Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe dit nog maar een klein jaar en altijd bij dezelfde dame omdat ik er mij onmiddellijk goed bij voelde en het leuk is om elkaar terug te zien. En momenteel geen behoefte om andere dames te bezoeken tussen het gewone daten door. Als ik iets goed vind zal ik niet snel veranderen 😊
Klopt. Beter 1 waar je je goed bij voelt en telkens een mooie tijd mee beleeft.
 
Ik bezoek heel vaak dezelfde dames, dus wel meer dan 1. Wandel al 25 tot 30 jaar en heb een hoop vaste dames "gehad". Soms is het geëindigd omdat het toch wat te voorspelbaar werd, maar vaker omdat zij gestopt was. Bij sommigen is het voor mij gewoon een kwestie van als je het fijn vind bij haar, waarom zou ik dan naar een ander gaan. Maar ik snap ook wel dat anderen graag steeds nieuwe ervaringen willen meemaken.
 
Zoals ik eerder scheef heb ik 1 dame gehad waar ik meer dan 10 keer ben geweest. Het liefst ga ik op herhaling als het klikt. Dan is het mogelijk om iets op te bouwen samen, wat dat ook moge zijn. Helaas heb ik sinds haar alweer een twintigtal nieuwe dames bezocht, maar nog steeds geen vervangster gevonden. 😞

Ik heb geen idee waarom het niet meer lukt. Heb ik gewoon pech? Ben ik niet snel meer onder de indruk? Of sta ik er niet meer voor open dat het persoonlijker wordt?
 
Het gezegde bij ons is: sekswerkers hebben vaak vaste klanten, maar vaste klanten hebben niet allemaal vaste sekswerkers.

Gelukkig heb ik er een aantal die echt enkel mij als vaste dame hebben en sommige hebben er 2 of 3.
Degene die mij als vaste dame hebben is er 1 die al 12.5 jaar langskomt en anderen iets daaronder.
Reden: ik weet wat ze lekker vinden, weet veel v hun geschiedenis.. een soort van betaalde bijvrouw zeg maar 🙂

Maar het merendeel zijn eendagsvliegjes. Niks mis met eendagsvliegjes hoor, maar als je ze vaker zou zien..is het toch anders. Gfe gaat iig een stuk relaxter als je iemand langer kent. Ik hang sneller om iemands nek bij een begroeting die ik al vaker heb gezien dan bij iemand die ik voor het eerst en meteen als laatste zie.
 
Bij mij wisselt dat sterk. Ik ken nu twee dames waar ik nu al 10 jaar regelmatig mee afspreek. Soms ontdek je een nieuwe topper waar je dan in korte tijd regelmatig komt, totdat het 'verveelt' of de dame stopt. Een enkele dame bezoek ik twee of drie keer per jaar en soms heb je een wat mindere klik of ervaring en dan stopt het na 1 afspraak al.
 
Zolang er een click is en sex goed is dan is er geen einde aan. Ik bezoek 1 dame al 10 jaar, begin periode bijna wekelijks. Nu ongeveer 1 keer per maand.
 
ik wandel al de nodige jaartjes ik heb 1 dame waar ik al meer dan 100 keer geweest ben dat is Asha in de Geleenstraat.
https://www.girlsreview.nl/threads/asha-den-haag-geleenstraat-96-k3.1024/

Daarnaast heb ik nog een privé adresje sinds 2015 voor een massage waar ik maandelijks kom. Deze dame heeft een vaste klanten kring en adverteert niet meer en vraag aan een ieder om vooral haar gegevens niet te delen
 
Het overgrote merendeel vd dames bezoek ik maar 1x; waarom teruggaan als je betere opties hebt right, dan zijn er een paar waar ik 2-4x in relatief korte tijd ga (paar weken/maanden) dan is de lol/interesse meestal wel over (standaard geworden). Maar alsnog ook wel een klein aantal vaker dan dat; die beschouw ik wel als 'vast' en leuk om te blijven zien, alleen bezoek ik ze niet zovaak want dat lijstje wordt langer en langer maar het potje waaruit het betaald moet worden niet groter. Veel van hen probeer ik iig 1x per jaar te blijven doen. En dan zijn er nog een paar dames wiens ontdooide zakenhartje wel interesse had in wederzijds voordelig afspreken; daar zitten erbij die ik al tientallen keren heb bezocht...als die hier altijd waren dan zou ik niet eens andere dames bezoeken :p
 
De spanning van een onbekende dame is leuk, maar er zijn een paar dames waar ik al een tijdje bij kom (no pun intended) en ik me helemaal op mijn gemak bij voel. Ik weet veel van hun, zij van mij en we weten wat we fijn vinden en hoe we een leuke date kunnen hebben.

Ik merk dat de connectie dan toch echt wel een stukje dieper gaat dan bij.een nieuwe dame. Niet direct vrienden of zo, maar wederzijds vertrouwen, respect en een zekere mate van genegenheid. Heerlijk gevoel om bij een goede bekende op die manier een uurtje te besteden.

Echter ... echter, en hier baal ik zelf enorm van dat ik het zo voel, echter: de seks wordt op een gegeven moment gewoontjes. Beter dan bij een nieuwe dame meestal, je voelt elkaar beter aan, maar de spanning verdwijnt een beetje. Dat geeft meer ontspanning en dat is op zich positief, maar je weet grotendeels wat je te wachten staat en daar heb ik soms moeite mee.

Ben supergraag bij de dame in kwestie, maar de seks interesseert me dan minder en minder. Sterker nog, bij de echt goede bekende dames zou ik net zo lief samen een terrasje pakken. Gewoon even gezellig samen zijn is dan voor mij al een boost genoeg.

Uiteraard besef ik ook wel dat dat niet is hoe het spel gespeeld hoort te worden en de dame daar niet op zit te wachten, maar de behoefte aan seks met de dame naarmate ik haar beter ken neemt heel hard af. Herkenbaar?
 
De spanning van een onbekende dame is leuk, maar er zijn een paar dames waar ik al een tijdje bij kom (no pun intended) en ik me helemaal op mijn gemak bij voel. Ik weet veel van hun, zij van mij en we weten wat we fijn vinden en hoe we een leuke date kunnen hebben.

Ik merk dat de connectie dan toch echt wel een stukje dieper gaat dan bij.een nieuwe dame. Niet direct vrienden of zo, maar wederzijds vertrouwen, respect en een zekere mate van genegenheid. Heerlijk gevoel om bij een goede bekende op die manier een uurtje te besteden.

Echter ... echter, en hier baal ik zelf enorm van dat ik het zo voel, echter: de seks wordt op een gegeven moment gewoontjes. Beter dan bij een nieuwe dame meestal, je voelt elkaar beter aan, maar de spanning verdwijnt een beetje. Dat geeft meer ontspanning en dat is op zich positief, maar je weet grotendeels wat je te wachten staat en daar heb ik soms moeite mee.

Ben supergraag bij de dame in kwestie, maar de seks interesseert me dan minder en minder. Sterker nog, bij de echt goede bekende dames zou ik net zo lief samen een terrasje pakken. Gewoon even gezellig samen zijn is dan voor mij al een boost genoeg.

Uiteraard besef ik ook wel dat dat niet is hoe het spel gespeeld hoort te worden en de dame daar niet op zit te wachten, maar de behoefte aan seks met de dame naarmate ik haar beter ken neemt heel hard af. Herkenbaar?
Hangt er vokgens mij ook een beetje vanaf wat de fréquentie is wnnr je haar terug ziet. Is dit maandelijks? Of paar keer per jaar? Volgens mij is 1 keer per maand of per 2 maanden bij dezelfde ideaal om het spannend te houden.
 
Hangt er vokgens mij ook een beetje vanaf wat de fréquentie is wnnr je haar terug ziet. Is dit maandelijks? Of paar keer per jaar? Volgens mij is 1 keer per maand of per 2 maanden bij dezelfde ideaal om het spannend te houden.
Mwah neuh, de frequentie maakt voor mij weinig uit, de meeste zie ik hooguit 1x per maand, maar op een gegeven moment ken je een dame simpelweg heel goed en normaliseert de seks.
 
Tgoh…

Toen ik net begon te wandelen in de raam buurten was alles nog nieuw voor me, beetje het "taboe" gevoel…

Toen bezocht ik de ramen dan ook meerdere keren per week om zoveel mogelijk te ontdekken, elke keer kiezend voor een andere dame…

Nu echter…
De ramen bezoek ik eerder sporadisch, 1 mss 2 keer op een half jaar, hiermee bedoel ik dan dat ik een dame kies die ik niet ken…

Door de jaren heen heb ik ettelijke dames wat beter leren kennen, waardoor ik er nu 3 ken waar ik een goede band mee heb, allen vroeger werkzaam bij de ramen (en 2 daarvan nog steeds) en elks ontvangt mij privé bij hen (eentje wisselt af en toe, soms bij haar privé, soms op haar werk in de ramen).

1tje daarvan bezoek ik het meeste, de 2 anderen ook regelmatig maar belange zo frequent niet…

Om het wat uit te beelden, ruwweg ingeschat:

Als ik 10 keer ga wandelen is het quasi 9x bij dezelfde, en dit al gedurende enkele jaren…

Je zou kunnen argumenteren dat het na zoveel keer saai/afgezaagd wordt, dat er niets meer te ontdekken valt enzo maar ik ondervind het tegenovergestelde:

Doordat we elkaar zo goed kennen (en niet alleen op "zakelijk" gebied, door de jaren heen elkaar heel goed leren kennen) voelen we elkaar ook goed aan, we weten van elkaar wat we graag hebben, wat kan en niet kan maar ook om te experimenteren en dingen te doen/proberen waarvan we eerst dachten dat het nooit iets zou zijn…

Dus ja…
Ben ergens van mening dat je zulke band nauwelijks of niet kan opbouwen als je na een paar keer niet meer teruggaat, maar dat is dan ook weer iets waar ieder anders in is…

Ik geniet er enorm van om zo een band op te bouwen, maar kan me levendig voorstellen dat anderen helemaal anders ingesteld zijn…

Ieder zijn ding dus uiteindelijk 😂
 
De spanning van een onbekende dame is leuk, maar er zijn een paar dames waar ik al een tijdje bij kom (no pun intended) en ik me helemaal op mijn gemak bij voel. Ik weet veel van hun, zij van mij en we weten wat we fijn vinden en hoe we een leuke date kunnen hebben.

Ik merk dat de connectie dan toch echt wel een stukje dieper gaat dan bij.een nieuwe dame. Niet direct vrienden of zo, maar wederzijds vertrouwen, respect en een zekere mate van genegenheid. Heerlijk gevoel om bij een goede bekende op die manier een uurtje te besteden.

Echter ... echter, en hier baal ik zelf enorm van dat ik het zo voel, echter: de seks wordt op een gegeven moment gewoontjes. Beter dan bij een nieuwe dame meestal, je voelt elkaar beter aan, maar de spanning verdwijnt een beetje. Dat geeft meer ontspanning en dat is op zich positief, maar je weet grotendeels wat je te wachten staat en daar heb ik soms moeite mee.

Ben supergraag bij de dame in kwestie, maar de seks interesseert me dan minder en minder. Sterker nog, bij de echt goede bekende dames zou ik net zo lief samen een terrasje pakken. Gewoon even gezellig samen zijn is dan voor mij al een boost genoeg.

Uiteraard besef ik ook wel dat dat niet is hoe het spel gespeeld hoort te worden en de dame daar niet op zit te wachten, maar de behoefte aan seks met de dame naarmate ik haar beter ken neemt heel hard af. Je Herkenbaar?
Das bij mij niet echt het geval, toen ik ben beginnen wandelen heb ik mijn horizon ook verlegd en andere dames opgezocht. maar ik vindt het nog steeds zeer leuk als ik terug kom naar dezelfde dame en de behoefte in seks neemt zeker niet af.In tegendeel je maakt het nog steeds samen op date zo leuk en spannend als je beide wil toch ?
 
Het gezegde bij ons is: sekswerkers hebben vaak vaste klanten, maar vaste klanten hebben niet allemaal vaste sekswerkers.

Gelukkig heb ik er een aantal die echt enkel mij als vaste dame hebben en sommige hebben er 2 of 3.
Degene die mij als vaste dame hebben is er 1 die al 12.5 jaar langskomt en anderen iets daaronder.
Reden: ik weet wat ze lekker vinden, weet veel v hun geschiedenis.. een soort van betaalde bijvrouw zeg maar 🙂

Maar het merendeel zijn eendagsvliegjes. Niks mis met eendagsvliegjes hoor, maar als je ze vaker zou zien..is het toch anders. Gfe gaat iig een stuk relaxter als je iemand langer kent. Ik hang sneller om iemands nek bij een begroeting die ik al vaker heb gezien dan bij iemand die ik voor het eerst en meteen als laatste zie.
Ga je daar dan ook prive wel eens mee om? Eigenlijk meer als betaalde fwb?
 
Was gisteren bij Emma en die zei, ik herken jou, hmm... Na 3 bezoekjes mag dat toch ook wel 😅 net als die film, dat je mekaar elke keer opnieuw moet leren kennen 🤣 dan blijft het wel spannend 🙈
 
Ga je daar dan ook prive wel eens mee om? Eigenlijk meer als betaalde fwb?

Nee, ben maar 1x wezen stappen met iemand.. en daar woon ik nu al jaren mee samen. Heb geen behoefte aan fwb. Heb persoonlijk meegemaakt dat dat enkel problemen geeft en ook een heleboel geld kan kosten ( in mijn geval bijna 3000 euro). Dus daar begin ik echt nooit meer aan.
Heb überhaupt geen privevrienden en wil die ook niet ( meer ), wel zo rustig 🥰
 
Oh, dat hangt helemaal af van het meisje in kwestie. Bij Ibbi op het Bakelandtplein moet ik gedurende drie, vier jaar wel een twintigtal keer langs zijn geweest. En een tijdje had ik bij UP in Rotterdam m'n favorietje Leila, bij wie ik gedurende die tijd exclusief kwam, d.w.z. ik hoefde geen ander meisje in die tijd (bijna een jaar) omdat ze zo fantastisch was. Die heb ik zeker tien keer gezien voor ze helaas stopte.

Ik vind het wel fijn om een zekerheidje te hebben om op terug te vallen. Het kan zijn dat ik dan tussendoor ook wel eens andere meisjes bezoek, maar toch blijf ik dan ook graag terugkomen bij m'n vaste adresje.

De afgelopen jaren heb ik heel lang gezocht naar zoiets; m'n vaste meisjes waren allemaal gestopt en bij nieuwe was de klik er steeds net niet, of die was er wel maar dan stopte ze heel snel alweer. Nu heb ik eindelijk weer zo iemand gevonden. Drie keer bezocht en ik kijk alweer uit naar de volgende keer. Af en toe een ander zodat het geen sleur wordt, maar ik kom heel graag bij d'r, voor veel meer dan alleen de seks.
 
Ik best vaak. Heb een fetish dat niet zo vaak voorkomt, dus dan is het lastig om van dame naar dame te hoppen.
Probeer wel af te wisselen om 'gevoelens' en 'vertrouwdheid' te voorkomen, maar veel dames zijn simpelweg mijn smaak niet helaas.
Zie ook geen reden buiten het vermijden van gevoelens waarom ik op zoek zou gaan naar andere dames als ik al happy ben.
 
WTF dat Redlights staat echt vol met advertenties zonder prijsopgave..?
Had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar blij dat Kinky dat iig altijd weergeeft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan