dickdebock
Meubelstuk
Ik krijg nochtans altijd het verwijt dat ik de dames voor trek.het is toch alleen maar negativiteit over de dames.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk krijg nochtans altijd het verwijt dat ik de dames voor trek.het is toch alleen maar negativiteit over de dames.
@dickdebock ?@dickdebock vanwaar die tegenkanting of afkeer voor soa testen?
Je moet natuurlijk de resultaten correct weten te interpreteren en er geen foute conclusies uit trekken.
Bij een negatief resultaat (geen soa's gevonden) weet je tenminste dat je op het moment van de test geen (detecteerbare) soa had.
Bij een positief resultaat (wel een soa gevonden) weet je tenminste dat je een soa hebt en kan je er (hopelijk) ook iets aan doen.
Je laten testen beschermt je niet tegen soa's, in tegenstelling tot condooms. Maar potentieel je sekspartners wel.
Dat veronderstelt dan toch ook wel, dat je je gezondheid op alle mogelijke vlakken beschermt? Dus ook voor alle dingen die niets met seks te maken hebben, ga jij om de haverklap naar verschillende dokters, ook al heb je totaal geen klachten. Wanneer moeten we dan nog werken. als we steeds bij dokters zitten zonder dat we iets verkeerd voelen?Er zijn twee redenen om regelmatig te testen.
1. Om je eigen gezondheid te beschermen. Ook als je geen klachten hebt kun je ernstig ziek zijn.
Daarbij vergeet je dan wel even dat de kansen om wat op te lopen, heel erg klein zijn als je steeds rigoureus veilig blijft vrijen. Het feit dat sommigen zo dat 'testen' verdedigen, doet bij mij altijd een stout vermoeden rijzen, dat die mensen stiekem wel eens risico's nemen in het vuur van de strijd.2. Om je partners te beschermen. Ook als je geen klachten hebt kun je anderen infecteren. Je kunt ook je partners waarschuwen.
Als iedereen alles met condoom zou doen, is de kans nog vééééél kleiner da je iemand met een soa zou tegenkomen.Als iedereen zich regelmatig laat testen, is de kans kleiner dat je iemand tegenkomt die op dat moment een soa heeft. Hoe vaker je test, hoe korter je onbewust besmettelijk rondloopt en hoe sneller je behandeld kunt worden. Dat is vooral belangrijk bij sommige soa's.
Sorry hoor, maar hier wordt gesproken over Prep gebruiken alsof het iets heel alledaags is. Volgens mij zitten we met Prep-adepten meestal in het wereldje van degenen die graag seksuele vrijheid verkiezen boven veiligheid.Hiv kun je al na een paar weken aantonen, maar pas na drie maanden helemaal uitsluiten. Gebruik je PrEP, dan is het wat ingewikkelder: PrEP kan de uitslag van de test beïnvloeden. Daarom is het belangrijk om zeker te weten dat je géén hiv hebt voordat je met PrEP begint.
Daar is een liedje over, toch?Je moet het engeltje op je schouder niet te vaak testen.
Daar is een liedje over, toch?
Ik weet nu
Dat er een engelbеwaarder bestaat
Je kunt haar niеt zien
Als je zonder, in 't kutje gaat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered
Je moet er wél in geloven natuurlijk. Net als in Sinterklaas.![]()
Waar haal je het dat ik dvp's hun uitleg geloof? Hoe vaak heb ik hier al geschreven dat ze vertellen wat ze kwijt willen aan klanten...Ach Dick
Als jij het woord van dvp gelooft dan zou het je al helemaal geen kwaad doen om in Engelen te geloven.![]()