Hoe vaak ben jij in Thailand geweest om (oa. of alleen) te wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak ben jij in Thailand geweest om (oa. of alleen maar) te wandelen?

• nog nooit en ook geen interesse

Stemmen: 1 10,0%
  • nog nooit maar wil wel graag

Stemmen: 6 60,0%
  • 1x

Stemmen: 0 0,0%
  • 2-5x

Stemmen: 1 10,0%
  • 5-10x

Stemmen: 2 20,0%
  • 10+ graag specificeren hoe vaak

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    10

bosspitsmuis

Stamgast
536
04/08/21
705
1
Ik ben wel eens benieuwd hoe vaak mensen op dit forum nu al in Thailand zijn geweest om onze hobby uit te oefenen. En dat hoeft niet een hardcore sexvakantie te zijn, maar niet alleen maar een rondje Bangkok - Chiang Mai - Pai met stinkende backpackers graag ;)
Ik zal zelf beginnen. Sinds 2017 kom ik bijna jaarlijks (op 1 Covid jaar na)in ZuidOost Azië. Thailand (7x), Cambodja (2x), Vietnam (2x),, Myanmar (1x) en Filipijnen (1x)
Voor mij nooit alleen maar sexvakantie, maar altijd een mix van natuur, cultuur en donkere poesjes.

In Thailand heb ik veel rondgereist waaronder een aantal roadtrips. Van Noord naar Zuid, ook 2 grote trips door de Isan gemaakt. Je raakt nooit uitgekeken op dit land.

Sex gehad met redelijk veel gewone meiden die ik via datingsites opsnorde en een korte tijd ook een Thaise vriendin gehad.
Maar daarnaast met professionals in Chiang Mai, Chiang Rai, Hua Hin, Phuket, Ao Nang, Koh Samet, Bangkok en Jomtien.

En alleen maar 2 avonden met een FwB in Pattaya geweest.
Maar dat gaan we in januari veranderen ;) Dan een week Pattaya is het plan (naast 1 week Petchaburi en 1 week Koh Samui)

Laatst bewerkt:
Ik ben wel eens benieuwd hoe vaak mensen op dit forum nu al in Thailand zijn geweest om onze hobby uit te oefenen.
voor mij zelf sprekend, ga je er toch niet alleen heen om de hobby uit te oefenen, het is toch eerder een bijkomstigheid?

Ik ben zelf een stuk of 30 a 40 keer in Thailand geweest. Deels werk gerelateerd later steeds meer vakantie, meestal was dat meerdere keren per jaar, soms wel 3 tot 5 keer per jaar, minimaal voor 4 weken, maar ook wel eens een paar maanden oktober.
Ik zat met name in Phuket, Koh Samui en Bangkok, maar heb verder ook wel in de loop der tijd het hele land gezien inc. de Isaan.

Pattaya nooit langer dan een paar dagen geweest, is nooit mijn ding geweest.
De laatste 10 jaar vind ik Thailand eigenlijk steeds minder leuk dan dat ik het vroeger vond en ga er ook steeds minder heen, hooguit om nog wat kennissen te bezoeken.

Laatst bewerkt:
idem..
heb niks met die dames..
ik zie wel eens wat van die Halper gast die puur voor de sex daar een halfjaar salaris uitgeeft..
volgens mij ook in Pattaya..
die meiden zijn zo irritant 'kam wit mie naaaaaaw...kam naaaw..'..
dat accent..
mja ,als het WEL je ding is ,heb je ze voor het uitzoeken daar..

Het lijkt me op zich wel leuk maar gezien ik niet echt op Aziatische dames val lijkt mij het zonde om die reis te ondernemen
Ik had vorig jaar een maat bij me die hetzelfde zei.

We waren op de eerste avond 15 minuten in de bar toen hij zijn eerste barfine scoorde. In ruim een week heeft hij met 6 verschillende meiden het bed gedeeld. Inmiddels heeft hij een relatie met een Indonesische vrouw... dus... het kan verkeren.

Ik had vorig jaar een maat bij me die hetzelfde zei.

We waren op de eerste avond 15 minuten in de bar toen hij zijn eerste barfine scoorde. In ruim een week heeft hij met 6 verschillende meiden het bed gedeeld. Inmiddels heeft hij een relatie met een Indonesische vrouw... dus... het kan verkeren.
Het kan zeker verkeren, qua lichaam vind ik ze vaak wel aantrekkelijk maar ik vind ze qua gezicht vaak niet zo

Terug
Bovenaan Onderaan