Hoe vertel je je partner dat je vreemdgaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

G-cup

Wandelaar
28
30/09/25
26
Ik bedrieg al enkele jaren mijn vrouw.
Stiekem ga ik zéér geregeld op bezoek bij een DVP.
Ik wil dit niet meer stiekem blijven doen.
Maar hoe vertel je zoiets in godsnaam aan je vrouw?
Hoe start je aan zo'n gesprek?

Zijn er onder jullie die deze veel te leuke hobby thuis hebben opgebiecht?

Maar even he vriend, hoe vaak neuk je je vriendin per maand? Als jullie amper sex hebben en je bezoekt dvps om enkel aan die behoefte te voldoen. Dan zie ik geen enkele reden om t te delen.

Als je wel regelmatig sex hebt met je vriendin en je gaat naar dvps, dan ben je een ongelofelijke ******* vind ik en dan moet je t zeggen en dakloos worden

Laatst bewerkt:
Ze heeft een vermoeden maar ik heb ontkend.
Ze heeft een vermoeden, ze confronteerde je ermee, en je loog erover. Als vrouwen vaak ergens goed in zijn is het om achter iets te komen door te confronteren. Er bestaat al een aardige kans dat je haar vermoeden onbedoeld al hebt geverifieerd.

Scheiding, alimetatie, ruzie, relatieproblemen, ellende etc
Dat is wat kan gebeuren. Er is een kans dat het niet gebeurd als het op de juiste manier gebracht word

Ze heeft een vermoeden maar ik heb ontkend.

Waarom niet ?
Moeders heeft een vermoeden en vaders ontkent! Dan zit je toch al behoorlijk in de shit lijkt mij!
Alsnog over de brug komen bevestigt klip en klaar haar vermoeden en dat zal moeders niet echt pleasen!
Of blijven ontkennen of enkele maanden huiselijke stress voor lief nemen.
Naar de toekomst toe zou ik het wandelen effe staken want het vermoeden zal niet zo maar overgaan.
En als ik toch extern wil neuken dan moet dat vooral relaxed en zonder enige stress kunnen plaatsvinden! Zonder vermoedens!

Ze heeft een vermoeden, ze confronteerde je ermee, en je loog erover. Als vrouwen vaak ergens goed in zijn is het om achter iets te komen door te confronteren. Er bestaat al een aardige kans dat je haar vermoeden onbedoeld al hebt geverifieerd.

Dat is wat kan gebeuren. Er is een kans dat het niet gebeurd als het op de juiste manier gebracht word
Waarom dat risico nemen daarvoor als je ook kan zwijgen??

En weet je vrouw ook dat je foto's van haar hier op dit forum deelt?
america dun GIF

Als je zwijgt en het komt daarom niet uit bespaart je die ellende juist
Tot het uiteindelijk wel uitkomt en dan ben je verder van huis.
Problemen van deze aard voorkom je het beste aan de voorkant.

Daarom ook mijn bericht dat TS een vent moet zijn en opbiechten. Het is vervolgens aan zijn vrouw hoe ze daarmee omgaat en daaruit vloeit hoe ze het samen afhandelen.

Dat zal hem uiteindelijk minder kosten denk ik dan blijven zwijgen en wellicht op de korte termijn (wat jij benoemt).

Komt ze dr alsnog achter heeft TS grotere problemen

NIET opbiechten!

WEL onder de radar blijven!

Overigens hoef je dvp bezoek niet te zien als bedriegen. Als je een vriendin heb die potentieel je vrouw zou kunnen worden is het véél ernstiger. Dat zien vrouwen (terecht) als een serieuze bedreiging.

Hoerenlopers vinden ze maar vieze mannen, over het algemeen. Snappen ze toch niks van.

Wie zwijgt stemt toe. Vrouwen hebben vaak een zesde zintuig hiervoor. Ze weet het al vrij zeker dat het aan de hand is. Het ligt aan de TS wat hij ermee wilt doen. Eerlijk zijn, of de rest van zijn leven in leugens blijven
Exact. Vrouwen wéten het gewoon. Zegt de ervaringsdeskundige die drie jaar na de coming-out nog gewoon in hetzelfde huis met dezelfde vrouw, hetzelfde kind en dezelfde kat in dezelfde prima sfeer woont.

Verder kan ik TS geen antwoord op zijn vragen geven. Omdat vrouwen verschillen, is er geen eenduidig antwoord te geven. Waar de een je al de deur zal wijzen als je op de eerste lentedag naar een naveltruitje staart, zal de andere er gewoon begrip voor hebben dat je je behoefte buiten de deur vervult. Ik weet niets van de context van TS's situatie.

Ik zal het haar nooit vertellen.
We hebben nooit meer seks, terwijl ze weet hoe belangrijk dat voor me is en daarom haal ik mijn gerief elders. Maar wil ik haar ook niet kwetsen door het te vertellen.
Ik voel wel de behoefte het geheim met iemand te delen, maar heb nog niet de juiste persoon gevonden die ik genoeg vertrouw.

Als ze het weten dan is opbiechten niet meer nodig
Als je wat van vrouwen en relaties weet dan zou je weten dat juist dit niet klopt. De meeste vrouwen horen het liever uit de mond dan via via of een vermoeden. In elke relatie kunnen leugens het einde betekenen. Het ligt eraan hoe zwaar de leugen is en waar de grens getrokken wordt.

Vreemdgaan met een DVP is al een sterke leugen, maar erover liegen als je ermee geconfronteerd wordt is een doodsteek voor zo goed als elke relatie.

De TS heeft gedeeltelijk zijn keus erin al gemaakt door erover te blijven liegen.

We hebben nooit meer seks, terwijl ze weet hoe belangrijk dat voor me is
Daarom weten vrouwen het vaak gewoon als je wandelt of daadwerkelijk vreemdgaat, ook al is er niet over gesproken.

Als de seks uit een relatie verdwijnt, is het zeer onwaarschijnlijk dat een man zich daarbij neerlegt en een seksloos leven leidt. Zo zitten mannen simpelweg niet in elkaar. En dat weten vrouwen.

Dus een vrouw zal niet denken: goh, we doen het al een paar jaar niet meer, dat vindt hij blijkbaar prima en hij heeft zeker geen seks nodig. Ze zal eerder denken: we doen het al een paar jaar niet meer en toch lijkt hij gelukkig. Dan moet hij wel elders aan zijn gerief komen.

Dat 'zesde zintuig' is eigenlijk gewoon logisch nadenken over hoe de man in elkaar zit.

Edit: Wat @gaan op die banaan zegt, klopt. Door te liegen ben je eigenlijk een eenrichtingsweg ingeslagen. Lastig om hier weer van terug te komen. En nogmaals: ik kan niks zeggen zonder informatie over hoe jouw vrouw eigenlijk in elkaar zit. Is ze een jaloers, controlerend type? Of juist niet. Valt er überhaupt te praten over seks tussen jullie?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan