Hoe vaak laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak laat jij je als wandelaar testen op een soa?

• Nooit

Stemmen: 66 28,3%
  • Alleen bij klachten

Stemmen: 67 28,8%
  • Alleen na onbeschermde seks

Stemmen: 22 9,4%
  • 1 x per jaar

Stemmen: 29 12,4%
  • 2 a 3 keer per jaar

Stemmen: 49 21,0%

• Totaal aantal stemmers
    233
Dat denk ik niet ,iedereen die bare wil feesten begint met dat spul .
Ook in de swingwereld word meer en meer bare geneukt ,echt geen goede evolutie .
Je kan nog een trits andere serieuze ziektes oplopen als je bare neukt en waar Prep niks tegen doet .
De horror verhalen van mensen die echt iets serieus aan hand krijgen door te neuken zonder condoom, die hoor of lees je nergens. Maar ze zijn er wel degelijk .
Niemand verteld zoiets graag en dus zwijgt men wijselijk .

Ik heb persoonlijk altijd een heel slecht gevoel bij dvp die bare aanbieden. Laat staan swing feesten en gangbangs.
Kan idd echt niet gezond zijn om het kwakkie van 20 andere te zitten roeren met je genotsknots 🤮

Prep beschermd tegen aids maar het nadeel van Prep is dat je nieren er serieus onder lijden .
je mag ook nooit meer een andere ontstekings remmer nemen eens je Prep gebruikt hebt .
Dit zijn toch dingen om over na te denken ,je lichaam is een tempel en je hebt er maar 1 ,draag er zorg voor .
PrEP heeft weinig ernstige bijwerkingen. Bij een klein deel van de gebruikers treedt een lichte nierfunctiestoornis op, die meestal herstelt na het stoppen. De gebruikte middelen zijn ook bekend uit de hiv-behandeling, maar worden bij PrEP preventief ingezet.

Bij gebruik van ontstekingsremmers gaat het meestal om NSAID's. Kortdurend gebruik naast PrEP is doorgaans geen probleem. Langdurig gebruik wordt echter afgeraden, omdat dit het risico op nierschade vergroot. Paracetamol is daarom vaak een betere en veiligere keuze. Na staken van PrEP kun je ook nog steeds NSAID's gebruiken.

Het is dacht ik nog onbekend van de lange termijn effecten zijn van PrEP gebruik.

PrEP heeft weinig ernstige bijwerkingen. Bij een klein deel van de gebruikers treedt een lichte nierfunctiestoornis op, die meestal herstelt na het stoppen. De gebruikte middelen zijn ook bekend uit de hiv-behandeling, maar worden bij PrEP preventief ingezet.

Bij gebruik van ontstekingsremmers gaat het meestal om NSAID's. Kortdurend gebruik naast PrEP is doorgaans geen probleem. Langdurig gebruik wordt echter afgeraden, omdat dit het risico op nierschade vergroot. Paracetamol is daarom vaak een betere en veiligere keuze. Na staken van PrEP kun je ook nog steeds NSAID's gebruiken.

Het is dacht ik nog onbekend van de lange termijn effecten zijn van PrEP gebruik.
Ik ben geen expert maar hoor heel veel verschillende commentaren over Prep van mensen die in de geneeskunde werken .
Ik ben op onderzoek uitgegaan om het misschien zelf ook te gebruiken in combinatie met een condoom maar we hebben na veel beraad besloten om er af te blijven tot we zeker weten dat het middel echt bijwerking vrij is .
Jij zal deze info ook wel ergens gehaald hebben ,over enkele jaren zullen we het wellicht weten .

ikzelf gebruik het niet omdat we steeds een condoom gebruiken en dat al 30 jaar lang en daardoor toch steeds soa vrij blijven .
Mooi om het eens van iemand anders te lezen, want een paar 'onverlaten' vinden het nodig om de restrisico's van condooms te overdrijven. Ik ken verschillende mensen in die situatie, veel seks, altijd condoom, nooit wat opgelopen. Zowel mannen als vrouwen als dvp's.
Het feit dat je je moet laten testen op je nierwerking zegt al genoeg over dat middel vind ik ,er is dus wel degelijk een serieus risico op beschadiging . Al zegt men het niet zo rechtuit , da's wat ik er van denk als men zo'n info geeft bij dat medicijn .
Je hebt nog gelijk ook.
Het moet in alle geval een krachtig medicijn zijn ,anders werkt het niet om die aids beestjes in toom te houden .
Het kan perfect zonder als je steeds een condoom gebruikt , aids bacillen in sperma bv ,raken nooit levend door het maagzuur . En zolang je geen bloedende of open wondjes in de mond hebt is er daar geen kans op besmetting door besmet sperma .
Nochtans wordt er ook hier in dit topic weer snel gerefereerd naar orale seks, zonder te wijzen op de veel kleinere kansen. Bovendien kan je ook voor pijpen gerust vragen om een condoom te gebruiken. Iedereen maakt het zo veilig als hij/zij wil.
Minimaliseren? De organisatoren telden 5000 betogers en de politie telde er 1000. De Prep-fans zien weinig ernstige bijwerkingen. Andere zien het dan weer anders. Uiteraard is het mogelijk dat VixenandherStag toevallig prof is aan de faculteit geneeskunde. Dat weten we natuurlijk niet.
Niks aan de hand. Na de ontwenning van coke, kan je nog altijd terugvallen op Cola, ook wel eens coke genoemd. :LOL:
Dat had je nu eigenlijk best wel in hoofdletters en in dikke vette letters mogen schrijven.

Laatst bewerkt:
Waarom moet de wetenschap daar uitleg over geven? Kom eens met een wetenschappelijk artikel dat dat bewijst. Waar dat dus significant is aangetoond.

Ik denk niet dat je zo snel een wetenschappelijk artikel daarover zult vinden aangezien wanneer een wetenschapper dat zou publiceren hij vaarwel kan zeggen tegen zijn carrière en financiering.
Maar tegelijkertijd zijn er vele voorbeelden die laten zien dat big farma alles behalve te vertrouwen is.
Neem bijvoorbeeld de opioid crisis in Amerika.

"Attorney General Ken Paxton Secures $7.4 Billion Settlement With Purdue Pharma and Sackler Family for Role in Opioid Epidemic"
Etc etc.

Het is wat mij betreft geen toeval dat opvallend veel mensen die gevaccineerd zijn turbo kankers, bloedproppen en allerlei andere ernstige aandoeningen krijgen.
Na de vaccinaties veel ook de ene na de andere sporter neer met hartaanvallen etc.
En ik zie ook veel meer berichten van eenzijdige ongevallen in het verkeer etc.

Ik denk niet dat je zo snel een wetenschappelijk artikel daarover zult vinden aangezien wanneer een wetenschapper dat zou publiceren hij vaarwel kan zeggen tegen zijn carrière en financiering.
Maar tegelijkertijd zijn er vele voorbeelden die laten zien dat big farma alles behalve te vertrouwen is.
Neem bijvoorbeeld de opioid crisis in Amerika.

"Attorney General Ken Paxton Secures $7.4 Billion Settlement With Purdue Pharma and Sackler Family for Role in Opioid Epidemic"
Etc etc.

Het is wat mij betreft geen toeval dat opvallend veel mensen die gevaccineerd zijn turbo kankers, bloedproppen en allerlei andere ernstige aandoeningen krijgen.
Na de vaccinaties veel ook de ene na de andere sporter neer met hartaanvallen etc.
En ik zie ook veel meer berichten van eenzijdige ongevallen in het verkeer etc.
Kunnen we deze zever stoppen.
Raadpleeg dokter Google zoveel je wil, maar blijf erover zeveren in uw eigen Facebook groepje.
Thanks

Kunnen we deze zever stoppen.
Raadpleeg dokter Google zoveel je wil, maar blijf erover zeveren in uw eigen Facebook groepje.
Thanks

Is dit forum van jou Bart?
Het zijn vaak de mensen die gevaccineerd zijn die boos worden wanneer er wordt gesproken over eventuele gevolgen van de vaccinatie en achteraf misschien toch een beetje spijt beginnen te krijgen als ze zien wat er allemaal gebeurt met andere mensen.

Ok dokter 🙄
Uw kwalificaties zijn ongetwijfeld geweldig.

Beste patient 😉
Mijn kwalificaties zijn zeker niet helemaal geweldig maar mijn instinct en observatie vermogen denk ik wel.

Het is een feit dat big farma de onderzoekers financiert dus is het in feite een doodsvonnis voor een onderzoeker wanneer hij zijn sponsors in een slecht dag licht zet.

Bovendien is de moderne geneeskunde zwaar beïnvloed door de Rockefellers sinds begin 1900.
Die hebben er alles aan gedaan om Homeopathie te verbannen en iedereen zoveel mogelijk vol te stoppen met chemische "geneesmiddelen" die weer andere bijwerkingen veroorzaken waardoor mensen levenslang klanten zijn van big farma.

Het is dezelfde big farma die dus bepaald wat dokters etc leren en voorschrijven.

Heel veel ziektes en kwalen kunnen genezen worden door vasten en natuurlijke middelen en een gezond dieet.
Maar van de meeste dokters zul je dat niet horen en ipv daarvan allerlei medicijnen voorgeschreven krijgen.

Terug
Bovenaan Onderaan