Sjonnie Walker
Stamgast
Ik denk ook niet dat dit de bedoeling is!heb nog nooi plassex gedaan op een dame maar ik weet wel dat ik er vlot van moet gaan pissen
De dvp die over zich willen laten urineren zijn op een hand te tellen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk ook niet dat dit de bedoeling is!heb nog nooi plassex gedaan op een dame maar ik weet wel dat ik er vlot van moet gaan pissen
Groot gelijk. Je zelf aftrekken is verloren zaad. Dat is iets voor pubertjes. Er zijn vrouwen genoeg beschikbaar die bereid zijn om je van je ballast af te helpen op een veel prettigere manierwant het liefst zou ik mezelf nu aftrekken maar dat doe ik niet. Ik weet namelijk dat als ik bij mn volgende dvp bezoek klaarkom in een dvp, dat het veel lekkerder is
Volgens mijn informatie zijn er meer mannen die willen dat een vrouw over hen heen plast, dan omgekeerd. Dat is een vrij normale vraag bij dvp's, terwijl het omgekeerde eerder een uitzondering is, zodat het vinden van een dvp die daar voor in is, dus inderdaad wel minder gemakkelijk is.Ik denk ook niet dat dit de bedoeling is!
De dvp die over zich willen laten urineren zijn op een hand te tellen.![]()
Ja, maar als je het rukken achterwege laat, is een echte date 100 keer genotsvoller. Je staat dan echt op scherp, en het orgasme vertrekt al van in je grote tenen ipv in je zakjeVerloren zaad.... lol gaat toch om genot?
Zoals bij elke sportprestatie is ook bij bedsport een goede voorbereiding belangrijk.orgasme proberen zo lang mogelijk uit te stellen, je geniet 100x meer
Je kan ook beide doenJa, maar als je het rukken achterwege laat, is een echte date 100 keer genotsvoller. Je staat dan echt op scherp, en het orgasme vertrekt al van in je grote tenen ipv in je zakjeLOL
Gaat mij om hele verhaal nietvalleen orgasme als ik 2 uur binnen ben geniet ik 2 uur, orgasme is daar maar een kort en klein onderdeel vanJuist dat is echt het allerbelangrijkste: helemaal
Vol aankomen en de orgasme proberen zo lang mogelijk uit te stellen, je geniet 100x meer
Life lijkt simpel, maar sommige mannen denken dat een dvp een robot is. Zij vragen plasseks (vooraf, bij het maken van de afspraak bv) maar tijdens de date zelf blijkt de dame 'niet te kunnen'. Of niet genoeg te kunnen. Wie daar een probleem van maakt, vergeet dat dvp's gewoon mensen zijn. Een vrouw kan een orgasme faken, maar een plasbeurt faken, dat gaat niet lukken.Maar dit topic gaat over plassex dus, niet mijn ding en kan je gewoon aan de dame vragen, life is simple