Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beste allemaal!😘
Ik wens je alle liefde toe, veel geluk in goede gezondheid.

Het was leuk je gekend te hebben en onderdeel te mogen zijn van jou topic, vol dynamiek, lol, discussies en irritaties.

Hoop dat de rust, bij jou terugkeerd en dat je meer tijd kunt vrijmaken voor de belangrijke dingen in het leven, familie en vrienden. Hopelijk vind je ooit je droom man.

Het gaat je goed, liefs 💋
 
Lieve @White Rabbit ik wil toch nog even reageren, want je hebt gedeeltelijk gelijk!☺

Ik vond het hier allang niet meer gezellig, want de mensen die wel lief en respectvol zijn hebben het voor een groot deel al opgegeven omdat ze gewoon weggepest zijn. Same voor mij!

Ik krijg hier niet voor betaald, en het levert mij ook niks op wat ik zonder dit forum niet bereikt zal krijgen. Het nut is dus nu voor mij wel weg.

Ik gaf laatst aan dat ik rust nodig had, maar dat werd naar mijn mening niet gerespecteerd, en ik vond het oprecht niet fijn dat bepaalde leden weer begonnen met hun domme grapjes. Dat was namelijk totaal ongepast, en dat ik gister een berichtje kreeg op mijn werknummer dat ik ff moest zeggen dat het goed met mij ging, was voor mij de druppel. Wie weet ging het helemaal niet goed, want die man had niet eens de moeite gedaan om dat eerst te vragen. Ik ben een mens en niet jullie entertainer, maar dat vergeten sommige helaas.

Als je bier gooit naar een entertainer op het podium, dan gaat diegene vaak nu gewoon direct naar huis. Waarom zou je voor zulke mensen willen optreden als de buit toch al binnen is?😅

Alleen de azijnpissers en miereneukers hebben niet gewonnen hoor.😉 Veel vrienden zullen ze niet hebben anders was hun gedrag wel anders, en waren ze niet zo actief hier.

Ik zal mijn account niet opheffen, want ik moet toch een beetje de irritante recensies in de gaten houden, maar dat zullen niet zo veel meer gaan zijn.

Ik merk dat ik mijn full-time baan, persoonlijke leven en het sekswerk niet kan combineren. Helemaal stoppen gaat mij helaas financieel niet lukken, maar ik wil het gaan afbouwen naar 1 afspraak per week!

Wie weet zoek ik over een tijdje wel 1 vaste man die dat wil voor een leuk bedrag per maand.

Nu ben ik vooral ff druk met alles in goede banen te leiden, en om mijn priveleven weer op te pakken. Mijn vriendinnen hebben de afgelopen tijd namelijk echt geleden door mijn volle aanwezigheid hier. Gelukkig waarderen ze mij heel erg, dus het komt altijd goed🥰

En ik wil weer beginnen met sporten, en gezond eten. Tot nu toe gaat het goed, en woensdag maak ik kennis met mijn nieuwe personal trainer. Dus het gaat eigenlijk een stuk beter met mij gelukkig!

En nee ik weet dat het veel mensen niet kan schelen, maar voor de overige mannen wil ik het wel even mededelen😋

Ik hoop oprecht dat sommige hier misschien ook de inkeer gaan krijgen dat deze site en sekswerk niet alles is, en heel eerlijk het maakt toch meer kapot is sommige gevallen dan je lief hebt.

Voor de mensen waarmee ik het wel gezellig had. Jullie mogen mij altijd een berichtje sturen op mijn werknummer als je vragen hebt of gewoon ff je ei kwijt moet. Zoals ik al aangegeven heb ik ben dus aan het afbouwen met dit werk, dus het kan ff duren voordat ik reageer

Het beste allemaal!😘
Een goed besluit @Lilyxx
Ik wens je in ieder geval het allerbeste voor nu en in de toekomst 🤗
 
Prachtige woorden lieve Lilyxx, heel veel succes met alles wat je ooit gaat doen.
Maar vooral, blijf jezelf.
Liefs H
 
  • Leuk
Waarderingen: B200
Lieve @White Rabbit ik wil toch nog even reageren, want je hebt gedeeltelijk gelijk!☺

Ik vond het hier allang niet meer gezellig, want de mensen die wel lief en respectvol zijn hebben het voor een groot deel al opgegeven omdat ze gewoon weggepest zijn. Same voor mij!

Ik krijg hier niet voor betaald, en het levert mij ook niks op wat ik zonder dit forum niet bereikt zal krijgen. Het nut is dus nu voor mij wel weg.

Ik gaf laatst aan dat ik rust nodig had, maar dat werd naar mijn mening niet gerespecteerd, en ik vond het oprecht niet fijn dat bepaalde leden weer begonnen met hun domme grapjes. Dat was namelijk totaal ongepast, en dat ik gister een berichtje kreeg op mijn werknummer dat ik ff moest zeggen dat het goed met mij ging, was voor mij de druppel. Wie weet ging het helemaal niet goed, want die man had niet eens de moeite gedaan om dat eerst te vragen. Ik ben een mens en niet jullie entertainer, maar dat vergeten sommige helaas.

Als je bier gooit naar een entertainer op het podium, dan gaat diegene vaak nu gewoon direct naar huis. Waarom zou je voor zulke mensen willen optreden als de buit toch al binnen is?😅

Alleen de azijnpissers en miereneukers hebben niet gewonnen hoor.😉 Veel vrienden zullen ze niet hebben anders was hun gedrag wel anders, en waren ze niet zo actief hier.

Ik zal mijn account niet opheffen, want ik moet toch een beetje de irritante recensies in de gaten houden, maar dat zullen niet zo veel meer gaan zijn.

Ik merk dat ik mijn full-time baan, persoonlijke leven en het sekswerk niet kan combineren. Helemaal stoppen gaat mij helaas financieel niet lukken, maar ik wil het gaan afbouwen naar 1 afspraak per week!

Wie weet zoek ik over een tijdje wel 1 vaste man die dat wil voor een leuk bedrag per maand.

Nu ben ik vooral ff druk met alles in goede banen te leiden, en om mijn priveleven weer op te pakken. Mijn vriendinnen hebben de afgelopen tijd namelijk echt geleden door mijn volle aanwezigheid hier. Gelukkig waarderen ze mij heel erg, dus het komt altijd goed🥰

En ik wil weer beginnen met sporten, en gezond eten. Tot nu toe gaat het goed, en woensdag maak ik kennis met mijn nieuwe personal trainer. Dus het gaat eigenlijk een stuk beter met mij gelukkig!

En nee ik weet dat het veel mensen niet kan schelen, maar voor de overige mannen wil ik het wel even mededelen😋

Ik hoop oprecht dat sommige hier misschien ook de inkeer gaan krijgen dat deze site en sekswerk niet alles is, en heel eerlijk het maakt toch meer kapot is sommige gevallen dan je lief hebt.

Voor de mensen waarmee ik het wel gezellig had. Jullie mogen mij altijd een berichtje sturen op mijn werknummer als je vragen hebt of gewoon ff je ei kwijt moet. Zoals ik al aangegeven heb ik ben dus aan het afbouwen met dit werk, dus het kan ff duren voordat ik reageer

Het beste allemaal!😘
Veel succes meid hopelijk komt alles weer goed met jou
 
Ja zo win je altijd.
Wegpesten door irritant te doen, en daarmee is ze dan gered.
Of @Lilyxx dat zelf ook zo ziet… geen idee.

Dat het voor haar hier een energy sucker van jewelste werd en dat ten koste ging van haar privé leven zou ook zomaar kunnen.

Het blijft gissen, maar dat ze voor sommigen een schietschijf werd, dat is wel een patroon geworden.

Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor .........


En dat is mevrouw zelf .

Uiteindelijk is maar een paar % van hier klant bij haar , dus qua business kan dat ieder voor zich invullen.

Is in andere topics van dames niet anders.
 
Uiteindelijk hebben de vervelende mannen en ettertjes @Lilyxx meer geholpen dan de slijmballen.Daardoor raakte ze hier beu en kan ze weer een normaal leven met vriendinnen gaan leiden.
Het gaat je verder goed , jonge dame!!

Nooit doen
Ik zou als ettertje nu niet jezelf op de borst gaan kloppen hoor, ook andere mannen storen zich eraan waaronder ik. Het zou goed zijn voor die mensen eens een andere hobby te zoeken dan anderen irriteren. Ik kan wel namen gaan noemen maar daar voel ik me dan weer te goed voor.

Doe met dit advies wat je wil.

het beste Lilyxx
 
Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor .........


En dat is mevrouw zelf .

Uiteindelijk is maar een paar % van hier klant bij haar , dus qua business kan dat ieder voor zich invullen.

Jij stopt gewoon echt niet hé. Uw zelfgenoegzaamheid lijkt wel grenzeloos.
Krijg als maar meer medelijden met de mensen die in het echte leven met jou te maken moeten hebben.
 
Wat nog triester is dat de moderators niet hebben ingegrepen.
Heb zelf paar dagen geleden gevraagd of topic tijdelijk gesloten kon worden.
Daar werd door een mod lacherig over gedaan. 😵😵😵
Dat was voor mij de reden dit topic tijdelijk te negeren.

Lilyxx had dan ook topic gesloten of heropend idk.
Maar dan was haar iig de drek van de laatste paar dagen bespaard gebleven.

Echt waar schaam jullie diep.
 
Wat nog triester is dat de moderators niet hebben ingegrepen.
Heb zelf paar dagen geleden gevraagd of topic tijdelijk gesloten kon worden.
Daar werd door een mod lacherig over gedaan. 😵😵😵
Dat was voor mij de reden dit topic tijdelijk te negeren.

Lilyxx had dan ook topic gesloten of heropend idk.
Maar dan was haar iig de drek van de laatste paar dagen bespaard gebleven.

Echt waar schaam jullie diep.

Topics sluiten dat doen we niet op commando. Iedereen kan het eventueel voorstellen dmv het topic rapporteren, maar als wij als forumleiding er geen dringende reden voor zien dan blijft een topic gewoon open.

Om te voorkomen dat we dit topic verder bevuilen met off-topic reacties zal ik hem op slot doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan