Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet Tropisch Instituut in Antwerpen doet (tegen betaling) soa testen. Zij zijn discreet, en sturen nooit iets naar jouw thuisadres. En als in je in het SKW in de Vingerlingstraat eens kijkt, naast het Chinees restaurant, daar is een niet meer zo jonge arts die al veel mensen voortgeholpen heeft zonder dat hij de 'vaste huisarts' van die mensen is.Als je een soa test wil doen is er nog een andere optie dan de huisarts ? Die praat ook met mijn vrouw …
Ja, go for it!Miss ga ik nu ook dvp's beffen![]()
I know maar ik wil direct de uitslag hebben, kan niet tegen dat wachten en je wordt regelmatig gefotografeerd bij die busjes door de media - dat geeft me tiger vibes si tu sabes a quien yo refieroGoede insteek om de kosten te zien als een contributie voor het lidmaatschap haha.. Het kan ook gratis in Den Haag. El niño laat zich volgende week gratis testen in de Doublet of de Geleen. Nog even kijken welke dag.
Nooit meegemaakt.je wordt regelmatig gefotografeerd bij die busjes door de media
Juist en binnen 1,5 uur uitslag hebben is iets wat ik erg prettig vindt als er onderzocht wordt of ik een SOA heb (tot nu toe gelukkig nog nooit een soa gehad). Ja bij de lokale kranten komen die foto's dan naar boven van mannen bij die testbussen, dus niet zo'n zin in gezien ik in regio Haaglanden woon.Daar heb je een punt. Testen wanneer het jou uitkomt i.p.v. je in alle bochten wringen om in die korte tijd op 2 dagen tussen 18u en 21u te testen. Vrijwel direct de uitslag i.p.v. enkele dagen. Soms moet je het jezelf makkelijk maken. By the way, media aandacht heb ik bij die bus nog nooit gezien.
waar begin je aan.Miss ga ik nu ook dvp's beffen![]()
Moet ook eerlijk toegeven dat ik denk dat ik t ook niet ga doen na een nachtje erover te hebben geslapen, kans op een soa is miss wel laag maar een dvp beffen die met vele maandelijks seks heeft windt me toch niet opwaar begin je aan.
Je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Het is tenslotte jouw feestje.Moet ook eerlijk toegeven dat ik denk dat ik t ook niet ga doen na een nachtje erover te hebben geslapen, kans op een soa is miss wel laag maar een dvp beffen die met vele maandelijks seks heeft windt me toch niet op![]()
Volgens mij kun je dan via de commerciële aanbieder van de test ook een behandeling regelen.Maar als je bij zo'n thuis test positief test op bv gonnoroe of zo moet je alsnog naar de huisarts ?
Je kunt inderdaad naar de huisarts, je kunt ook naar de GGD, maar sommige commerciële organisaties behandelen ook, zoals boven aangegeven.Maar als je bij zo'n thuis test positief test op bv gonnoroe of zo moet je alsnog naar de huisarts ?