Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 30763

Meubelstuk
DVP
3.540
18/09/23
7.466
Lieve forumleden,

Bij deze wil ik toch even nog afscheid van jullie nemen, en jullie het beste toewensen. Soms was het heel gezellig, af en toe een paar opstootjes alleen de laatste tijd zijn er wat dingen veranderd waardoor ik beter een stap terug kan doen.

Heel eerlijk de laatste tijd misten ik gewoon heel erg de meiden bij mijn thuisplek waar ik was begonnen met mijn geweldige carrière. Oke neem dat niet te serieus aub, maar af en toe een grapje moet nog kunnen.

Het was fijn om jullie bij mij te hebben als support tijdens de beginstapjes naar de zelfstandigheid, ondanks dat ik er toch snel klaar mee was. We hebben ook om sommige dingen heel hard kunnen lachen zoals de raampraatjes, maar ik wil mij nu vooral gaan focussen op mijn privéleven wat daar de laatsten tijd best onderleed.

Ja wat moet ik er nog meer over zeggen. Een privehuis is vrij simpel + Ik ga minder werken, dus ik heb niks bijzonders meer te vertellen, en dat was goed te merken in mijn eigen topic, want het ging steeds meer de verkeerde kant op. Ehm en nog sorry voor alle mensen die ik boos heb gemaakt. Vat dat vooral niet persoonlijk op. Soms heb ik gewoon teveel mannen aan mijn hoofd en dan ontstaat er een error🙈

Ik wens allereerst de dames hier een fijne toekomst met vele klanten, en de mannen veel wandelplezier!!😊

Groetjes Lily
 
Vrouwen worden meestal lief als ze wijn op hebben.

Laten we morgen kijken of het nog steeds zo is:)
Het was van alles door elkaar een smaakte naar limonade, dus dat ging iets te hard😆

Maar klopt wel echt. Geef mij twee glaasjes en ik ben heel gezellig! Soms gaan we strippen voor de politie en soms vallen we half van te trap.

Gelukkig heb ik nog genoeg drankjes thuis liggen voor morgen!🥰🍷
Andersom ook; we zijn toch geïnteresseerd in hoe de dames de dingen in hun vakgebied ervaren.
Leuk om te horen, maar je moet echt wachten tot morgen. Ik weet nu niet zo goed of ik de juiste dingen zeg😊
 
Owkeeee, dus eerst verhalen van admin dat er allerlei zaken over hem naar buiten gebracht zouden worden.

Een hoop moddergooien over en weer waar anderen voor minder een levenslange ban aan de broek krijgen.

Maar nu is ineens alles koek en ei en gaan we voor de derde of vierde keer opnieuw beginnen? Ik vind het verwonderlijk.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond en vind Lily lekker energie in het forum brengen en vermaak me prima daarmee.

Het is alleen allemaal nogal raar wat er gebeurt nu. Nou ja, welkom terug en ik ben benieuwd wat dit weer wordt.
 
Laatst bewerkt:
Denk het niet ik heb maar een paar uurtjes gewerkt

Moet je toch maar eens in je recensie topic kijken. Tijdens je afwezigheid zijn er toch wat recensies bijgekomen. M.a.w.: toen je weg was zijn er toch een aantal "uit de kast" gekomen. ;)
 
Moet je toch maar eens in je recensie topic kijken. Tijdens je afwezigheid zijn er toch wat recensies bijgekomen. M.a.w.: toen je weg was zijn er toch een aantal "uit de kast" gekomen. ;)
Ach die kon meneer de dag erna ook prima schrijven. Ik weet precies waarover dit gaat, en hij houd van slome zachte pijpbeurten. Niks mis mee hoor, maar niet mijn ding

Maar ik ga wel aan mijn techniek werken. Alleen toch op een andere manier. Laatst drukte een klant hem geheel in mijn keeltje en dat voelde best geil. Nu moet ik alleen mijn reflex weer gaan trainen en dat is een pokke werk + ff een leuke vrijwilliger gaan zoeken😊😂
 
Maar ik ga wel aan mijn techniek werken. Alleen toch op een andere manier. Laatst drukte een klant hem geheel in mijn keeltje en dat voelde best geil. Nu moet ik alleen mijn reflex weer gaan trainen en dat is een pokke werk + ff een leuke vrijwilliger gaan zoeken😊😂
Ik zeg: @J.B. (zie eventueel een ander topic).
 
Laat je iig niet gek maken door alle negatieve comments hier.
Zijn zat leden die je bijdragen enzo wel waarderen (waaronder moi)
🥰Lief van je, maar die onzin raakt mij niet hoor. Noem mij vooral naïef en labiel, maar ik leef mijn leven hoe ik dat wil en daar kunnen veel mensen best wat van leren. Volgens het boekje leven is namelijk heel saai en dood vermoeiend. Mijn mening!😜

Soms ben ik een beetje sip of verdrietig, alleen mijn leven is top. Ik heb leuke vrienden en een goede familie die mij ondanks dit werk nooit zullen laten vallen!😊

Tuurlijk heb ik ook veel ellende meegemaakt, maar kijk waar ik nu sta. Ik ben 23 woon op mijzelf, heb leuke mensen om mij heen, goede baan, gevulde rekening. Ondanks dat ik gek uit de hoek kan vallen, sta ik best sterk op mijn poten. Ik heb dit niet zomaar gekregen hoor😄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan