Hoe sta je tegenover SM?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe sta je tegenover SM?

  • Negatief: afstotelijk gedoe

    Stemmen: 3 5,1%
  • Positief: ik ben onderdanig

    Stemmen: 13 22,0%
  • Positief: ik ben dominant

    Stemmen: 6 10,2%
  • Positief: ik ben een switch (afwisselend dominant/onderdanig)

    Stemmen: 6 10,2%
  • Gematigd positief: leuk om af en toe SM-elementen te verwerken in een date

    Stemmen: 11 18,6%
  • Gematigd negatief: aan mijn lijf geen polonaise, maar ze doen maar

    Stemmen: 4 6,8%
  • Neutraal: geen mening

    Stemmen: 3 5,1%
  • Nieuwsgierig: ik wil ermee experimenteren

    Stemmen: 13 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Ik ben meer onderdanig. Ik vind het ook leuk als een dame de controle overneemt. En ook zegt van bv bef mij of uit haar zelf bv een prostaat massage heeft.

Wat ik dan niet fijn vind is als ze je beginnen te vernederen. Als je loser noemen enz . Persoonlijk vind ik dan waardering beter.

Ik kan ook een beetje dominant zijn. Maar enkel als ze dat wil. Wat ik niet wil doen is dan bv op haar wangen slaan tot dat ze rood staan. Of haar keelneuken tot dat haar mascara uitloopt en de tranen uit haar ogen lopen. Simpelweg omdat ik mij daar niet goed bij voel.
 
Al vele decennia mee bezig, ik weet nog goed de eerste ervaring. Aantal keer 24/7 geweest, en assistent op sm parties. Maar gewone sex heeft ook zeker mijn interesse.
 
Ik heb zelf de optie leuk om af en toe SM-elementen te verwerken in een date gekozen. Alleen als onderdanige overigens, dominant zijn zegt me niets. En bij voorkeur dames die "aanraakbaar" zijn en die ik mag rimmen.
 
Onderdanig zal ik nooit zijn. Mijn neefje probeerde eens voor de grap de band van hun hond om mijn nek te doen. No way dat ik dat laat gebeuren.

De controle hebben over een vrouw en haar een beetje vernederen lijkt me dan weer ontzettend geil.
Nog niet gedaan. Nog een hoop te ontdekken.

Niet helemaal waar. 1 keer met m'n ex tijdens het neuken zette ik haar armen vast met mijn armen, nam ik haar echt. Ik vond dat erg geil, maar zij zal zich half verkracht gevoeld hebben. Dat moeten we dus niet hebben.

Het zal echt in goed overleg moeten.
Soms hoor je van dvp's dat sommige mannen dingen doen die zij niet willen. Dat zal mij niet gebeuren, daar ben ik veel te invoelend voor.

Harde SM, tot bloedens toe zeg maar, vind ik helemaal niks.
 
Ik heb er veel ervaring mee en vind het wel leuk al mis ik het niet erg als ik er een tijdje niks mee doe. Heb ervaring als dominant maar ook als onderdanige. Dominant ligt me net iets meer omdat ik echt de juiste vibe/klik nodig heb om onderdanig te kunnen zijn.
Extreme dingen hoeft voor mij niet, denk dat ik onder soft sm val😁
 
Tis nogal een breed gebied met haast ontelbare manieren om er invulling aan te geven, maar voor experimenteren gekozen.

Het is in mijn aard om vriendelijk, rustig en respectvol te zijn. Anderen zullen het wellicht watje noemen. Dat zou ik ook voor geen goud willen veranderen aan mezelf, maar ...

Ik zou wel graag eens in goed overleg met een dame willen experimenteren om enige dominantie in mijzelf naar boven te halen in de bedstede. Niet om er keiharde sm van te maken, maar om te verkennen hoe het voor mij voelt om harder en ruiger te zijn dan de softie die ik anders ben.

Alleen moet dat wel in een veilige omgeving zijn met een dame die me daarin kan begeleiden, weet dat het spel is, en mij comfortabel genoeg laat voelen om haar te behandelen zoals ik normaliter niet in mijn hoofd zou halen.

Misschien schiet ik ontiegelijk in de lach, misschien geneer ik me teveel om echt door te zetten, maar het is een kant die ik weleens zou willen ontdekken van mezelf op het punt van seks. Maar daar heb ik wel iemand voor nodig die mij helpt en de rust heeft om gedurende één of meerdere sessies mijn gids te zijn.

Vaag gezwets weer, maar misschien dat iemand snapt wat ik bedoel. Verder vind ik SM in alle vormen prima, zolang alle partijen er plezier in hebben, maar is heel veel niet voor mij denk ik. Teer huidje. I bruise easily. Nee, echt.
 
Ik ben zelf nogal sadistisch ingesteld op seksueel gebied. Uiteraard steeds met wederzijdse instemming en respect. With great power comes great responsability.

Overigens gebeurt er tijdens 80% van m'n dvp-bezoeken enkel vanilla seks. Slechts bij enkele dames kan je een beetje verder gaan. Wil je the real stuff, dan moet je een slavin in een sm-studio bezoeken. Maar mijn dichtstbijzijnde optie op dat gebied is 1u45 rijden :(
 
Onderdanig zal ik nooit zijn. Mijn neefje probeerde eens voor de grap de band van hun hond om mijn nek te doen. No way dat ik dat laat gebeuren.

De controle hebben over een vrouw en haar een beetje vernederen lijkt me dan weer ontzettend geil.
Nog niet gedaan. Nog een hoop te ontdekken.

Niet helemaal waar. 1 keer met m'n ex tijdens het neuken zette ik haar armen vast met mijn armen, nam ik haar echt. Ik vond dat erg geil, maar zij zal zich half verkracht gevoeld hebben. Dat moeten we dus niet hebben.

Het zal echt in goed overleg moeten.
Soms hoor je van dvp's dat sommige mannen dingen doen die zij niet willen. Dat zal mij niet gebeuren, daar ben ik veel te invoelend voor.

Harde SM, tot bloedens toe zeg maar, vind ik helemaal niks.
Afspraken zijn heel belangrijk het kan ook wel een aangename verrassing zijn voor jou of je partner als er de ander een lichte vorm van sm in de slaapkamer brengt. Maar ik kan mij best voorstellen dat een dvp of je vriendin in paniek zou schieten als je bv uit het niets haar in een wurggreep zou houden.

Het is ook belangrijk dat de dvp met je overlegt wat er oké is en wat niet. Ik vind prostaat massage´s leuk zeker onverwacht tijdens de pijpbeurt. Maar dat betekent niet dat ze onaangekondigd haar vuist er in mag rammen 😅
 
ik kan mij best voorstellen dat een dvp of je vriendin in paniek zou schieten als je bv uit het niets haar in een wurggreep zou houden.
Dat zou ik ook niet doen.
Maar het zal toch aftasten zijn waar grenzen liggen, je wil toch ook niet alles vantevoren plannen.

Ik vind prostaat massage´s leuk zeker onverwacht tijdens de pijpbeurt.
Ik zit op helemaal niks anaals te wachten. Maar ik heb wel eens bij een erotische massage gehad dat de dame expres met haar vingers langs m'n anus ging. Dat was onverwacht, wel interessant.
Beetje bij beetje verkennen.
 
Of haar keelneuken tot dat haar mascara uitloopt en de tranen uit haar ogen lopen.
Mmmm ik juist wel; vind het heerlijk om dat te doen. Het liefst dat ze erbij kokhalst... Zodra er wordt afgetikt dan laat ik eventjes los om haar op adem te laten komen en daarna druk ik hem weer diep erin tot ze weer tegen begint te sputteren... ik weet het niet; word er gewoon bloedjegeil van... uiteraard altijd met respect... net nog gedaan met een van mijn vaste toppers... 😝

Verder heb ik ook niks met SM; wil wel altijd de touwtjes in handen nemen en bepalen wat er gaat gebeuren. Heb niks met bazige vrouwtjes; ben al blij dat ik jaren van mijn ex-vrouw af ben. ;)
 
Dat zou ik ook niet doen.
Maar het zal toch aftasten zijn waar grenzen liggen, je wil toch ook niet alles vantevoren plannen.


Ik zit op helemaal niks anaals te wachten. Maar ik heb wel eens bij een erotische massage gehad dat de dame expres met haar vingers langs m'n anus ging. Dat was onverwacht, wel interessant.
Beetje bij beetje verkennen.
Dat heb ik ook als ik al onderweg naar haar kan zeggen wat er gaat gebeuren en in welke volgorde. Dan is de spanning er wat uit. Omdat het iedere keer het zelfde is.

Maar het ligt ook aan mij als klant vind ik. Als ik nooit eens iets nieuws uit proberen dan beperk je je zelf.

Ik heb heb geen spijt van gehad met wat ik al geprobeerd heb. Ik weet nu meer wat ik leuk vind wat ik verder wil verkennen en wat niet.
 
Ik heb er helemaal niks mee.

Sterker nog: Ik vind het uitermate onplezierig om er mee geconfronteerd te worden.
Een speelfilm waarin een scene een lichte zweem daarvan heeft, een dame die opeens een tikje bazig gaat doen, de suggestie van iets doen wat niet louter op genot gebaseerd is.....brrrr....

Maar ik ben sowieso nogal uitgesproken over wat ik wel en niet wens te doen.

Van mijn tepels moeten ze bv perse af blijven. Dus geen likje of kneepjes etc, ik word daar onpasselijk van en verlies a la minute mijn erectie.

Moet juist redelijk in control zijn en, wel met enige vorm van samenspel, mijn ding kunnen doen.
Sm zou suggereren dat ik dat uit handen geef en daar kan ik absoluut niet van genieten. Daarnaast associeer ik spanning of zelfs pijn geheel niet met genot/extase en vind ik sm-praktijken vaak eng, kinderachtig of juist lachwekkend.

Dus andersom hoeft het voor mij ook niet: commanderen of, in mijn ogen, schofterig doen naar iemand anders toe.
 
Mmmm ik juist wel; vind het heerlijk om dat te doen. Het liefst dat ze erbij kokhalst... Zodra er wordt afgetikt dan laat ik eventjes los om haar op adem te laten komen en daarna druk ik hem weer diep erin tot ze weer tegen begint te sputteren... ik weet het niet; word er gewoon bloedjegeil van... uiteraard altijd met respect... net nog gedaan met een van mijn vaste toppers... 😝

Verder heb ik ook niks met SM; wil wel altijd de touwtjes in handen nemen en bepalen wat er gaat gebeuren. Heb niks met bazige vrouwtjes; ben al blij dat ik jaren van mijn ex-vrouw af ben. ;)
Ik ben het type dat tijdens de sex zou vragen van. Is dat goed dat ik eens op je kunt klets? Of aan je haar trek? 😂😂

Terwijl ik weet dat ze niets liever willen. Het klikt mss dom maar door mij hoofd gaat er dan van. Zo mag je niet aan haar haar trekken enzo. 😂😂😂 ik weet niet of dat het bestaat maar mss moet ik eens naar een slaaf gaan. ( een omgekeerde domina)
 
Ik vindt het onderdanig zijn heerlijk .Voor af als goed door gesproken en dan de spanning hoe het gaat gebeuren. Ben er op een lange ontdekkingstocht steeds verder in gegroeid .en ook dingen ontdekt die niet leuk zijn. Maar ik geniet ook ervan om een vrouw gewoon rustig te strelen.
 
Als je eens moeilijk kan klaarkomen bij een dvp, laat ze eens een sjaal rond je nek binden en wat strak aanspannen en wedde dar je zal komen op haar bevel. That's the game. Edit: het is een onderdeel van de zovele mogelijkheden in de SM. Bij mij werkt dit spel. Misschien bij andere niet. Het echt laten doen door een strenge meesteres heb ik nog niet ondergaan. Bij een gewone date wel, zelfs met een Surinaamse vriendin. Als het echt niet wilt lukken, is dit een spel uit de SM men redding om toch die geilheid om te zetten in een orgasme.
On topic, dus nog niet bij professionele meesteres geweest, maar heb zowel gevoelens voor een meesteres als voor een slavin. De gedachte om een slavin vast te binden met haar handen en benen en haar dan te neuken vind ik ook opwindend.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het heerlijk! Ik kies altijd voor SM als ik aan betaalde seks doe.

Soms een strenge Meesteres, soms een kinky raam dame.

Ik ben in dat (kleine) kamertje onderdanig naar de Vrouw.
Verder in het dagelijks leven helemaal niet trouwens.
 
Ik ben vooral nieuwsgierig. In mijn seksleven merk ik een gezonde nieuwsgierigheid. Als je jong bent, dan is seks recht op en neer neuken. In de loop de tijd komen er zaken bij die je opwinden; trio, partnerruil, anaal. Sommige dingen blijf je doen, anderen zijn eenmalig. SM staat zeker op m'n lijstje.
 
Absoluut niet mijn ding. Wel een paar keer een onderdanige dame gehad, maar handen waren voldoende om haar te laten doen wat ik wilde. Geen riemen, gordels of snoeren nodig geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan