Hoe om te gaan met oplichters.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zal niet gaan. Een advocaat zal altijd jouw identiteit moeten vaststellen. Dat zijn beroepsregels. Hij kan jou wel anoniem houden tegenover anderen, maar als meneer A. Nouveau uit Nergenshuizen een strafklacht indient tegen mevrouw D.V.P. Prostitué dan heeft zij het recht zich te verweren en zal ze toch echt moeten weten wie meneer Nouveau is.
 
Altijd klacht indienen bij de politie voor diefstal. Zelf als er op dat moment niets voor kan gedaan worden is er wel een klacht en kan men die altijd koppelen aan andere gelijkaardige klachten.
Er was ooit in mijn wagen ingebroken waar men mijn autoradio had meegenomen en heb toen ook klacht ingediend.
Een goed jaar later kreeg ik bericht dat ze de daders te pakken hadden. Dit omdat ze heterdaad betrapt waren op een gelijkaardige diefstal en zo de link hebben gemaakt naar allerlei gelijkaardige klachten in de regio
 
Altijd klacht indienen bij de politie voor diefstal. Zelf als er op dat moment niets voor kan gedaan worden is er wel een klacht en kan men die altijd koppelen aan andere gelijkaardige klachten.
Er was ooit in mijn wagen ingebroken waar men mijn autoradio had meegenomen en heb toen ook klacht ingediend.
Een goed jaar later kreeg ik bericht dat ze de daders te pakken hadden. Dit omdat ze heterdaad betrapt waren op een gelijkaardige diefstal en zo de link hebben gemaakt naar allerlei gelijkaardige klachten in de regio
Precies. Zo moet het werken. Ze kunnen niet alles voorkomen en ook niet alles oplossen, maar soms komt er genoeg informatie binnen die aan elkaar gekoppeld kan worden en dan hebben ze beet.
 
guys, je geeft een dame geld om te wisselen en ze gaat er vandoor. Hoeveel geld geef je haar dan? misschien dat je 100 geeft en 50 terug wilt? daarvoor ga je naar de politie om aangifte te doen?. Dat is toch een grap. Politie is al overwerkt, serieuze zedenzaken blijven liggen en worden zelfs geseponeerd, evenals mishandeling zaken etc, en dan ga je naar de politie omdat een DVP je 50 euro lichter heeft gemaakt. Grap van de dag op zo'n bureau en zonde van onze belastingcenten. Leer je les en neem contanten mee volgende keer.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan