Valentijnsdag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aan een DVP zal ik geen Valentijnscadeau geven, want heb nog te weinig contact ermee gehad. Maar mijn surrogaatpartner en ik geven elkaar komend weekend elk een cadeau, zoals iedere keer de laatste jaren, dingen om te snoepen. Ik heb maandag voor ruim € 35 chocoladefiguren gekocht.
 
Heel eerlijk vind ik Valentijn iets voor 2 geliefden en niet iets wat ik zou vieren met iemand die niet mijn vriendin/vrouw is.

Ik heb enkele dames die ik heel hard apprecieer en respecteer en in mijn hart draag maar een kado gelinkt aan Valentijn geven voelt niet correct aan voor mij.
Het zou een verkeerde context scheppen denk ik dan.

ik geef graag een kado om mijn appreciatie te tonen maar Valentijn gaat over liefde en ik denk dat je als dvp of als klant toch altijd goed moet zorgen dat de grens duidelijk blijft.

dus ik zou enkel Valentijn vieren met een dvp indien ze mijn geliefde is😊
Precies wat ik ook denk hoor 100 procent gelijk 😉
 
Ik denk ook voor de echte alleenstaande man, die geen vrouw/vriendin of waardig alternatief heeft, daar is een dvp alles voor. Een man die dan samen de liefde viert met een dvp, ik denk dat een goede dvp hier aan moet kunnen beantwoorden. In het algemeen kan je stellen, een dvp is om die ontspanning te hebben, verlost te geraken van dat tijdelijk lustgevoel, maar een dvp kan ook die liefdes vriendin zijn voor mannen die haar nodig hebben. Ik heb vroeger zelfs zulke verhalen gehoord van dvp die over zulke mannen spraken. Mannen met een goed inkomen maar een privéleven dat echt geen liefde heeft, daarvoor is er dan de dvp om ook dit te geven. Aan al deze mannen in de wereld, dat ze vandaag mogen genieten van de warmte en liefde die een dvp aan hen geeft.
 
Valentine is idd iets voor geliefden. Tussen klant>dvp heb je zoiets natuurlijk niet. Houdt niet in dat je haar niet een klein beetje extra in het zonnetje kan zetten op 14 februari.
Ze zal heus niet denken dat je van haar houdt of zo, maar het zien als een extra waardering!
Ik vraag mij even af of veel dvp's bij een geschenk op Valentijnsdag dan toch niet gaan denken dat je haar heel bijzonder vindt en de onderlinge relatie voor ons wandelaars dus meer betekent dan alleen een blijk van waardering, gelet op het gegeven dat Valentijn eigenlijk iets is voor geliefden?

Ik vind Valentijnsdag persoonlijk ook iets voor geliefden. Ik kan me nog herinneren van heel, heel lang geleden dat pubers op de middelbare school het leuk vonden om elkaar met Valentijnsdag iets anoniem te geven, maar daar was dus niks serieus aan. Dit vond ik toen al heel vreemd en eigenlijk vind ik het nog steeds vreemd om iemand die ik persoonlijk in de meeste gevallen niet heel goed ken en waarvoor ik geen gevoelens heb, zoals een dvp, toch iets te geven op een dag als Valentijnsdag. Nee, dan doe ik een gift geven aan een dvp eerlijk gezegd veel liever spontaan als het in mijzelf opkomt en puur als blijk van waardering, maar ook niet meer dan dat.
 
Luister... in de week v valentines day krijgt iedereen iets v mij, dat houdt niet in dat ik met iedereen wil trouwen. Is gewoon een aardigheidje en leuk om te geven.
Alleen, vanwege mijn ziek zijn, gaat 't deze week niet lukken. Dus geef ik het volgende week wel weg tot het op is.
 
Het zou me niet eens echt verbazen Het is denk ik beter om niet teveel na te denken over wat anderen denken.

Of je nu wilt of niet, je doet wel heel intieme handelingen met een dvp en als alles perfect voelt, ik denk net dat dit leuk is als je als wandelaar dvp kent waarbij je vlinders in de buik voelt. En trouwen, denk aan een spreekwoord: zij is gelukkig, hij is getrouwd. Beter gelukkig als wandelaar zijn maar wel vrij zijn in je leven en doen en laten wat jezelf wilt.
 
Of het nu Valentijnsdag is of niet. Ik geef tegenwoordig bijna altijd fooi. Ik ben gestopt met kopen van een doosje chocolade of een ritualspakket oid. Omdat ik het 1. Soms lastig vindt, om weer iets nieuws te bedenken 2. Ik denk dat de dame(s) net zo blij zijn met een fooi.
 
Valentijn en betaalde sex hebben wat mij betreft helemaal niks met elkaar te maken, heren die een dvp behandelen als hun geliefde vind ik misselijkmakend en moeten zich na laten kijken door een psychiater
Hahaha, deels heb je natuurlijk wel gelijk.
Maar waar ligt die grens? Er is een dame waar ik al langere tijd zeer regelmatig kom met afspraken van 1 uur en langer. Voor haar neem ik wat mee met haar verjaardag, Kerst en ook Valentijn.
Ik vind dat leuk om te doen en zie dat als waardering tonen.
Moet gewoon kunnen vind ik.
 
Valentijnsdag is bestemd voor geheime liefde
Die ene dame waarbij je dan hoopt dat zij ook iets voor jou voelt
De rest er omheen is tegenwoordig gewoon pure commercie, in mijn ogen althans

Net zoals Kerstmis. Het is begonnen in een stal met wat hooi en is uitgegroeid tot een nog veel groter opgeklopte commerce. Valentijn is inderdaad opgeklopt. Moet je maar is kijken in de supermarkt, hoeveel een hartje met wat snoep kost? Drie maal zo duur als gewoonlijk.
Valentijn en betaalde sex hebben wat mij betreft helemaal niks met elkaar te maken, heren die een dvp behandelen als hun geliefde vind ik misselijkmakend en moeten zich na laten kijken door een psychiater

Je hebt altijd mannen die hopen op meer. Zie verliefd op een dvp en in uitzonderlijke gevallen lukt het ook. Ooit een dvp gehad die echt op een klant verliefd werd en er relatie mee had. En mannen die verliefd zijn op een dvp zonder meer ambitie maar gewoon haar leuk vinden, zolang jij haar ook kan neuken en Jan met de pet ook, is er niets aan de hand lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan