Hoe vragen jullie om plasseks en wat doen jullie dan ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ff he, is hier serieus veel belangstelling voor? Ik oordeel niet maar wist niet dat er zoveel mannen zij die graag over zich heen laten plassen
Ik word al genoeg genaait elke maand als ik zie hoeveel belasting ik afdraag van mn salaris, genoeg gezeik voor mij😜

Maar ff he, is hier serieus veel belangstelling voor? Ik oordeel niet maar wist niet dat er zoveel mannen zij die graag over zich heen laten plassen
Ik word al genoeg genaait elke maand als ik zie hoeveel belasting ik afdraag van mn salaris, genoeg gezeik voor mij😜
1 op 5 personen in de wereld doet aan plasseks. Althans, dat was volgens een onderzoek dat ik een jaar of 15 gelezen heb. Geen idee hoe accuraat het is, maar gebaseerd op wat ik heb gezien geloof ik dat wel

En wat is er precies geil aan?
Zeg maar de warme straal ofzo? Want urine stinkt toch? Althans dat denk ik… 😅
Zulk soort dingen valt niet uit te leggen. Je kan bijvoorbeeld aan een a-sexueel persoon proberen uit te leggen hoe fijn sex is, maar als zij helemaal geen sex willen dan zullen ze het ook nooit kunnen begrijpen. Je kan een homo ook niet uitleggen hoe fijn een vrouwenlichaam is. Zo ook bij jou met plasseks. Je vind het opwindend, of niet.

Of het stinkt en/of slecht smaakt is natuurlijk heel erg persoonlijk. Wat ik er geil aan vind is dat het iets heel intiems is. Ik bedoel; de urine drinken van iemand anders, hoeveel dichter kan je gaan?
Je kan nog ietsje intiemer en dichter gaan maar dat is een heel ander onderwerp 🤣

Zulk soort dingen valt niet uit te leggen. Je kan bijvoorbeeld aan een a-sexueel persoon proberen uit te leggen hoe fijn sex is, maar als zij helemaal geen sex willen dan zullen ze het ook nooit kunnen begrijpen. Je kan een homo ook niet uitleggen hoe fijn een vrouwenlichaam is. Zo ook bij jou met plasseks. Je vind het opwindend, of niet.

Je kan nog ietsje intiemer en dichter gaan maar dat is een heel ander onderwerp 🤣
Ik weet niet of we hetzelfde bedoelen, maar ik ben ook wel al eens een ietsje intiemer geweest hoor 😉

Terug
Bovenaan Onderaan