Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja vorige keer was jaren geleden met een vriendin en heel random. We gingen toen naar Club Amouret'te.

Het was wel heel gezellig en er waren erg leuke mensen, maar ik had net mijn haar geblonderd en de volgende dag was het groen door de jacuzzi's waarschijnlijk. Ook was er een man die de hele tijd aan mijn voeten ging zitten. Een van de bekende mensen daar gaf aan dat ik hem gewoon moest trappen🤣😬
Ja... Dat 'niet aan m'n voeten' dingetje van jou... Jammer!
 
Ik strip niet voor mijn collega's hoor😜 Nee maar je moet een beetje letten op het weer. Als ik jurkjes wil dragen dan moeten bepaalde delen gewoon blauwe plek vrij zijn.
Dat spreek je dan altijd van te voren af, en soms doet een likje make-up wonderen.


Ik ben ook heel vaak door klanten meegevraagd, maar dat wil ik niet. Ik hoef iemand niet knap te vinden, maar een betaalde parade paardje zijn in zo'n omgeving heb ik geen zin in. Ik heb wel bepaalde mensen die misschien mee willen, maar die heb ik al een tijdje niet gezien. Eerst dan maar die contacten uit de ijskast halen en wat normale leuke dingen doen.

Ik ben van mijzelf wel redelijk mondig tegen mannen die mij lastig vallen. Meestal probeer ik ze gewoon met een soort grapje af te wijzen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kiki
ben zelf een aantal keer naar amai geweest de sfeer is daar altijd goed en het is voor mij makkelijker aan te rijden vanuit Zeeuws-Vlaanderen maar dat is ook alweers even geleden door omstandigheden mss dit jaar weer is oppakken
 
Ja... Dat 'niet aan m'n voeten' dingetje van jou... Jammer!
Het kietelt gewoon te erg!! Laatst ook een klant die de hele tijd ging kriebelen bij mijn oksel toen ik aan het pijpen was. Ik schoot gelijk weer in de lach en kon mij niet meer focussen😂🙈

Was wel echt een schat van een vent. Hij was net terug in Nederland, want hij had oud en nieuw in het buitenland gevierd. Helemaal moe van wat daar gebeurd was, en die vliegreis. Had wel een beetje medelijden met hem, en de volgende dag moest hij weer werken😆
 
Fun4two is een relaxte parenclub,......en deepthroat,....ik weet hoe t makkelijker gaat,...ik geef een cursus . :)
Haha ja geef jij cursussen?! Wat toevallig heb je een linkje naar de website?🤣

———————

Ik heb trouwens wel een probleempje, en misschien weten jullie hoe ik dat kan verhelpen, dus hellup?!

Mijn advertentie staat online via seksjobs, en ik selecteer nu eerst via de mail. Heb echt hele leuke reacties ontvangen, maar als ik het mailtje wil beantwoorden krijg ik dit☹️

Waarom wil hij mijn mailtjes niet versturen?🤔
 

Bijlagen

  • 1DAEBB2E-4853-40A2-BCD1-C38EF6A93A22.jpeg
    1DAEBB2E-4853-40A2-BCD1-C38EF6A93A22.jpeg
    61,8 KB · Weergaven: 126
Ik strip niet voor mijn collega's hoor
Dat begrijp ik ook nog wel 😬 alhoewel dit velen wel leuk zouden vinden 🤭
Nee maar je moet een beetje letten op het weer. Als ik jurkjes wil dragen dan moeten bepaalde delen gewoon blauwe plek vrij zijn.
Dat spreek je dan altijd van te voren af, en soms doet een likje make-up wonderen.
Niet alleen dát, ik denk dat veel klanten liever geen bont en blauwe Lily willen treffen en of dat handelingen niet kunnen omdat je pijn hebt. Zodat je een slechte service levert.
 
Haha ja geef jij cursussen?! Wat toevallig heb je een linkje naar de website?🤣

———————

Ik heb trouwens wel een probleempje, en misschien weten jullie hoe ik dat kan verhelpen, dus hellup?!

Mijn advertentie staat online via seksjobs, en ik selecteer nu eerst via de mail. Heb echt hele leuke reacties ontvangen, maar als ik het mailtje wil beantwoorden krijg ik dit☹️

Waarom wil hij mijn mailtjes niet versturen?🤔
Stuur je soms een foto of afbeelding mee? Gmail ziet dat misschien als een gevaarlijk mailtje
 
Stuur je soms een foto of afbeelding mee? Gmail ziet dat misschien als een gevaarlijk mailtje
Nee helemaal niet. Ik reageerde gewoon op de mail die ik binnenkreeg via seksjobs. Daarin staat ook gewoon de email van de man.

Nu heb ik een nieuwe mail opgeteld en daarin mijn reactie verzonden. Dat werkt volgens mij wel, maar het is wel irritant want nu kan ik niet snel terugzien waar ik op reageer.

Ik heb nu maar op 1 iemand gereageerd, dus misschien gaat het bij de rest wel goed alleen het is zo vreemd en onhandig.
 
En je gaat daar in mee?
Ja, vreemd. Er zijn wel meer van die jankers die uitgebreid aankondigen weg te gaan en dat loopt dan nog weken door met reacties.
Ga weg of ga niet weg, kom je toch terug, open dan een nieuwe draad ipv dit aan de moderator te vragen.
 
Dat begrijp ik ook nog wel 😬 alhoewel dit velen wel leuk zouden vinden 🤭

Niet alleen dát, ik denk dat veel klanten liever geen bont en blauwe Lily willen treffen en of dat handelingen niet kunnen omdat je pijn hebt. Zodat je een slechte service levert.
Mijn uitbater vond het geen probleem dat ik met blauwe plekken werkten als het niet te erg was, maar ik doe dat niet meer.

Ooit heeft iemand een review over mij geschreven dat ik waarschijnlijk mishandeld of gedwongen werd. Ja dat wil je gewoon niet hebben.

Persoonlijk heb ik er niet echt last van bij een afspraak, maar ik zeg het dan toch af. Voelt toch niet helemaal oke
 
Mijn uitbater vond het geen probleem dat ik met blauwe plekken werkten als het niet te erg was, maar ik doe dat niet meer.

Ooit heeft iemand een review over mij geschreven dat ik waarschijnlijk mishandeld of gedwongen werd. Ja dat wil je gewoon niet hebben.

Persoonlijk heb ik er niet echt last van bij een afspraak, maar ik zeg het dan toch af. Voelt toch niet helemaal oke
Als klant zou ik sws gelijk de date stoppen als je bont en blauw bent, dan denk ik eigenlijk gelijk dat je gedwongen wordt.
Ja, vreemd. Er zijn wel meer van die jankers die uitgebreid aankondigen weg te gaan en dat loopt dan nog weken door met reacties.
Ga weg of ga niet weg, kom je toch terug, open dan een nieuwe draad ipv dit aan de moderator te vragen.
Net zoals er vele jankers zijn die om jankers gaan janken🙄 en dat overal moeten melden.
 
Nu heb ik een nieuwe mail opgeteld en daarin mijn reactie verzonden. Dat werkt volgens mij wel, maar het is wel irritant want nu kan ik niet snel terugzien waar ik op reageer.

Ik heb nu maar op 1 iemand gereageerd, dus misschien gaat het bij de rest wel goed alleen het is zo vreemd en onhandig.
Vlgs mij staat bij gmail dat je het orginele bericht wilt zien. Kijk maar ff het is mogelijk, maar dit is niet het fijnste manier van communiceren.
 
Vlgs mij staat bij gmail dat je het orginele bericht wilt zien. Kijk maar ff het is mogelijk, maar dit is niet het fijnste manier van communiceren.

Ik denk dat het hier fout gaat, maar geen idee hoe ik dit kan herstellen, dus ik ga maar steeds een nieuwe mail opstellen denk ik☹️

Voordeel is wel nu kan ik een nieuw nummer nemen en wordt ik waarschijnlijk niet dag en nacht gebeld😊👍🏻

//Mod edit, mits enige bewerking is het email adres van je correspondent zichtbaar. Je eigen email adres ook, maar dat moet je zelf weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het hier fout gaat, maar geen idee hoe ik dit kan herstellen, dus ik ga maar steeds een nieuwe mail opstellen denk ik☹️

Voordeel is wel nu kan ik een nieuw nummer nemen en wordt ik waarschijnlijk niet dag en nacht gebeld😊👍🏻

//Mod edit, mits enige bewerking is het email adres van je correspondent zichtbaar. Je eigen email adres ook, maar dat moet je zelf weten.
@Lilyxx



Waarom deel je bovenstaande info.. op deze manier kan je net zo goed het hele forum op de koffie vragen. Kijk is goed wat je allemaal deelt dame.

Met alle respect..
 
@Lilyxx



Waarom deel je bovenstaande info.. op deze manier kan je net zo goed het hele forum op de koffie vragen. Kijk is goed wat je allemaal deelt dame.

Met alle respect..
Oeps😂

Ik dacht oprecht dat ik het had weggewerkt, maar misschien moet ik is gaan beginnen met dubbel te checken. Waarom zetten ze niet al die gegeven op 1 plek dat is veel makkelijker

Sorry @PickleRick. dit was echt niet de bedoeling
 
Nou lekker dan, binnen 87 berichten gelijk 2 forumleiders op ons dak

En onze 1ste excuses 🤣
Ja maar @GreyFox is wel de enigste met nuttige info! Dus heel erg bedankt ik weet nu wat het probleem was👍🏻

Seksjobs zet heel veel linkjes naar hun site standaard in de mail. Ik heb deze nu weggehaald, en volgens mij is de mail verstuurd. Tenminste dat hoop ik.

Denk dat het daardoor als spam of gevaarlijk werd gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan