Hoe later op de avond, hoe slechter de kwaliteit ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paul82

Wandelaar
96
08/01/23
58
14
Wie kan beamen dat hoe later op de avond je een dame bezoekt, het al snel minder kwaliteit geleverd wordt.
Hebben ze dan meer vraag waardoor ze dates afraffelen, menu-opties kunnen vaak niet, want na een lange dag, te gevoelig geworden?
Of zijn de dvp's die alleen tot de late middag / vroege avond beschikbaar zijn, automatisch ook de beste? Ze hebben vast genoeg vaste klanten waardoor ze het niet laat hoeven te maken. Je merkt ook hoe later, ook minder nl's taligen nog werken. Anders gezegd, wordt in de avond het b-kwaliteit blik dvp open getrokken?

Ga op koude dagen en of hele warme dagen nooit last van gehad,sommigen zijn gewoon slecht punt dat weet je dan wel. Maar elke keer als ik een nieuwe ontdek heb ik goede klik mee,maar ik ga ook niet in mijn kantoorkloffie

Denk dat het ook te maken heeft met hoe druk ze het hebben gehad. Als je nummer 9 ben hebben ze nog wel energie, maar bij nummer 20 dan zijn ze uitgeput. Merk het ook af en toe bij dames die ik frequenter bezoek. De ene keer zijn ze na 5 minuten cow girl moe en de andere keer gaan ze door tot het einde als ik niet om andere positie vraag.

Ik denk niet dat laat op de avond voor mindere kwaliteit zorgt. Zoals hierboven, het hangt van de hoeveelste je bent die dag en het aantal dagen op rij dat ze bezig zijn. Je weet niet altijd wanneer hun werkdag begon.
Het hangt er ook vanaf of ze bv. verkouden zijn edm.
N**** met een dvp die moe is, kan ook leuk zijn.
Als je zelf in topform bent.
Dat gezegd zijnde is er wel nog een nefatief aspect. Vrouwen die gedwongen worden, zitten vaker in de speciale uren of hebben bredere tijdsblokken.

Soms kom je in de late avond ook hele goede tegen die weinig klanten hebben gehad en zin hebben in seks. Het ligt ook aan de dame zelf ik geloof nog altijd dat een goede dvp altijd haar best zal doen zelfs als ze moe is. En bij een slechte dvp zal je hoogstwaarschijnlijk een slechte date krijgen zelfs als ze voor je weinig of geen klanten heeft gehad. Je moet als klant geluk hebben dat je de juiste treft of anders op safe spelen en recensies lezen.

Laatst bewerkt:
Het hangt er volgens mij ook heel erg vanaf of de dvp de dagen/weken ervoor "hard" is gegaan met drank en middelen. Op een gegeven heeft het lichaam rust nodig maar vaak hebben de dames die "hard" gaan toch het geld nodig dus zelfs wanneer ze brak zijn werken ze en dat zorgt voor ondermaatse prestaties. En al helemaal op het einde van de avond/nacht als ze vroeg zijn begonnen en in feite uitgeleefd zijn.

Gemiddeld genomen zou dit wel kunnen kloppen. Als iemand al veel klanten heeft gehad en moe is of het druk heeft dan is de kwaliteit normaal minder, dan is het inderdaad meer gewoon "afwerken". Vergelijk het met jezelf, als je 1 dame bezoekt is het leuk, bij een tweede is het ook nog spannend, misschien ook een 3e nog wel, maar daarna wordt het toch steeds minder. Deze dames hebben misschien wel 10 dates op een avond of 20 op een dag, tja, dan zal nr. 19 en 20 niet meer hetzelfde enthousiasme krijgen als wie als eerste aan de deur klopt.

Zelf ga ik vaak 's middags al naar Duisburg (loophuizen). De dames die er dan zijn beginnen net, hebben ook minder haast omdat het nog rustig is, dus ik heb wel het idee dat je meer aandacht krijgt en ze zijn dan nog niet moe en doen meer om je binnen te halen.

Als je 's avonds gaat en er staan 10 mannen op een aantrekkelijke dame te loeren, dan is het toch meer "next" en "give me your money, cum and go".

Gemiddeld genomen zou dit wel kunnen kloppen. Als iemand al veel klanten heeft gehad en moe is of het druk heeft dan is de kwaliteit normaal minder, dan is het inderdaad meer gewoon "afwerken". Vergelijk het met jezelf, als je 1 dame bezoekt is het leuk, bij een tweede is het ook nog spannend, misschien ook een 3e nog wel, maar daarna wordt het toch steeds minder. Deze dames hebben misschien wel 10 dates op een avond of 20 op een dag, tja, dan zal nr. 19 en 20 niet meer hetzelfde enthousiasme krijgen als wie als eerste aan de deur klopt.

Zelf ga ik vaak 's middags al naar Duisburg (loophuizen). De dames die er dan zijn beginnen net, hebben ook minder haast omdat het nog rustig is, dus ik heb wel het idee dat je meer aandacht krijgt en ze zijn dan nog niet moe en doen meer om je binnen te halen.

Als je 's avonds gaat en er staan 10 mannen op een aantrekkelijke dame te loeren, dan is het toch meer "next" en "give me your money, cum and go".

Klopt helemaal.
Het probleem is ook met de dames die drank en middelen gebruiken dat ze vaak meerdere dagen wakker zijn
En dan de eerste twee dagen hebben ze ontzettend veel energie en libido maar tegen dag 3 zijn het vaak zombies zonder energie die moeilijk uit hun woorden komen etc.
En dat maakt dates met dames die gebruiken ook altijd een gok.
Daarom is mijn persoonlijke voorkeur nuchtere dames ook omdat dames die gebruiken vaak nogal bereid zijn om dingen te doen zoals nzc cim cip etc. En ik vind dat persoonlijk een zware afknaper.
Helaas zijn naar mijn ervaring meer dan 50% van dvp gebruikers.

Je merkt ook hoe later, ook minder nl's taligen nog werken. Anders gezegd, wordt in de avond het b-kwaliteit blik dvp open getrokken?
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder dat de NL dames wat meer verwend zijn en het als een 9 tot 5 baan zien, ze willen op tijd thuis zijn. Ze hebben meestal ook een eigen huis. De buitenlandse dames zijn vaker tijdelijk hier en willen in korte tijd zoveel mogelijk geld verdienen. In het algemeen ben ik heel tevreden over de service van Oost-Europese dames. Het is wel mogelijk dat degenen die die dag minder verdiend hebben (vaak ook omdat ze mindere service verlenen) langer doorgaan want ze moeten de kosten van de kamer dan nog terug verdienen.

Terug
Bovenaan Onderaan