voor de GFE meiden, zal het niet uitmaken, alleen dat je eerlijk bent, over wanneer je naar hun plaats denkt te komen.
 
Ik ga waarschijnlijk in de 2e week van september voor 2,5-3 maanden

Heel misschien eens een weekje vantevoren online gaan kijken of er wat is.

Ik heb geen idee waarom je dat allemaal vantevoren wilt doen of je moet heel perverse specifieke wensen hebben haha

Er is veel te veel aanbod ter plekke om mij daar vantevoren al mee bezig te gaan houden
 
ga je nou op een abonnement van 25 zitten miepen met het risico dat je minder scoort, terwijl je daar dagelijks vele malen zo'n bedrag eer doorjaagt? :p
absoluut niet... gaat niet om geld. probeer het gewoon beetje in te plannen... ik wil niet 2 maanden lang met een chick messagen als ik nog hier zit... 2 weken kan nog... maar 2 maand is waste of time
 
Afhankelijk van hoeveel tijd je "per dag" al zou spenderen eraan, zou ik aanraden om 1 maand op voorhand reeds apps zoals Thaifriendly te installeren en testen. Samen met Line om al enkele connecties te bewaren.

Maar inderdaad, lokaal ter plekke met apps zoals Thaifriendly en Tinder ook vlot contact mogelijk.
 
Zoals het onderwerp zegt, hoe lang voor vertrek begin je om 'relaties te kweken' via de diverse apps.
Als het enkel om een wip te doen is, dan zet je de (gratis) Tinder op zodra je een lokale sim-kaart in je smartphone hebt.

Tegen dat je in je hotel bent staat je Tinder vol en een paar uur later kan je al een afspraak hebben.

Mijn record is 's ochtends geland in Bangkok, simkaart gekocht op het vliegveld , Tinder opgezet, geld gewisseld bij SuperRich op het vliegveld en naar het hotel gereden. Natuurlijk was ik te vroeg en was de kamer nog niet beschikbaar. Dus in de bar van het hotel Tinder even bekeken en wat profielen naar rechts geswiped. Nog voor de middag kon ik bij een freelance dame langsgaan, kon ik daar douchen (wel net zo leuk na een lange vlucht), heeft ze me een flinke massage gegeven (handig om de stramme "economy class" spieren weer wat soepel te maken), waarna ik geheel herboren nog voor de middag over haar tieten klaar kwam.

Dat was me zo goed bevallen dat ik ze later in die vakantie nog eens heb bezocht en we nog steeds contact hebben via Line. Regelmatig stuurt ze me wat geile foto's. Helaas was ze in het buitenland toen ik afgelopen maand mei in Bangkok was. Anders had ik zeker de kennismaking hernieuwd.
 
Als het enkel om een wip te doen is, dan zet je de (gratis) Tinder op zodra je een lokale sim-kaart in je smartphone hebt.

Tegen dat je in je hotel bent staat je Tinder vol en een paar uur later kan je al een afspraak hebben.

Mijn record is 's ochtends geland in Bangkok, simkaart gekocht op het vliegveld , Tinder opgezet, geld gewisseld bij SuperRich op het vliegveld en naar het hotel gereden. Natuurlijk was ik te vroeg en was de kamer nog niet beschikbaar. Dus in de bar van het hotel Tinder even bekeken en wat profielen naar rechts geswiped. Nog voor de middag kon ik bij een freelance dame langsgaan, kon ik daar douchen (wel net zo leuk na een lange vlucht), heeft ze me een flinke massage gegeven (handig om de stramme "economy class" spieren weer wat soepel te maken), waarna ik geheel herboren nog voor de middag over haar tieten klaar kwam.

Dat was me zo goed bevallen dat ik ze later in die vakantie nog eens heb bezocht en we nog steeds contact hebben via Line. Regelmatig stuurt ze me wat geile foto's. Helaas was ze in het buitenland toen ik afgelopen maand mei in Bangkok was. Anders had ik zeker de kennismaking hernieuwd.
Helemaal mee eens. Ben gisteren teruggekomen. Niet alleen Tinder, maar ook Thaifriendly of Thaicupid. Zodra dat ze zien dat je online bent of net bent geweest, heb je de berichten boxen helemaal vol zitten. Ik weet niet of Vrijgezellig op zoek naar een relatie is of dat hij gewoon wil neuken. In het laatste geval niks doen op die dating sites, maar gewoon ter plekke. Kan de Bamboo bar, Rock bar, links aan het begin van WS, Lucifer of 808 van harte aanbevelen voor freelancers in Pattaya.
Billabong op LK Metro kan wat schoonheid ook een goede bar zijn
 
Ik weet niet of Vrijgezellig op zoek naar een relatie is of dat hij gewoon wil neuken. In het laatste geval niks doen op die dating sites, maar gewoon ter plekke.
Zoek zeker geen relatie... zoek eerder een chick om wat leuke dingen mee te doen, strand, excursies, etc. Niet te zakelijk/plastisch, zoals een purely freelancer (imo)

Die kan ik wel oppikken in een bar of ergens :)
 
Zoek zeker geen relatie... zoek eerder een chick om wat leuke dingen mee te doen, strand, excursies, etc.
Nu heb je jezelf wel een zware opdracht gegeven.

Dames voor een paar uurtjes pure sex vind je op elke straathoek en in elke bar. Die pik je zo op.

Dames die op een relatie uit zijn, vind je met dozijnen tegelijk in de dating-apps.

Maar een "girlfriend for vacation only", waar je wat meer mee kan doen dan horizontale gymnastiek, waar je een gesprek mee kan voeren, die je wat kan rondleiden, die 's ochtends niet alleen jouw klaarmaakt maar ook het ontbijt maakt, en die gewoon aangenaam gezelschap is, ..., en die op het einde van je vakantie gewoon zonder meer weer naar huis gaat , die zijn zeldzaam.

Het is mij ooit maar één keer gelukt. In alle andere gevallen werd het al snel een relatie. Wat ik mij overigens nooit heb beklaagd.

De beste manier lijkt me een paar maanden voor je vertrek met de dating-apps te beginnen en heel duidelijk op je profiel te zetten waar je naar op zoek bent. En het dan nog eens duidelijk vragen als er iemand toehapt. De meesten lezen immers je profiel niet.
 
Laatst bewerkt:
Nu heb je jezelf wel een zware opdracht gegeven.

Maar een "girlfriend for vacation only", waar je wat meer mee kan doen dan horizontale gymnastiek, waar je een gesprek mee kan voeren, die je wat kan rondleiden, die 's ochtends niet alleen jouw klaarmaakt maar ook het ontbijt maakt, en die gewoon aangenaam gezelschap is, ... die zijn zeldzaam.
good to know...
 
Geen issues met visum om haar van Thailand naar Europa (BE/NL) te laten komen ? Al gelezen dat het redelijk omslachtig is.
Grootste zorg (vanuit de overheid) bij het verkrijgen van het visum is het terugkeren naar, in dit geval, Thailand. Daarom wordt er goed gekeken naar de relatie met de garantsteller (jij). Hoelang kennen jullie elkaar? Ook belangrijk is een reden om terug te keren; werk, huis, kinderen die in Thailand blijven. Normaal is het afkeurpercentage (van de visumaanvraag) 8 a 9%. Best een kans dus dat je partner mag komen. Maar een goede voorbereiding is essentieel; Schengen verzekering , optie op ticket, goede pasfoto, de juiste vinkjes op het aanvraagformulier aangevinkt, garantstelling via je gemeente, kopie van jouw paspoort, bewijs van jullie relatie, haar Tabien Baan.

Het is vooral omslachtig. Eenmaal alles bijeen gezocht en afspraak bij VFS, is het vooral geduld hebben (zeker bij VFS) en afwachten tot de postbode in Thailand langskomt met of een afwijzing via brief of het paspoort met visum erin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kopie van jouw paspoort,
In het bijzonder de pagina's met de in-en uitreisstempels van Thailand.
Ook belangrijk is een reden om terug te keren; werk, huis, kinderen die in Thailand blijven.
Een attest van haar werkgever dat ze na haar vakantie terug mag komen werken.

Als ze geen kinderen heeft, is de bevestiging dat ze voor haar ouders moet zorgen ook steeds een voltreffer.

Bedenk dat het VFS is dat het advies geeft over de visumaanvraag en dat zijn Thaise mensen die uiteraard met Thaise ogen naar de aanvraag kijken. Zeggen dat je voor je ouders moet zorgen, je de hypotheek moet afbetalen op het huis, je na de korte vakantie weer naar dat simpele werk terug moet, ... zouden hier eerder negatieve elementen zijn om de terugkeerkans te becijferen. In Thailand echter zijn dat "verankeringen" en sociale verplichtingen waar een Thai niet kan/wil/mag aan ontsnappen.
 
Bedenk dat het VFS is dat het advies geeft over de visumaanvraag en dat zijn Thaise mensen die uiteraard met Thaise ogen naar de aanvraag kijken. .

Voor zover mijn kennis reikt, is het een ambtenaar van BuZa in Den Haag (in geval van België Brussel) die een besluit neemt. VFS verzamelt en stelt zelf ook geen invloed te hebben op de aanvraag. Op basis van eigen ervaring lijkt me dat VFS de info niet toelicht of een besluit neemt.
 
Voor België, wordt de beslissing genomen op het consulaat, maar VFS doet meer dan het louter verzamelen van de documenten. De procedure omvat ook een interview en dat is soms best pittig. Zo vroeg de man van VFS aan m'n eerste Thaise GF of ze een bargirl was die hoopte met een farang te huwen en in Europa te gaan wonen. Die vriendin was een Master Teacher aan een officiële school in Thailand en ze was niet opgezet met deze stijl van interviewen. Ik heb daar overigens een officiële klacht voor ingediend bij de Ambassade.

VFS geeft dus wel degelijk een advies/appreciatie aan het land van aanvraag.
 
Mijn kennis reikt tot wat ik lees, ook op de site van VFS en de ambassades en wat ik hoor van ervaringsdeskundigen en advocaat immigratierecht.

VFS zegt zelf, maar dat kan misleiding of zelfs een leugen zijn, geen advies te geven. In mijn geval hadden we een document toegevoegd wat ELKE Thai direct herkend zou hebben als een zeer overtuigend bewijs van de relatie; een huwelijkscertificaat. Maar alleen in het Thais. Onze aanvraag werd afgewezen, omdat er twijfel was over onze relatie. Het beroep bij de IND was snel klaar; wel een visum. De volgende keren een Engelstalige vertaling erbij, gelegaliseerd door het Thaise ministerie van Buitenlandse Zaken en de Nederlandse ambassade. Als VFS wel adviserend, waarom dan niet in hun advies het huwelijk benoemd?

Maar het is onzinnig hierover te discussiëren, want de ambtenaar die beslist doet dat zelfstandig. Wat vandaag goed is, vinden ze morgen niet goed genoeg en overmorgen weer wel. Het is een loterij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan