Hoe verberg ik SOA voor mijn partner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Let op, je mag de 2 uur ervoor niet geplast hebben. En in tegenstelling tot de afname van een kweek voor blaasontsteking is juist de eerste straal belangrijk omdat de bacteriën van de SOA's waarop ze testen in je plasbuis zitten.

je moet proberen om na de sex direct te urineren en daarna je snikkel goed wassen met zeep dat verlaagt het risico

Wat een onzin bericht. Inderdaad hooguit minder kans op blaasontsteking
Je gaat gewoon op de blaren zitten als je besmet bent en dat thuis moet uitleggen Daar help geen plasje en zeker geen zeep aan. Auw.
Sorry moeders ik heb een SOA.

Wat een onzin bericht. Inderdaad hooguit minder kans op blaasontsteking
Je gaat gewoon op de blaren zitten als je besmet bent en dat thuis moet uitleggen Daar help geen plasje en zeker geen zeep aan. Auw.
Sorry moeders ik heb een SOA.
Vroeger had je Willem van de Moosdijk, de kruidendokter. Die had kruiden die overal voor hielpen.

je moet proberen om na de sex direct te urineren en daarna je snikkel goed wassen met zeep dat verlaagt het risico behoorlijk
Dat geld voor vrouwen om een urineweg infectie te voorkomen omdat de vagina dichtbij de urethra ligt.
Tegen een soa helpt het absoluut niet.
Bij mannen dus ook niet.
Soa bacteriën zijn sterk, niet bang voor zeep of wat dan ook.
En zeep is juist bij geslachtsdelen geen goed idee.
Verstoort de flora die er hoort te zijn.
Bacteriën van een soa zitten diep in de urineweg tot soms in de blaas en prostaat aan toe, vandaar dat je ook een prostatitis kan oplopen.
En ontstoken (bij)bal kan ook nog.
Bij al deze organen kom jij met je zeep niet hoor, zelfs niet na meteen wassen.
Een soa bacterie is sterker dan jij denkt.
Dit misverstand is hardnekkig en dat blijkt hier ook maar weer.
Een echte soa heeft de juist antibiotica nodig, elke soa reageerd anders en dus ook ander middel nodig.

Terug
Bovenaan Onderaan