Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nog niet zo lang aan de wandel, maar tot nu toe bij één dame 10+ keer. Zij is helaas gestopt. Een paar met 3 of 2 bezoeken, maar veruit de meeste dames maar 1 keer.

Zonder sterke klik dan is de magie na 2 of 3 bezoekjes vaak wel verdwenen. Met name bij de dames die qua handelingen vast zitten in een bepaalde routine.
 
Laatst bewerkt:
Heel weinig.
Het max. dat ik er ééntje bezocht heb was een 10-tal keer ongeveer.
En zo wie zo bezoek ik geen enkele meer dan 2x per jaar .

Diegenen die ik meer dan 1 keer bezocht heb zijn op 2 handen te tellen.
Verandering van spijs doet eten ...
 
Hoevaak bezoeken jullie dezelfde dame en wanneer is het genoeg geweest?
Meestal bezoek ik een dame slechts 1 maal. Ik wil graag zoveel mogelijk verschillende dames gehad hebben. Als er echter weinig beloftevolle dames beschikbaar zijn, durf ik wel eens terug keren. Maar ik heb nog nooit meer als vier keer naar dezelfde dame geweest.
 
Ik bezoek ook graag nieuwe dames maar de laatste die ik heb gehad, mijn nieuwe nr 1, ga ik morgen voor de derde keer bezoeken voor 2u deze keer. Het zal ook de laatste keer zijn waarschijnlijk want ze gaat kortelings stoppen en terug naar haar thuisland. Iedere keer als ik een goeike vind gebeurt er iets dat ik ze niet meer kan zien.
 
Ik bezoek ook graag nieuwe dames maar de laatste die ik heb gehad, mijn nieuwe nr 1, ga ik morgen voor de derde keer bezoeken voor 2u deze keer. Het zal ook de laatste keer zijn waarschijnlijk want ze gaat kortelings stoppen en terug naar haar thuisland. Iedere keer als ik een goeike vind gebeurt er iets dat ik ze niet meer kan zien.
Gebeurt bij vele. Goeie zijn zeldzaam.
 
Gebeurt bij vele. Goeie zijn zeldzaam.
Dat is ook een dingetje inderdaad. De meeste dames vallen onder twaalf in een dozijn, maar wanneer je dan eindelijk zo'n pareltje vindt.. :giggle:
Momenteel heb ik dus twee favorieten waarbij ik regelmatig terugkeer. Eentje doet zo'n beetje alles wat je maar kunt fantaseren en de andere ben ik een beetje door betoverd volgens mij (krijg dr niet uit mijn hoofd 🥴).
 
Dat is ook een dingetje inderdaad. De meeste dames vallen onder twaalf in een dozijn, maar wanneer je dan eindelijk zo'n pareltje vindt.. :giggle:
Momenteel heb ik dus twee favorieten waarbij ik regelmatig terugkeer. Eentje doet zo'n beetje alles wat je maar kunt fantaseren en de andere ben ik een beetje door betoverd volgens mij (krijg dr niet uit mijn hoofd 🥴).
Ik snap volledig wat je bedoeld idem hier hoor 🤭
 
Mijn favorieten blijf ik bezoeken zolang ze er nog zijn en ik goede ervaringen met ze heb.
Ook vind ik de band die je met favorieten opbouwt een pluspunt omdat je op een gegeven moment weet wat je aan ze hebt.
Met dat DVP hoppen loop je altijd weer het risico op een slechte "date", iets waar ik niet constant behoefte aan heb.
Ik baal altijd als 1 van mijn vaste dames stopt, moet je weer op onderzoek.

Voor sommige van ons is dat een doel op zich, maar ik vind het niks.
Heel soms maak ik op basis van wat ik hier lees een uitstapje, maar enkel als de favo dames niet aanwezig zijn. Zo ben ik overigens wel aan mijn 3e vaste dames gekomen.
 
Ik baal altijd als 1 van mijn vaste dames stopt, moet je weer op onderzoek.

Voor sommige van ons is dat een doel op zich, maar ik vind het niks.
Heel soms maak ik op basis van wat ik hier lees een uitstapje, maar enkel als de favo dames niet aanwezig zijn. Zo ben ik overigens wel aan mijn 3e vaste dames gekomen.
Moet er nu niet aan denken dat mijn favo's zouden stoppen (maar het zal een keer gebeuren helaas).

Eén van mijn favorietjes heb ik destijds via het Hookers forum opgedaan. Zo blijkt maar weer dat dit soort forums goede aanwinsten zijn. ;)
 
Vroeger gebeurde het zelden dat ik één dame vaker bezocht. Tegenwoordig heb ik een 3-tal op de shortlist staan, en probeer ik, op een enkele spontane actie na, eigenlijk alleen die dames te bezoeken.
Ik ben het neuken zonder klik gewoon beu. Ze hoeven m'n vriendin niet te worden, maar het moet wel een beetje gezellig zijn, en dat gaat nou eenmaal makkelijker met mensen die je kent.
 
Verandering van spijs doet eten.

Omdat ik deze hobby nog aan t ontdekken ben ga ik tot nu toe elke keer naar een andere dame.
Maar ik denk dat ik er nu wel een paar ken waar ik graag terug ga.
 
Ben bij een vrouw meer dan 10 keer geweest en een andere 7 keer (werd zelfs een relatie)
Maar meestal 1 misschien 2 a 3 keer
Klik is inderdaad belangrijk en de meeste reizen het hele land door dus dat zorgt voor minder herhalingsgevaar
 
Vroeger gebeurde het zelden dat ik één dame vaker bezocht. Tegenwoordig heb ik een 3-tal op de shortlist staan, en probeer ik, op een enkele spontane actie na, eigenlijk alleen die dames te bezoeken.
Ik ben het neuken zonder klik gewoon beu. Ze hoeven m'n vriendin niet te worden, maar het moet wel een beetje gezellig zijn, en dat gaat nou eenmaal makkelijker met mensen die je kent.
Ik wandel nu ongeveer 8 maanden, en ik heb de ervaring mogen opdoen met verschillende dames. maar ik ben telkens wel weer zeer blij dat ik terug naar dezelfde dame kan gaan. Ik heb ook niet dringend de behoefte om nog mijn horizon te verleggen. En zo lang het goed zit en het blijft leuk voor mij en de dame , dan kom ik telkens met veel plezier terug. Is dat soms gevaarlijk voor mezelf mss wel verwacht ik dat er meer van kan komen totaal niet. Komt daar ooit een einde aan ? Mss wel maar dan toch wel door dat ik zou stoppen met wandelen of dat de dame in kwestie er mee zou stoppen maar goed zo ver zijn we nog niet 🤭
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er steeds over waken dat ik haar niet in men binnenzak mee naar huis neem. Nu ik erover nadenk.ik zou het thuis helemaal niet kunnen uitleggen dan. Voorlopig lukt me dat redelijk, nochtans is ze zo aimable dat ze echt al onder men huid is gekropen zonder het te beseffen
Gelukkig wint de nukkige 40jarige het in mij nog steeds van de jonge puber die ik ben als ik haar zie. Anders zou ik mss domme dingen doen en prompt op 1 knie gaan zitten voor haar neus. Daar zijn we beiden niet mee gebaat. Dus blijft het maar gewoon mijn kleine nimpf in plaats van een potentiële liefde. Better for everybody.
 
Terug
Bovenaan Onderaan