Hoe vaak ik dame bezoek hangt van veel dingen af.
Ze hoeft niet de knapste te zijn, maar er moet wel geilheid van afdruipen en er moet een bepaalde mate van klik zijn.
De sex met haar moet ook niet gaan vervelen, er moet een goede wisselwerking zijn tussen mij en de dame.
Yvonne uit de Doubletstraat bezoek ik al jaren, zeker 20 x geweest, de tussenpozen duren nu wel langer, omdat ik minder in Den Haag kom.
Maar de sex met Yvonne verveelt nooit is meestal spetterend en uitermate bevredigend.
Simone uit Barcelona (oorspronkelijk uit Cuba) maar 2x bezocht in een hotel in de hoofdstad, prachtige plaatje met lekkere sex.
Helaas verdwenen, anders had ik haar nog wel vaker bezocht.
Nicole uit cuba, een keer of 4 in de hoofdstad bezocht, maar die zwerft nu door het land.
Pearl de zwarte parel, meid van wereldklasse, keer of acht bezocht tot ze uit het vak stapte en fulltime voor de kindjes ging zorgen.
Als ze morgen weer begint, dan ben ik gelijk weer vaste klant.
Isabel uit de Molensteeg ook talloze keren bezocht, aantal trio's met Angela erbij, maar altijd ontstuimige sex.
Ze was eigenlijk niet helemaal mijn type, maar bezocht nav goede recensie en er was direct een klik met haar.
Wachten of ze weer terugkomt.
Dee Lilah maar een keer of drie geweest, maar als ze vaker in NL zou zijn, dan liep de score rap op.
Uit een verder verleden nog een waslijst van dames die ik vaak heb bezocht, waarvan ik van een deel de namen alweer ben vergeten, maar als ik ze morgen tegenkom op straat, het gezicht zo weer zou herkennen.