Hoe maken jullie tijd vrij voor wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Meubelstuk
1.134
09/12/23
2.737
13
Zonder een op zijn minst redelijk betaalde baan wordt het lastig om te wandelen. En in zo'n baan gaat uiteraard flink wat tijd zitten.

Ben je single, dan maakt dat weinig uit. Je wandelt gewoon in de avond of in het weekend. Maar als je getrouwd bent en ook nog eens een volle werkweek hebt, wordt, kan het een ander verhaal worden. Wanneer maak je dan tijd vrij voor je hobby?

Ik ben zelfstandige. Dat betekent: hollen of stilstaan. Werkweken van 15-20 uur wisselen zich af met 50+urige werkweken en dat is soms lastig te voorspellen, ook al is wel een patroon. Gelukkig bestaan er ook weken die daar een beetje tussenin zitten.

Meestal blijf ik wel in de eigen regio, omdat ik bij veel reistijd al gauw een compleet dagdeel kwijt ben aan een date van maar 1 uur. Ik probeer het wat efficiënt aan te pakken. Amersfoort ligt bijvoorbeeld in mijn regio. Als ik daar een date heb, werk ik die dag op een flexwerkplek op station Amersfoort. Ik ga dan naar de date met een OV-fiets. Al met al ben ik dan maar 1,5 uur kwijt.

Maar in echt rustige tijden kan ik ook buiten de regio dates hebben. Ik moet daarvoor wel een drempel over. De dame moet echt wel heel leuk zijn.

Maar ik ben benieuwd. Stel, je hebt een baan van 40 uur, een gezin thuis, sportclub, etc. Wanneer wandel je dan? Moet je vrij nemen? Of toch maar het bekende smoesje van overwerk in de strijd gooien?

Hoe doen jullie dat?

Ja! Als je een erg drukke baan hebt... tot 60-70 uur/week... blijft er weinig tijd over voor 'spelen'! Maar... gelukkig wisselt dat dan weer af met (veel) rustigere periodes... om die centjes dan 'nuttig' te besteden! Haha!

Voor mij is dat "Wanneer het kriebelt moet je sporten". En dus wanneer het bij mij begint te kriebelen, gelijk wanneer, dan neem en maak ik tijd om voor mijn erotisch verzetje te gaan. En daar is niet meteen een tijd of periode op te kleven. Voor mij is dat heel gemakkelijk, ik ben alleenstaande en kan dus eender wanneer ik goesting heb, tijd vrijmaken voor mijn amusement. Meestal zal dat ongeveer een keer per maand zijn, maar dat kan eventueel ook een keertje meer zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan