Hoelang duurt de ideale gangbang?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bijt zelf de spits af:

Voor mij telt: hoe langer hoe liever. Ik bouw graag op, opbouwen en opbouwen en opbouwen tot bijna een hoogtepunt en dan terug afzwakken en herbeginnen vanaf nul. Zo een paar keer. Tot op de moment dat ik het niet meer vol houd. Gewoon rap neuken en klaar is niet aan mij besteed. Dat is ook de reden dat ik zowat gestopt ben met dvp's te bezoeken. Betaling is daar per uur of per half uur, dus om te kunnen opbouwen worden het al snel 5 h na elkaar wat redelijk kostelijk wordt. Daarom liever een gangbang (waar ik ook nog in meerdere vijvertjes kan zwemmen als u begrijpt wat ik bedoel). Dat mag dan gerust 200 euro kosten, als ik bij een DVP 5 h moet boeken ben ik makkelijk 500 euro kwijt.

Een tweede belangrijke reden dat ik liever een lange gangbang heb (5 h of meer) is omdat ik geen auto heb en dus vaak ver (lang moet reizen) met de trein. Als ik 3 h onderweg ben (6 h in totaal dus) voor een gangbang van 2 uur dan is het niet evenredig. Ik durf dus wel makkelijk 12 h te rekenen (eigenlijk een hele dag inclusief slaap) voor een gangbang. Maar ik bezoek ze dan ook niet vaak gangbangs niet meer eigenlijk. (in april heb ik er zelfs geen enkele bezocht, mede doordat veel concertzalen ook de deuren terug geopend hebben en het festivalseizoen ook stilletjes aan op begint te komen, en naast seks ben ik ook veel bezig met muziek).


Dus een 5 tal uur vind ik heerlijk maar nog liever wat langer.


Club Amai heeft eens een marathon gedaan. Ik ben over de hele avond een maal klaargekomen. Toen ik nog volop aan het opwerken was naar orgasme 2 was zo goed als iedereen al weg. Ik spreekt dan over 2 in de nacht. En dat vind ik jammer. Discotheken in België en Nederland zijn vaak tot 6 h in de ochtend open en trekken hun volk. Waarom dan geen gangbangclubs/seksclubs/seksbioscopen/... vraag ik mij een beetje af.
 
Uitgaande van het ideale scenario en de geilste en prachtigste meiden: lang, heel lang.
Hangt af van locatie, aanwezige meiden en aanwezige mannen.
Als het een kleine gangbang is met 1 meid en bijv. 5 mannen, kan het korter duren omdat de mannen uitgeput raken.
Maar als het gaat om de feestjes met 5 of meer meiden die lekker actief zijn en daar dan een 30 heren, dan mag het van mij uren duren.
Lekker neuken, klaarkomen, pauze pakken, eten, drinken, babbeltje doen en weer lekker sexen.
Dat kan ik uren volhouden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan