Bij mij is Kyara intussen ook al meer dan twee jaar...Al meer dan 3 jaar dezelfde.
En nog altijd even spannend en lekker!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij is Kyara intussen ook al meer dan twee jaar...Al meer dan 3 jaar dezelfde.
Zo ver ben ik nog niet maar toch al halfweg van jouw record en het is ook nog altijd een heel lekker samenzijn.Vandaag een pr (persoonlijk record) gehaald. Voor de 100e keer dezelfde DVP geneukt.
20 jaar is echt lang. Kan me voorstellen dat het vreemd voelt als je haar niet meer kunt bereiken.Ik ben een kleine 20 jaar bij dezelfde DvP geweest, privé ontvangst met een frequentie van ca. 5 x / jaar.
Helaas is ze onverwachts gestopt, althans ze is niet meer te bereiken.
Ik spreek dan ook hier de wens uit dat het haar goed gaat en zal gaan.
Met veel dames ga ik al ruim 10 jaar, dit zijn raamdames. Met de recordhouder ga ik al 17 jaar.
Vind dit wel mooi. Ik zou willen dat ik dit over enige tijd ook kan schrijven. Ik koester ook echt mijn vaste dames, is er één die ik nu zo'n 5 jaar ken.Ik ben een kleine 20 jaar bij dezelfde DvP geweest, privé ontvangst met een frequentie van ca. 5 x / jaar.