Valentijnsdag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vraag is: wat geven DVP's aan de heren met Valentijn? Het lijkt wel alsof het meer en meer eenrichtingsverkeer aan het worden is richting vrouwen.
Dan heb je duidelijk niet opgelet. Ik heb alle jaren een korting gegeven en een chocolaatje na de date. Dit jaar is dat anders verlopen ivm persoonlijke redenen.

Niet zo onaardig doen, vast genoeg dames die je wat geven als je ze goed behandeld hebt!
 
Mijn date met mijn vaste dvp net voorbij. We hebben elkaar lekker verwend en na afloop wat langer in elkaar verstrengeld en zoenend in bed blijven liggen. Omdat ze zelf ook een relatie heeft is het lastig om haar een tastbaar cadeautje te geven. Daarom voor Valentijn een ruimere financiële vergoeding gegeven dan gebruikelijk..
 
Heel eerlijk vind ik Valentijn iets voor 2 geliefden en niet iets wat ik zou vieren met iemand die niet mijn vriendin/vrouw is.

Ik heb enkele dames die ik heel hard apprecieer en respecteer en in mijn hart draag maar een kado gelinkt aan Valentijn geven voelt niet correct aan voor mij.
Het zou een verkeerde context scheppen denk ik dan.

ik geef graag een kado om mijn appreciatie te tonen maar Valentijn gaat over liefde en ik denk dat je als dvp of als klant toch altijd goed moet zorgen dat de grens duidelijk blijft.

dus ik zou enkel Valentijn vieren met een dvp indien ze mijn geliefde is😊
 
Heel eerlijk vind ik Valentijn iets voor 2 geliefden en niet iets wat ik zou vieren met iemand die niet mijn vriendin/vrouw is.

Ik heb enkele dames die ik heel hard apprecieer en respecteer en in mijn hart draag maar een kado gelinkt aan Valentijn geven voelt niet correct aan voor mij.
Het zou een verkeerde context scheppen denk ik dan.

ik geef graag een kado om mijn appreciatie te tonen maar Valentijn gaat over liefde en ik denk dat je als dvp of als klant toch altijd goed moet zorgen dat de grens duidelijk blijft.

dus ik zou enkel Valentijn vieren met een dvp indien ze mijn geliefde is😊

Gelukkig zijn we allemaal anders.......



🙂🙃
 
Heel eerlijk vind ik Valentijn iets voor 2 geliefden en niet iets wat ik zou vieren met iemand die niet mijn vriendin/vrouw is.

Ik heb enkele dames die ik heel hard apprecieer en respecteer en in mijn hart draag maar een kado gelinkt aan Valentijn geven voelt niet correct aan voor mij.
Het zou een verkeerde context scheppen denk ik dan.

ik geef graag een kado om mijn appreciatie te tonen maar Valentijn gaat over liefde en ik denk dat je als dvp of als klant toch altijd goed moet zorgen dat de grens duidelijk blijft.

dus ik zou enkel Valentijn vieren met een dvp indien ze mijn geliefde is😊
Dat is op zich een keuze of gedachte die ik kan volgen..alleen het is wel zo zwart-wit.
We hebben het hier natuurlijk over " betaalde liefde" of voor sommigen alleen de lust..Maar ook de dame/dvp is een mens van vlees en bloed, met waardes en gevoelens. Als je dan een vaste dvp hebt kun je ook zonder echte "liefde" een klein presentje of extra attentie geven met bijvoorbeeld Valentijn of een verjaardag als je die zou weten. Ik respecteer en waardeer mijn vaste dvp in hoe ze is als persoon en dan heb ik het niet in de 1e plaats over de seks..
 
Dat is op zich een keuze of gedachte die ik kan volgen..alleen het is wel zo zwart-wit.
We hebben het hier natuurlijk over " betaalde liefde" of voor sommigen alleen de lust..Maar ook de dame/dvp is een mens van vlees en bloed, met waardes en gevoelens. Als je dan een vaste dvp hebt kun je ook zonder echte "liefde" een klein presentje of extra attentie geven met bijvoorbeeld Valentijn of een verjaardag als je die zou weten. Ik respecteer en waardeer mijn vaste dvp in hoe ze is als persoon en dan heb ik het niet in de 1e plaats over de seks..
Zoals gezegd heb ik bijna altijd een kado mee om mijn appreciatie te tonen maar ik zou nooit een kado geven uit teken van Valentijn.
Ik vind dat een beetje de betekenis van Valentijn teniet doen en ook een beetje respectloos naar haar eventuele partner toe.

Dus hoe raar het ook klinkt het is uit respect voor haar relatie en partner dat ik geen Valentijnskado zou geven (terwijl ik dan wel kado's geef voor haar verjaardag of gewoon zomaar dus het is wel wat hypocriet misschien maar dit is dus de manier waarop ik het aanvoel)
 
Valentij is iets voor geheime liefdes, dat vind ik eigenlijk het enige leuke er aan.

Ik geef mijn wederhelft wel regelmatig zomaar kadootjes en eigenlijk altijd wel als ze ziek is. Ze was heul heul lang geleden een keer ziek op Valentijnsdag, dus had ik een kadootje voor haar gekocht, en dat heb ik nog jaren moeten horen.
 
Valentine is idd iets voor geliefden. Tussen klant>dvp heb je zoiets natuurlijk niet. Houdt niet in dat je haar niet een klein beetje extra in het zonnetje kan zetten op 14 februari.
Ze zal heus niet denken dat je van haar houdt of zo, maar het zien als een extra waardering!
Tsja... Een extra waarderering... daar hoeft het voor mij geen valentijn voor te zijn!
 
Valentij is iets voor geheime liefdes, dat vind ik eigenlijk het enige leuke er aan.

Ik geef mijn wederhelft wel regelmatig zomaar kadootjes en eigenlijk altijd wel als ze ziek is. Ze was heul heul lang geleden een keer ziek op Valentijnsdag, dus had ik een kadootje voor haar gekocht, en dat heb ik nog jaren moeten horen.
Anoniem een bos bloemen naar je partner sturen en dan boos worden. Vragen van wie ze zijn. :ROFLMAO:

(don't do this)
 
De vraag is: wat geven DVP's aan de heren met Valentijn? Het lijkt wel alsof het meer en meer eenrichtingsverkeer aan het worden is richting vrouwen.

Dat ligt hier in de kast te wachten en had ( kijkend naar de belletjes en appjes ) ik vandaag allemaal weg kunnen geven.
Maar ben mega verkouden incl hoesten en niezen..

Dus verhuis ik het maar naar volgende week 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan