Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind zelf na drie keer dezelfde te hebben bezocht dat het toch tijd wordt om iemand anders te (be-)zoeken.
Er zijn er ook die echt hun best doen maar omdat er geen klik is, blijft het eenmalig.
Dus voor mij gemiddeld 2 à 3 bezoeken bij dezelfde.

Laatst bewerkt:
Trouwens... dat 'vaker dezelfde dame bezoeken' werkt natuurlijk best... als het ook voor haar leuk en spannend blijft! Waarom denk je dat ik zulke gedetailleerde notities bij hou? Noteer wat wel -en niet- werkt bij haar! Herinner haar 'lekkere plekjes' en waar zij opgewonden van wordt!

Probeer ook regelmatig wat nieuws! Verras haar! Hoe het 'spannend'!
En wat je daar dan allemaal voor terugkrijgt! Man!

Vroeger zo min mogelijk. Altijd op zoek naar nieuwe dames. Tegenwoordig val ik steeds vaker terug op een stuk of vier dames waarvan ik weet dat de service altijd ok is: de populaire Polina op de Ruysdaelkade, een Chinese dame in een salon in Bussum, een aziatische uit Hilversum (soort van gestopt maar date soms nog), en een bekende dame met aziatische roots uit Almere-Poort (ook soort van gestopt maar date soms nog). Alle zuigkoninginnen.

Voor mij is 'vaak bezocht'... meer dan 10x.
En... dat zijn er tot hiertoe (slechts) zes!

Maar... intussen alweer enkele (zeer leuke) nieuwe DVP's ontdekt... die vast nog wel op dat lijstje komen!
Als je daar een rekensom op loslaat kun je niet anders vaststellen dan dat je er een flink bedrag op hebt stukgeslagen.
(Zelfs al zou het "maar" 60 X €150 zijn)

Vanaf het 3e bezoek aan een DVP, reken ik ze tot een vaste dame. Als ze na 2X beter word en een goede klik mee hebt. Wordt het sel een 3e en 4e keer. Het kan soms ook zijn dat het na vele jaren bergafwaards gaat met een dame. Dan stop je een hele tijd met haar nog eens te bezoeken. Je voelt je dan toch een beetje schuldig; Wanneer je haar dan weer ziet tussen de andere dames. Ik doe enkel de ramen.
Ik vertel elke DVP dat ik ook andere dames bezoek. Inclusief vaste dvp's. Soms heb ik mijn zinnen gezet op een vaste dame. Soms kies ik voor een nieuwe dame op mijn 'to do list'.

Terug
Bovenaan Onderaan