Hoe maken jullie tijd vrij voor wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Meubelstuk
1.139
09/12/23
2.745
13
Zonder een op zijn minst redelijk betaalde baan wordt het lastig om te wandelen. En in zo'n baan gaat uiteraard flink wat tijd zitten.

Ben je single, dan maakt dat weinig uit. Je wandelt gewoon in de avond of in het weekend. Maar als je getrouwd bent en ook nog eens een volle werkweek hebt, wordt, kan het een ander verhaal worden. Wanneer maak je dan tijd vrij voor je hobby?

Ik ben zelfstandige. Dat betekent: hollen of stilstaan. Werkweken van 15-20 uur wisselen zich af met 50+urige werkweken en dat is soms lastig te voorspellen, ook al is wel een patroon. Gelukkig bestaan er ook weken die daar een beetje tussenin zitten.

Meestal blijf ik wel in de eigen regio, omdat ik bij veel reistijd al gauw een compleet dagdeel kwijt ben aan een date van maar 1 uur. Ik probeer het wat efficiënt aan te pakken. Amersfoort ligt bijvoorbeeld in mijn regio. Als ik daar een date heb, werk ik die dag op een flexwerkplek op station Amersfoort. Ik ga dan naar de date met een OV-fiets. Al met al ben ik dan maar 1,5 uur kwijt.

Maar in echt rustige tijden kan ik ook buiten de regio dates hebben. Ik moet daarvoor wel een drempel over. De dame moet echt wel heel leuk zijn.

Maar ik ben benieuwd. Stel, je hebt een baan van 40 uur, een gezin thuis, sportclub, etc. Wanneer wandel je dan? Moet je vrij nemen? Of toch maar het bekende smoesje van overwerk in de strijd gooien?

Hoe doen jullie dat?

Voor mij is dat "Wanneer het kriebelt moet je sporten". En dus wanneer het bij mij begint te kriebelen, gelijk wanneer, dan neem en maak ik tijd om voor mijn erotisch verzetje te gaan. En daar is niet meteen een tijd of periode op te kleven. Voor mij is dat heel gemakkelijk, ik ben alleenstaande en kan dus eender wanneer ik goesting heb, tijd vrijmaken voor mijn amusement. Meestal zal dat ongeveer een keer per maand zijn, maar dat kan eventueel ook een keertje meer zijn.

Nu... die mossel wordt altijd netjes aangeboden hoor!
En dan maar slurpen met champagne!
Niet altijd natuurlijk maar zo nu en dan een flesje koude bubbels erbij is inderdaad heerlijk.
Ik heb al van jongsaf aan vele uren gedraait voor de firma en dat is dus helemaal niet ongewoon dat ik eens wat later thuis kom. Is altijd al zo geweest en madame is daar gerust in. Die langere uren moeten dus ook een keertje opgenomen worden en dan heb ik wel eens een lange werkdag waar veelal twee uurtjes genieten bij zijn. 😊😊😊😊
En Tijdens de vakanties veel fietsen en grote afstanden doen hé. 🤭🤭🤭🤭

Tijdens werktijd, op middagen dat ik geen afspraken heb. Ik ga dan eerder weg op het werk en neem hier soms wel, soms niet vrij voor. De gemiste uren compenseer ik op andere dagen. En dan zorgen dat ik op een normale tijd weer thuis ben.

Factor tijd maakt soms wel dat ik qua dames prioriteiten moet stellen. Laatst in een drukke week was mijn favoriet ook in het land. Maar ze zat zo ver weg dat het me gewoon niet lukte tussen alle verplichtingen door. Toen moest ik wel naar een andere dame, meer in de buurt.

In vissen gaat lekker veel vrije tijd zitten en geen vrouw die ooit meegaat. Is wel zo'n beetje de beste smoes die ik ken. Vrouwen gebruiken dan vaak weer winkelen met een vriendin. Geen man die dan meegaat. Je zou moeten weten wat er dan allemaal gebeurt.
Vrouwen schijnen het letterlijk (bewust of onbewust) te kunnen ruiken als hun vent gesekst heeft. Als het vrij kort geleden is, tenminste. Ik zorg iig meestal wel dat er wat uren tussen een date en het huiswaarts keren zitten.

Zonder een op zijn minst redelijk betaalde baan wordt het lastig om te wandelen. En in zo'n baan gaat uiteraard flink wat tijd zitten.

Ben je single, dan maakt dat weinig uit. Je wandelt gewoon in de avond of in het weekend. Maar als je getrouwd bent en ook nog eens een volle werkweek hebt, wordt, kan het een ander verhaal worden. Wanneer maak je dan tijd vrij voor je hobby?

Ik ben zelfstandige. Dat betekent: hollen of stilstaan. Werkweken van 15-20 uur wisselen zich af met 50+urige werkweken en dat is soms lastig te voorspellen, ook al is wel een patroon. Gelukkig bestaan er ook weken die daar een beetje tussenin zitten.

Meestal blijf ik wel in de eigen regio, omdat ik bij veel reistijd al gauw een compleet dagdeel kwijt ben aan een date van maar 1 uur. Ik probeer het wat efficiënt aan te pakken. Amersfoort ligt bijvoorbeeld in mijn regio. Als ik daar een date heb, werk ik die dag op een flexwerkplek op station Amersfoort. Ik ga dan naar de date met een OV-fiets. Al met al ben ik dan maar 1,5 uur kwijt.

Maar in echt rustige tijden kan ik ook buiten de regio dates hebben. Ik moet daarvoor wel een drempel over. De dame moet echt wel heel leuk zijn.

Maar ik ben benieuwd. Stel, je hebt een baan van 40 uur, een gezin thuis, sportclub, etc. Wanneer wandel je dan? Moet je vrij nemen? Of toch maar het bekende smoesje van overwerk in de strijd gooien?

Hoe doen jullie dat?
Ik zit doordeweeks vaak in een avond of meer in een hotel. Ik probeer het zo te plannen. Ik zit in een open relatie, maar in het weekend is het not done een date te plannen.

In vissen gaat lekker veel vrije tijd zitten en geen vrouw die ooit meegaat. Is wel zo'n beetje de beste smoes die ik ken. Vrouwen gebruiken dan vaak weer winkelen met een vriendin. Geen man die dan meegaat. Je zou moeten weten wat er dan allemaal gebeurt.
Klopt, Als je aan een winkelende vrouw zegt dat ze lekker ruikt (b.v).. lopen ze bijna te soppen. Weet uit ervaring. ;)

Vrouwen schijnen het letterlijk (bewust of onbewust) te kunnen ruiken als hun vent gesekst heeft. Als het vrij kort geleden is, tenminste. Ik zorg iig meestal wel dat er wat uren tussen een date en het huiswaarts keren zitten.
Wees daar maar zeker van dat vrouwen het ruiken. En dat ruiken, dat kan letterelijk of figuurlijk zijn. Ik ben geen vrouw, ik weet niet hoe ze het doen, maar ze kunnen het.

Als ik eens op wandel of op date ga zonder mijn soulmate , dan zeg ik dat gewoon en ik zorg ervoor dat het niet in haar tijd is want zij gaat voor alles.
Minst miserie en iedereen is happy, ik vertel daarna ook gans het avontuur aan haar , dat vind ze fijn om te horen .

Terug
Bovenaan Onderaan