Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat dat betreft moeten we ons gelukkig prijzen dat we kinky hebben met haar alleen maar (positieve) recensies.😉

HAHAHA ja het aan de adverteerder laten welke recensies worden weergegven, of alleen maar slechte delete ze gewoon ff en opnieuw....prachtig inderdaad super betrouwbaar allemaal je merkt echt dat men begaan is met veilige prostitutie waarbij ook de wandelaar wordt geholpen / beschermd
 
Bij mij ligt het aan de dame in kwestie of ik haar vaker bezoek of niet. Ik heb me voor dit jaar wel voorgenomen te variëren dus ik denk niet dat ik heel vaak op herhaling ga. Maar zo heb ik er in het verleden wel een aantal gehad waar ik gewoon regelmatig bij terugkwam. Poolse Anna op de Wallen was er zo een. Die zag ik dan maanden niet en dan soms 4 keer in een maand. En zo heb ik er nu wel meer waar ik van weet dat ik nog wel een paar keer langs zal gaan.
 
Heb een jaar de zelfde dame bezocht Laura in Made nu is ze er al een tijdje niet meer was altijd leuk en gezellig ze kon ook lekker babbelen naar een vrij partij ik vond haar een leuke en bijzondere dame maar nu ben ik helaas op zoek naar een andere leuke dame om leuke uurtjes mee te beleven heb nu op een ander forum een bericht gezet (waarvan ik terecht voor ) nu maar hopen op een leuk tegen bericht
 
Bij mij is het heel verschillend. Bevalt het niet natuurlijk maar 1 keer. Het kan ook wel bevallen, maar dat het toch maar eenmalig blijft. Sommige 3 of 4 keer en dan lijkt het een routine te worden. Ga ik niet meer. Of in ieder geval een hele tijd niet meer en probeer ik het na een half jaar nog een keer.
Een enkeling zie ik steeds al meer dan 3 of 5 jaar. Wel met grote tussenpozen. Er is 1 persoon die me nooit verveelt en altijd weer verrast.
Is niet eens zo dat deze dame bijvoorbeeld alles doet. Deze laatste is wel bijzonder voor mij. De rest ook maar voor kortere periode.
 
Voorgaande jaren wisselde ik wat vaker af. Maar ook toen, als ze beviel werd het vaker.
Sinds Corona heb ik me echt een slag in de rondte gedate… Heel het Oostblok gezien.
Geen idee waarom… Laatste kans ofzo…

Inmiddels is het een stuk rustiger geworden. Goed voor mij en voor mijn portemonnee.
Er blijven er maar 2 à 3 over. En ze spreken allemaal Nederlands.
Dus ze werken wanneer het uitkomt, en niet: ik moet in 2 weken zoveel mogelijk scoren.

Hoe dan ook: vaker dezelfde dame(s). 🤗
 
Hoe vaak ik dame bezoek hangt van veel dingen af.
Ze hoeft niet de knapste te zijn, maar er moet wel geilheid van afdruipen en er moet een bepaalde mate van klik zijn.
De sex met haar moet ook niet gaan vervelen, er moet een goede wisselwerking zijn tussen mij en de dame.

Yvonne uit de Doubletstraat bezoek ik al jaren, zeker 20 x geweest, de tussenpozen duren nu wel langer, omdat ik minder in Den Haag kom.
Maar de sex met Yvonne verveelt nooit is meestal spetterend en uitermate bevredigend.

Simone uit Barcelona (oorspronkelijk uit Cuba) maar 2x bezocht in een hotel in de hoofdstad, prachtige plaatje met lekkere sex.
Helaas verdwenen, anders had ik haar nog wel vaker bezocht.

Nicole uit cuba, een keer of 4 in de hoofdstad bezocht, maar die zwerft nu door het land.

Pearl de zwarte parel, meid van wereldklasse, keer of acht bezocht tot ze uit het vak stapte en fulltime voor de kindjes ging zorgen.
Als ze morgen weer begint, dan ben ik gelijk weer vaste klant.

Isabel uit de Molensteeg ook talloze keren bezocht, aantal trio's met Angela erbij, maar altijd ontstuimige sex.
Ze was eigenlijk niet helemaal mijn type, maar bezocht nav goede recensie en er was direct een klik met haar.
Wachten of ze weer terugkomt.

Dee Lilah maar een keer of drie geweest, maar als ze vaker in NL zou zijn, dan liep de score rap op.

Uit een verder verleden nog een waslijst van dames die ik vaak heb bezocht, waarvan ik van een deel de namen alweer ben vergeten, maar als ik ze morgen tegenkom op straat, het gezicht zo weer zou herkennen.
 
Zolang dat het leuk en goed blijft. Ga de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar bij dezelfde dames. En tot nu toe begint het nog niet te vervelen. We slagen er altijd in om de date anders te laten verlopen ook. Komt misschien ook omdat ik dan toch ergens anders ga, het meestal tegen valt. En dan toch maar voor zekerheid kies. Zo zijn er 2 waarbij ik de tel al ben kwijt geraakt hoeveel keer ik al langs ben geweest. Er is wijderzijds vertrouwen en we komen goed overeen.
 
In 28 jaar gezien verschilt dit per dvp. Tussen 1 keer en 36 keer.
Ik denk dat ik slechts 8 dvp heb gekend die ik meer dan 5 keer heb bezocht, een dus 36 keer, nog een 24 keer, de andere zes van meer dan 5 liggen tussen de 5 en 20 keer. De laatste 6 jaar liggen de cijfers wel heel wat lager en komt niemand meer aan 5 keer. Geen behoefte meer om mij te binden aan een dvp. Daar heb ik men love dolls voor. Als ik nu ga is het om sociaal contact en dat mag best een dvp zijn die ik nooit eerder zag. Er zijn er genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vaste meid bezoek ik eigenlijk veel te vaak !

Sex met haar is nog altijd heel plezierig. Echter het is niet meer zo sensationeel als de allereerste keer.

Als je begrijpt wat ik bedoel.

Desondanks blijf ik haar regelmatig opzoeken omdat ze zo'n lieve, aardige vrouw is en mij altijd goed behandelt.

Niets meer. Niets minder.
.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik een ontzettende GFE gehad met een heerlijke jonge meid. Ik ben gewoon verliefd, man! Volgende week donderdag is ze weg. Ik zit nou in dubio: teruggaan of niet. Haar tarief is wel hoog. 200
Gewoon doen! Wellicht makkelijk gezegd, €200 is veel, maar je krijgt wellicht spijt als je het niet doet, vooral daar zij op het punt staat om te vertrekken en misschien niet weet wanneer zij weer terugkomt.
 
Als het bevalt blijf ik terug gaan. Bij sommige al 10+ jaar. Soms ga je een tijdje dan niet naar haar en denk je opeens weer om die vaste te bellen. Dan voelt het weer als nieuw. Soms kom ik ergens bijna een jaar niet en dan weet een periode regelmatig. Net waar of in wie ik zin heb.
Ik heb liever een handvol vaste met wie ik weet dat de sex top is dan steeds wat nieuws proberen. Van de derde date wordt het pas echt goede sex in mijn optiek.
 
Heb nu voor de 10de maal een betaalde date met een amateurdame. Voor de eerste maal bij haar thuis en ze zal koken voor mij😋
Blijf er overnachten en tis 1 uur dichter bij mijn werk dan van bij mij thuis, dus enkel maar voordelen😅

Ondertussen ook voor de helft vd prijs (en het was al goedkoop)
Dus heeft wel voordelen als je elkaar wat begint kennen
 
Heb nu voor de 10de maal een betaalde date met een amateurdame. Voor de eerste maal bij haar thuis en ze zal koken voor mij😋
Blijf er overnachten en tis 1 uur dichter bij mijn werk dan van bij mij thuis, dus enkel maar voordelen😅

Ondertussen ook voor de helft vd prijs (en het was al goedkoop)
Dus heeft wel voordelen als je elkaar wat begint kennen
Als het ook nog een lekker wijd is ben ik jaloers op je. 😛
 
Heb nu voor de 10de maal een betaalde date met een amateurdame. Voor de eerste maal bij haar thuis en ze zal koken voor mij😋
Blijf er overnachten en tis 1 uur dichter bij mijn werk dan van bij mij thuis, dus enkel maar voordelen😅

Ondertussen ook voor de helft vd prijs (en het was al goedkoop)
Dus heeft wel voordelen als je elkaar wat begint kennen
Dan is de 10 beurten kaart vol @Bernardus en wordt de volgende helemaal gratis ;););). Draag er maar zorg voor en plezier elkaar zolang het kan .
Alle gekheid op een stokje , ik ben ook zo een beetje een blijver , mijn eerste dvp ooit , nu toch al een dikke 8 jaar en meestal toch een keer of 4 af 5 per jaar. En nog elke keer weer is het feest , we kennen elkaars lichaam, er is wederzijds vertrouwen waardoor veel meer intensere beleving mogelijk is .
Ook met een tweede dame heb ik toch al een 5tal jaar regelmatig een afspraakje en ook met haar is dat steeds ongeremd genieten van elkaar.
En dit jaar het groepje volledig gemaakt met nog een derde dame , gevonden in het massage gebeuren , en die laat me echt voelen wat ik wil ervaren . getuige 3 maanden geleden voor het eerst bij haar en ondertussen al 6 afspraken , waarvan de laatste drie telkens 2 uur.
En wat er ook van zij , ik ervaar dat, als je een dame laat voelen dat je respect hebt voor haar, de vervolgafspraken afspraken alleen maar beter worden.
Al begrijp ik ook diegene die zoveel mogelijk verschillende schoonheden willen proeven. Iedere zijn ding.
 
Wat een precieze getallen.
Geïnspireerd door een ander topic houd ik een Excel-bestandje bij met wanneer ik bij wie geweest ben. Maar als ik zo vaak naar dezelfde zou gaan, zou ik dat niet meer bijhouden. Ik zou de tel kwijt raken.
In excel is dat niet zo moeilijk. Iedere keer als je geweest bent het tellertje 1 verhogen. :D
 
Langste was denk ik 1 jaar lang elke maand 1x
Binnenkort bij een dvp 2jarig jubileum.
Voor de rest lekker afwisselen tussen nieuwe en bestaande. Soms duurt het wel maanden voor ik weer bij zelfde ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan