Recensie Suzana, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SnooZe

Vaste klant
120
28/09/22
72
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-suzana.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ontvangt in Gent nabij de Vrijdagsmarkt in een bekend hotel daar. Ze spreekt weinig Engels, maar ze gebruikt vertaler op haar gsm indien nodig.
Mooie naturel borsten, zeker een D cup of misschien zelfs groter. Voor 80 euro een half uurtje. PZC met gevoel en af en toe wat dieper. Dan jasje er over (het zijn helaas die rode condooms ;-) ) maar ze maakt dat volledig goed. Heel actief in verschillende standjes. Na een 20 tal minuten klaargekomen, maar ze blijft nog wat door rijden wat wel fijn is. Dan het condoom er af, beetje opkuisen met een vochtig doekje en meteen terug pijpen! Dan wou ze wat massageolie nemen maar ik had vriendelijk bedankt want had geen zin om onder de olie te zitten. Dus nam ze gewoon nog een condoom en wou ze hard in doggie genomen worden. De laatste 10 minuten haar mooie ronde kont dus stevig uitgebeukt. Kon geen 2e keer komen op zo korte tijd maar zij genoot er wel van precies. Nadien douche genomen. Absoluut geen haast langs haar kant, al zet ze wel een eierwekker op een half uur (omdat ik denk dat ze anders gewoon blijft door doen, want ze geniet er stiekem wel van vermoed ik ;-))

Voor 80 euro bovengemiddelde service!
Weet niet hoe lang ze nog in Belgie verblijft, zal waarschijnlijk maar tijdelijk zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan