Hoe werkt negeren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Vraag aan de @admin : hoe werkt dat negeren nu precies?
Want ik heb er sinds een paar dagen een aantal op negeren gezet, maar kunnen zij dan wel mijn posts lezen?
Ik meende namelijk begrepen te hebben dat dat negeren over en weer was.
Dus persoon A negeert persoon B:
- persoon A leest niks meer van persoon B
- persoon B leest niks meer van persoon A
 
Dan heeft die mooi pech. Ik bepaal zelf wel wie mijn berichten wel en niet mag lezen. Als sommige leden alleen maar willen zuigen en negatief doen dan heb ik geen zin om die leden bijvoorbeeld recensies te laten zien waar ze dan vervolgens kinderachtig op gaan reageren. Los daarvan kunnen ze dan nog altijd uitloggen en veel van het forum raadplegen.

Ja, ik ben er echt een beetje klaar mee ?.
 
Wel vreemd dat je zelf kan bepalen dat iemand anders niet meer mag lezen wat je schrijft. Iemand negeren is je goed recht maar wat als die andere persoon wel gewoon alles wil lezen.
Hierin heb je volgens mij groot gelijk.
Ik vind het niet kunnen dat iemand anders beslist wat ik wel of niet te lezen krijg. Is voor mij een vorm van censuur.
Heb dit al gemeld aan admin.
Ik heb er geen enkel probleem mee dat iemand niets van mij wil lezen en mij negeert. Maar mag ik daarom niet meer lezen wat die persoon schrijft ?
 
Op twitter werkt dat ook zo.
Eigenlijk zou je een onderscheid moeten maken tussen 'negeren' en 'blokkeren' als je het echt netjes wil doen.
Negeren is: jij kunt iets niet van de ander lezen.
Blokkeren is: die ander kan niets van jou lezen.
Maar ik vind het dus wel wenselijk om anderen te kunnen blokkeren, zeker zolang beleid is dat er geduldig gemodereerd wordt ten aanzien van trolgedrag. Die keus kan ik begrijpen, maar dan moet je er wel voor kunnen zorgen dat je als lid van het forum zelf tools hebt om het leuk te kunnen houden.

Anyway: de functionaliteit as is is voor mij voldoende.

En maar even for the record: het is echt niet zo dat ik nu maar een partijtje aan het blokkeren ben, het gaat in mijn geval om 8 accounts die structureel commentaar op mij hebben, ongeacht wat ik zeg, die zelf verklaren dat ze vrij zijn om geen zinnige bijdrage te willen doen aan dit forum en verder ook niks positiefs bijdragen. Daarmee help ik ook het forum, want overal waar ik iets post (maakt niet uit wat) komt er anders een reutel bagger achteraan, zeker nu ik mijn punt in de groep heb gegooid.
 
Laatst bewerkt:
Hierin heb je volgens mij groot gelijk.
Ik vind het niet kunnen dat iemand anders beslist wat ik wel of niet te lezen krijg. Is voor mij een vorm van censuur.
Heb dit al gemeld aan admin.
Ik heb er geen enkel probleem mee dat iemand niets van mij wil lezen en mij negeert. Maar mag ik daarom niet meer lezen wat die persoon schrijft ?
Daarom is het later ook een keuze geworden die je zelf in kunt schakelen, net als op twitter, facebook of instagram heb je zo de mogelijkheid iemand quasi te blokkeren.
 
Aha. Nou dan neem die zak borrelnootjes en fles drank mee naar de overbuurvrouw,want jij naait altijd op loopafstand
Ik lees wel dat je mijn buurvrouwen niet kent.

Bbbrrrrr nog niet al krijg ik er 150 bij.
En ik vind het een goede knop, dat je iemand kan negeren, al zou ikzelf er denk ik geen gebruik van maken.
Als ik bepaalde namen tegen kom swipe ik gewoon door en lees het niet.
En of iemand mij berichten nu wel of niet leest, wordt ik niet koud of warm van.
Take or leave it is mijn motto.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan