Jullie slechtste ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Batman007

Wandelaar
38
27/12/21
44
Hallo iedereen,
Ik ben benieuwd naar jullie slechtste ervaringen. Of misschien bizarre/vreemde situaties die jullie hebben meegemaakt.

Ik zal beginnen…ik heb een jaar of 10 geleden bij een bezoek van een dvp een uiterst vreemde situatie meegemaakt.
Het was in duisburg…een dame uit Ghana.
Binnenkomst was leuk en spontaan. Op gegeven moment zei ze , sorry i have to take a pee. En ze begon midden in de kamer een plasje in een grote emmer te doen. Nou prima dacht ik , niet mijn ding maar we gaan door. Vervolgens draaide deze dame zich om en begon met haar kont in mijn richting..in de emmer de schijten. ( excuses aan de mensen die dit lezen terwijl ze aan het eten zijn)
Nadat ze klaar was met schijten , schoof ze de emmer onder het bed , veegde der achterste af en begon op bed te liggen met een blik zovan, komt er nog wat van? Mijn 3e been was ondertussen gekrompen naar formaat doperwt. Ik heb zonder iets te zeggen mijn kleding weer aangetrokken en ben vertrokken. Tot de dag van vandaag kan ik mij dit herinneren. Zoals jullie wel begrijpen 🤣
 
Zat slechte bezoekjes gehad, maar ik onthoud ze niet allemaal, een van de slechtste was op de wallen, leuke dame wel, maar die pijpte met een vel keukenpapier om mijn lul, dus gat erin eromheen en pijpen, alles bleef aan en voor 50 euro alleen pijpen, ik weigerde voor al het andere nog te betalen, ben na een paar minuten naar weer vertrokken 😅

Dames die na een paar minuten al roepen "cum baby"
Alsof je naar een cake in de oven kijkt en na 5 minuten vraagt "Ben je al gaar?"

Hardhandige dames die denken dat het lekker is om je hard af te trekken of te pijpen.

Dames die je chagrijnig aankijken en verwacht dat je het leuk vindt en sneller kan klaarkomen 😅

Etc...
 
Wel een aantal bijzondere dingen:
- ongesteld zijn tijdens het vrijen (bah)
- gastvrouw die niet helemaal snapt als je iemand boekt dat diegene er niet blijkt te zijn maar toch volhoudt je moet daten
- Een ouder van diegene die thuis komt
- beloftes doen die je niet nakomt
- voorstellen sex te hebben tegen de auto aan op een zaterdag in een parkeergarage terwijl het druk is....

Zullen er nog wel meer zijn maar weer niet alles meer
 
Zat slechte bezoekjes gehad, maar ik onthoud ze niet allemaal, een van de slechtste was op de wallen, leuke dame wel, maar die pijpte met een vel keukenpapier om mijn lul, dus gat erin eromheen en pijpen, alles bleef aan en voor 50 euro alleen pijpen, ik weigerde voor al het andere nog te betalen, ben na een paar minuten naar weer vertrokken 😅

Dames die na een paar minuten al roepen "cum baby"
Alsof je naar een cake in de oven kijkt en na 5 minuten vraagt "Ben je al gaar?"

Hardhandige dames die denken dat het lekker is om je hard af te trekken of te pijpen.

Dames die je chagrijnig aankijken en verwacht dat je het leuk vindt en sneller kan klaarkomen 😅

Etc...

Ja dit heb ik ook meegemaakt op de wallen, en nergens anders. Zeker op een (drukke) zaterdagavond wordt je zo snel mogelijk weer naar buiten gewerkt, maar dan helpt zo'n keukenrol op je fluit niet bepaald mee. Ik voelde me net een soort baby die een hydrofiele luier aangedaan kreeg:ROFLMAO:

Overigens begrijp ik ook niet wat het nut van zo'n papiertje zou moeten zijn.
 
- De dochter die rustig op haar gsm aan het spelen is op d'r kamer
- 45 minuten babbelen met een goede fles om dan maar een kwartier op de kamer te gaan want "het praten wordt meegerekend"
- Constant blijven vragen om een glaasje en niet begrijpen dat je maar een bepaald bedrag wil en kan uitgeven die avond
- Drank in de planten gieten als je even naar het toilet bent of niet oplet
- Het uur beneden vooruit zetten
- Iemand laten komen om privé af te spreken, zonder financiële verplichtingen, omdat "je toch helemaal alleen bent in de club". Er dan staan bellen, geen antwoord meer krijgen op je smssen en dan maar snel weg, omdat de bar rechtover een druk bezochte handelszaak is. De auto van de dame in kwestie stond er dan nog ook.
- Nog voor je een deftige erectie krijgt al "oh wow" zeggen
 
Ja dit heb ik ook meegemaakt op de wallen, en nergens anders. Zeker op een (drukke) zaterdagavond wordt je zo snel mogelijk weer naar buiten gewerkt, maar dan helpt zo'n keukenrol op je fluit niet bepaald mee. Ik voelde me net een soort baby die een hydrofiele luier aangedaan kreeg:ROFLMAO:

Overigens begrijp ik ook niet wat het nut van zo'n papiertje zou moeten zijn.
Misschien tegen het kwijlen ofzo 🤤🤣
 
Mijn eerste raambezoek was een bizarre, ik koos na veel twijfelen een dame, ik was onervaren en wist van niet beter.
Ze beloofde van alles toen we eerst een praatje maakten, ik ging uiteraard akkoord en gingen de trap op, ze zei nog 50 voor 15 minuten en ik betaalde de 50 euro en ze ging even weg, ik dacht ze bergt het geld op maar ze bleef een kleine 5 minuten weg en opeens was daar nog een raamdame, haar vriendin, ze vroeg ook 50 euro en ik dacht tja een trio en was een beetje van mijn melk en betaalde dus de andere ook 50 euro.
Ik moest plots bijbetalen want ze gingen een lesbische show opvoeren maar weigerde en toonde zelfs mijn portefeuille dat ik geen extra geld meer bijhad, de sfeer veranderde, ik betaste de ene dame met haar kleren aan, aan dijen of kont en de andere dame werd kwaad.
Ik herhaalde nog eens wat beloofd werd en zeiden dat ik gek was, ze haalden een condoom boven, en eerste pijpte de ene dame mij zowat 5 seconden met een slappe in het condoom en gooide die weg en daarna de andere deed juist hetzelfde en ze gingen alle 2 naar beneden en dus ik kon mijn kleren terug aandoen en oprotten.
Ze hadden zelfs hun kleren ook niet uitgedaan of willen uitdoen!
Ik begreep het niet, hoe kan deze buurt blijven bestaan als er zo gehandeld wordt.
Ik was kwaad en gefrustreerd en wilde op die manier niet terug naar huis gaan en bezocht dan toen ik terug geld was gaan halen in de auto anderhalf uur later een Afrikaanse dame die zelf voorstelde om voor 40 euro een leuke date te geven en ging binnen maar ik was nog niet echt bekoeld maar deze dame gaf mij dan toch een zeer goeie service met eerst een massage en goed pijpwerk en neukwerk zoals ze beloofde, ik kwam door de spanningen moeilijk klaar maar het lukte dan toch maar toen ik de volgende in de raambuurt bezocht gingen wel enkele maanden over omdat ik teveel twijfelde met wat ik eerst meemaakte en ik ben van nature al niet de meest zelfzekere persoon.
Daarna leerde ik het hookersforum kennen en las ik vele uren en bezocht vooral in het begin dames met goeie recensies.
Ondertussen nog wel enkele mindere of enkele slechte ervaringen gehad maar zo slecht of bedrog dan weer niet.
 
Mijn eerste raambezoek was een bizarre, ik koos na veel twijfelen een dame, ik was onervaren en wist van niet beter.
Ze beloofde van alles toen we eerst een praatje maakten, ik ging uiteraard akkoord en gingen de trap op, ze zei nog 50 voor 15 minuten en ik betaalde de 50 euro en ze ging even weg, ik dacht ze bergt het geld op maar ze bleef een kleine 5 minuten weg en opeens was daar nog een raamdame, haar vriendin, ze vroeg ook 50 euro en ik dacht tja een trio en was een beetje van mijn melk en betaalde dus de andere ook 50 euro.
Ik moest plots bijbetalen want ze gingen een lesbische show opvoeren maar weigerde en toonde zelfs mijn portefeuille dat ik geen extra geld meer bijhad, de sfeer veranderde, ik betaste de ene dame met haar kleren aan, aan dijen of kont en de andere dame werd kwaad.
Ik herhaalde nog eens wat beloofd werd en zeiden dat ik gek was, ze haalden een condoom boven, en eerste pijpte de ene dame mij zowat 5 seconden met een slappe in het condoom en gooide die weg en daarna de andere deed juist hetzelfde en ze gingen alle 2 naar beneden en dus ik kon mijn kleren terug aandoen en oprotten.
Ze hadden zelfs hun kleren ook niet uitgedaan of willen uitdoen!
Ik begreep het niet, hoe kan deze buurt blijven bestaan als er zo gehandeld wordt.
Ik was kwaad en gefrustreerd en wilde op die manier niet terug naar huis gaan en bezocht dan toen ik terug geld was gaan halen in de auto anderhalf uur later een Afrikaanse dame die zelf voorstelde om voor 40 euro een leuke date te geven en ging binnen maar ik was nog niet echt bekoeld maar deze dame gaf mij dan toch een zeer goeie service met eerst een massage en goed pijpwerk en neukwerk zoals ze beloofde, ik kwam door de spanningen moeilijk klaar maar het lukte dan toch maar toen ik de volgende in de raambuurt bezocht gingen wel enkele maanden over omdat ik teveel twijfelde met wat ik eerst meemaakte en ik ben van nature al niet de meest zelfzekere persoon.
Daarna leerde ik het hookersforum kennen en las ik vele uren en bezocht vooral in het begin dames met goeie recensies.
Ondertussen nog wel enkele mindere of enkele slechte ervaringen gehad maar zo slecht of bedrog dan weer niet.
Vervelend zeg , en nog wel je eerste ervaring bij een raambuurt. Welke buurt was dit als ik vragen mag?
 
Toevallig heb ik een hele recente ervaring die misschien wel mijn allerslechtste is als het gaat om erotische massages.

Ik bleek de allereerste klant van de dame ooit te zijn en nou hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn, maar de spanning en onzekerheid spatte er bij ontvangst direct bij haar vanaf. Ik gaf aan dat ik zelf wel veel ervaring had en deed mijn best haar een beetje op haar gemak te stellen. Desondanks hield de dame haar lingerie aan terwijl ik naakt op mijn buik op het bed plaatsnam.

Na ruim 20 minuten aaien begon ze me voorzichtig te kriebelen. Dit was een enorme verademing ten opzichte van het voorgaande, dus dat liet ik direct duidelijk blijken. Echter niet heel veel later mocht ik omdraaien en ging het ineens heel snel bergafwaarts, want zodra ik me had omgedraaid deed ze veel olie op mijn piel om daarna haar blik schuin naar het plafond te richten en mij daarna minutenlang heel langzaam te lopen melken. Ik was nogal verbaasd en wilde haar in eerste instantie niet storen omdat ik bang was dat ze dit als afkeuring zou ervaren en niet wist wat nog zou volgen. Echter na een minuut of vier ben ik gaan vragen wat de bedoeling was omdat ik wist dat ik op deze manier niet ging klaarkomen.

Het is dat de nood bij mij hoog was en ik haar duidelijke instructies gaf door haar bijna letterlijk bij de hand te nemen, want anders had ik daar met gemak dubbel zo lang kunnen liggen zonder dat er veel zou gebeuren. Gelukkig ben ik toch nog in haar hand klaargekomen, waarna ik keukenpapier kreeg aangereikt om mezelf schoon te vegen.

Heel eerlijk gezegd denk ik dat ik ook de eerste man ooit ben geweest die ze aftrok, want ze leek het haast eng en vies te vinden! Nooit gedacht dat ik nog ooit zoiets zou meemaken bij een dvp.
 
Toevallig heb ik een hele recente ervaring die misschien wel mijn allerslechtste is als het gaat om erotische massages.

Ik bleek de allereerste klant van de dame ooit te zijn en nou hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn, maar de spanning en onzekerheid spatte er bij ontvangst direct bij haar vanaf. Ik gaf aan dat ik zelf wel veel ervaring had en deed mijn best haar een beetje op haar gemak te stellen. Desondanks hield de dame haar lingerie aan terwijl ik naakt op mijn buik op het bed plaatsnam.

Na ruim 20 minuten aaien begon ze me voorzichtig te kriebelen. Dit was een enorme verademing ten opzichte van het voorgaande, dus dat liet ik direct duidelijk blijken. Echter niet heel veel later mocht ik omdraaien en ging het ineens heel snel bergafwaarts, want zodra ik me had omgedraaid deed ze veel olie op mijn piel om daarna haar blik schuin naar het plafond te richten en mij daarna minutenlang heel langzaam te lopen melken. Ik was nogal verbaasd en wilde haar in eerste instantie niet storen omdat ik bang was dat ze dit als afkeuring zou ervaren en niet wist wat nog zou volgen. Echter na een minuut of vier ben ik gaan vragen wat de bedoeling was omdat ik wist dat ik op deze manier niet ging klaarkomen.

Het is dat de nood bij mij hoog was en ik haar duidelijke instructies gaf door haar bijna letterlijk bij de hand te nemen, want anders had ik daar met gemak dubbel zo lang kunnen liggen zonder dat er veel zou gebeuren. Gelukkig ben ik toch nog in haar hand klaargekomen, waarna ik keukenpapier kreeg aangereikt om mezelf schoon te vegen.

Heel eerlijk gezegd denk ik dat ik ook de eerste man ooit ben geweest die ze aftrok, want ze leek het haast eng en vies te vinden! Nooit gedacht dat ik nog ooit zoiets zou meemaken bij een dvp.
Eens moet de eerste keer zijn, maar je zou toch denken dat iemand die in het vak zit, of wilt beginnen, toch op zijn minst wel de basis beheerst.

Ach, wie weet is het een groeibriljantje :p
 
1.
Dame die op haar hurken aan het uiteinde van het bed bleef zitten tussen mijn voeten, met uitgestrekte arm mij wat lafjes aftrok, verder niks wilde of toestond, en vervolgens mij allerlei persoonlijke verwijten begon te maken dat ik niet hard bleef of kwam.

2.
Dame die bij binnenkomst begon over andere dames in het huis, die volgens haar laks waren, zo weinig mogelijk deden en niks om de klant gaven, om vervolgens zelf helemaal niks te doen, nul initiatief te tonen en alleen maar over zichzelf bezig te zijn.

3.
Dame die tijdens de date aangeeft iets extra voor me te willen doen en dat ik dan aan het eind maar moet kijken wat ik er voor geef. Vervolgens geef ik 50 euro extra en begint ze stennis te schoppen dat ik 100 moet geven. Ja, hey, echt niet. Was op zich ook niet slim van me.

4.
Trio met twee dames. Vooraf afgesproken dat het een lesbisch trio zou worden. 70 euro per dame extra voor betaald. Vervolgens is het enige wat ze doen om beurten mij een beetje pijpen en aftrekken. Niks lesbisch. Wilde geld terug. Kreeg ik niet, ook niet via gastvrouw.

5.
Afgesproken met een dame voor een uur bij een privehuis. Klopt de gastvrouw na drie kwartier op de deur dat de volgende klant al een kwartier zit te wachten. Ze had een fout gemaakt en dit was een vaste klant. Ja en, is dat mijn probleem? Blijkbaar wel dus. Moest weg.
 
5 jaar geleden. Afspraak gemaakt. Ik bel aan en een enorme burgerlul (typetje Frank van Putten van Van Kooten en de Bie, 100% tegengestelde van wat je verwacht van een pooier) doet open en begeleidt me naar boven. Daar wacht een tandeloze uitgemergelde junk. 5 minuten met ogen dicht aan de gang geweest. 's Avonds in bed kwam het beeld van haar steeds boven, zwetend met bonkend hart lag ik de hele nacht wakker.
Dit betekende een ommekeer: daarna had ik de kloten om gewoon weg te gaan als het niet goed voelde.
 
Ooit aan de ramen eens zonder veel nadenken binnen gestapt bij een heel vriendelijk meisje. Na het betalen merkte ik pas hoe lelijk ze eigenlijk was: zware stem, overal haar, vieze tanden, … Ik kon niets vinden wat aantrekkelijk was aan haar. Het was de eerste keer in mijn wandelcarrière dat het mij totaal niet lukte om een erectie te krijgen. Mijn penis kromp zelfs wat ineen.

Ik zei dat het kwam omdat het mijn eerste raambezoek was (was gelogen), maar dat geloofde ze niet. Ze zei dat ze kon zien dat het aan haar lag en ik durfde niet meer te liegen. Ze was duidelijk enorm gekwetst. Ik heb zo snel mogelijk mijn kleren terug aangedaan en ben weggegaan. Ik denk nog steeds met schaamte terug aan dat bezoek.
 
Begin vorig jaar bij een zekere klaudia geweest ,voor vele mogelijkheden mocht bij betaald worden,dat niet gedaan.Pijpen met was na 10sec klaar ,toen haar even op zijn hondjes.Terwijl zij op haar telefoon een volgende afspraak aan het regelen was.Tijd voor een ander standje ,nee het moest op zijn hondjes ,iets anders niet mogelijk.
Dus kleren aangedaan en vertrokken.
Toen maar lid geworden van dit forum ,want zoiets is eenmalig.
 
de slechtste weet ik zo niet meer..
zit al heel lang in deze hobby..
zullen in den beginne zat raamdames geweest zijn in het SKW waar het zwaar shit bij was..
maar eeh..dat kostte toen ook bijna niks..
de laatste echte sof was bij een privehuis hier in de buurt beginnend met Dream en eindigend op Girls..
nou heb ik verder daar enkel goede ervaringen mee ,over het huis niks verkeerds.

desbetreffende dame stond al heel lang tussen de rest van de dames ,en zag er best lekker uit..

had al wel eens eerder de kans gehad om wat af te spreken..maar dan kwam er weer wat tussen
afgelopen September had ik er dus voor een uurtje
had eigenlijk toen ik haar in de huiskamer al zoiets van..
'is ze dat nou?'..
veel molliger dan de foto's, tegen vadsig aan..
en toen had ik af moeten kappen..maar je hebt ze besproken voor een uur..en das lullig om dan tegen de gastvrouw te zeggen
'ik peer hem'..want je wilt later best nog eens terugkomen..
de date was waardeloos..
constant doorratelen over haar ex en dat ze dacht dat ze zwanger was..en wat een lul hij wel niet was..
muziek van het huis is meestal wat jaren 70/80 disco of top40 ..
die moest af..
ze was namelijk helemaal hotel de botel van een Roemeense volkszanger..en daar had ze een hele playlist van op der foon..
en daar moest ik dus in mee..
vervolgens zou ze me dus pijpen zonder..
pakt ze een rol keukenrol..om vervolgens om de 5 seconden een paar vellen vol te roggelen..
want ze wilde het speeksel niet haar mond..
voorvocht was nog geen sprake van ,en ze stopte er meteen mee ,mocht dat gebeuren..dat benadrukte ze meteen..
wonderwel kreeg ik nog iets van een erectie..
springt ze van het bed om haar vibrator te gaan halen..
gaat gewoon 10 minuten van de kamer..
lig je dan ..naakt op bed..Roemeense Andre Hazes die loopt te blaten op haar foon..
komt ze terug..'your cock is small again..but no more blowjob'..
ik weet niet precies meer hoe en wat..maar heb het bad maar vol laten lopen en in gaan zitten..
terwijl mevrouw maar door ratelde net een minigun ..
ofdat ik mezelf dan wilde aftrekken..en dan over haar tieten wilde spuiten..dat mocht dan wel
heb dan dat maar gedaan
maar wat slecht zoiets
 
de slechtste weet ik zo niet meer..
zit al heel lang in deze hobby..
zullen in den beginne zat raamdames geweest zijn in het SKW waar het zwaar shit bij was..
maar eeh..dat kostte toen ook bijna niks..
de laatste echte sof was bij een privehuis hier in de buurt beginnend met Dream en eindigend op Girls..
nou heb ik verder daar enkel goede ervaringen mee ,over het huis niks verkeerds.

desbetreffende dame stond al heel lang tussen de rest van de dames ,en zag er best lekker uit..

had al wel eens eerder de kans gehad om wat af te spreken..maar dan kwam er weer wat tussen
afgelopen September had ik er dus voor een uurtje
had eigenlijk toen ik haar in de huiskamer al zoiets van..
'is ze dat nou?'..
veel molliger dan de foto's, tegen vadsig aan..
en toen had ik af moeten kappen..maar je hebt ze besproken voor een uur..en das lullig om dan tegen de gastvrouw te zeggen
'ik peer hem'..want je wilt later best nog eens terugkomen..
de date was waardeloos..
constant doorratelen over haar ex en dat ze dacht dat ze zwanger was..en wat een lul hij wel niet was..
muziek van het huis is meestal wat jaren 70/80 disco of top40 ..
die moest af..
ze was namelijk helemaal hotel de botel van een Roemeense volkszanger..en daar had ze een hele playlist van op der foon..
en daar moest ik dus in mee..
vervolgens zou ze me dus pijpen zonder..
pakt ze een rol keukenrol..om vervolgens om de 5 seconden een paar vellen vol te roggelen..
want ze wilde het speeksel niet haar mond..
voorvocht was nog geen sprake van ,en ze stopte er meteen mee ,mocht dat gebeuren..dat benadrukte ze meteen..
wonderwel kreeg ik nog iets van een erectie..
springt ze van het bed om haar vibrator te gaan halen..
gaat gewoon 10 minuten van de kamer..
lig je dan ..naakt op bed..Roemeense Andre Hazes die loopt te blaten op haar foon..
komt ze terug..'your cock is small again..but no more blowjob'..
ik weet niet precies meer hoe en wat..maar heb het bad maar vol laten lopen en in gaan zitten..
terwijl mevrouw maar door ratelde net een minigun ..
ofdat ik mezelf dan wilde aftrekken..en dan over haar tieten wilde spuiten..dat mocht dan wel
heb dan dat maar gedaan
maar wat slecht zoiets
Op het moment baal je verschrikkelijk maar later kan je er wel om lachen🤣 Daarom heb ik ook dit onderwerp gestart , gewoon om herinneringen op te halen.
 
ofdat ik mezelf dan wilde aftrekken..en dan over haar tieten wilde spuiten..dat mocht dan wel
heb dan dat maar gedaan
Ik zou dan het liefste zeggen: laat maar zitten, en de eer aan mezelf houden, weggaan zonder klaarkomen dus.
Maar ja, budgettaire overwegingen: dan is de aandrang om ergens anders aan je gerief te komen en dus nog een keer te betalen best groot.
 
niet wanneer ik een dag of 4 niet geschoten heb..
dan krijgt ze de volle laag..
knalde ze helemaal onder..
ze was verder niet onaardig ofzo..
maar gewoon te hyper en met andere dingen bezig..
ze werkt er inmiddels niet meer..
diegene die er geweest zijn ,weten wel wie ik bedoel..
 
Dat moet dan toch wel deze ervaring zijn. Brrr, als ik er nog aan terug denk.

 
ach Joke..
weet je ,ik heb al 15 jaar een eigen zaak..
Ben al zoveel in situaties terecht gekomen, waar de gemiddelde mens nachten van wakker ligt..
vragen ze voor straal en voegwerk..maak ik een prijs..
vragen ze doodleuk ofdat daar dan ook nieuwe kozijnen bij zijn..
of beginnen ze 5 jaar later over het schilderwerk..
dat het niet meer zo netjes is als dag 1🤐
je hebt er in alle lagen en disciplines zulke pannenkoeken tussen zitten..dus tussen dvp's ook
die kunnen beter wat anders gaan doen..
 
Dat moet dan toch wel deze ervaring zijn. Brrr, als ik er nog aan terug denk.


Moest er wel om lachen, want zag jou al samen met haar door dat bed zakken 😄

Maar de rest is natuurlijk k.u.t.
 
Terug
Bovenaan Onderaan