Hoelang kunnen jullie zonder seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja klopt. Routine was 's ochtends bij het wakker worden, bij thuiskomt en 's avonds in bed, prima te doen. Ook omdat zij niet per se geneukt wilde worden, maar meer een giver/pleaser was. Maar ze had wel een enorme affectie voor sperma en pleasen. Als ik echt niet kon was het lekker klaarpijpen, kon ze ook oprecht van genieten. Als ik het zo beschrijf klinkt het als de perfecte vriendin/vrouw, maar wat was het daarbuiten toch dramatisch zeg. De mannen die een gek als vriendin hebben gehad zullen mij snappen. Daar weegt niets tegenop, ook heerlijk sex niet.
Een ex van mij was zo gek als een deur. Drama inderdaad. Maar de sex was bizar goed. Overal en altijd werd geneukt, geen slipjes dragen onder minirok, naakt door huis lopen terwijl er bezoek was, pijpen terwijl je in een cabrio met open dak reed door een rustig dorpje, etc. Maar die drama... Het werd niets...
 
@JokePrive Maar lukt het om er niet aan te denken? 😁

Dat gaat op zich prima eigenlijk 🤔 en soms ook niet 😆
Maar met dit weer.. zijn mijn hersens buiten werking. Wel erg happy met mijn airco en ventilator in de slaapkamer, die werkt overuren.
De meeste mensen gebruiken veel stroom op de dag, wij in de nacht 🤣
 
Een ex van mij was zo gek als een deur. Drama inderdaad. Maar de sex was bizar goed. Overal en altijd werd geneukt, geen slipjes dragen onder minirok, naakt door huis lopen terwijl er bezoek was, pijpen terwijl je in een cabrio met open dak reed door een rustig dorpje, etc. Maar die drama... Het werd niets...

Herkenbaar, in iets gematigdere vorm lol, maar same general idea. Deed me denken aan deze quote:

"All I want is the love of a healthy relationship, and the sex of a toxic one"
 
Ik denk dat vrouwen, vergeleken met mannen, veel langer zonder seks kunnen leven. 😅
Ik weet het wel zeker en is me ook geregeld bevestigd door vriendinnen die overal openhartig over waren.
Ondanks wat men je wilt doen geloven is dit zeker op latere leeftijd zo.
Heb ook geen andere verklaring waarom ik met negen van de tien vrouwen zo het bed mee in zou duiken, maar dat het bij geen één daadwerkelijk lukt.
 
Ik wordt wel 4 a 5 dagen in de week opgewonden door herinneringen van standjes met dames waar ik af gelopen jaren ben geweest, of zij die bij mij thuis kwamen. Dat beeld zit dan zo in mijn hoofd, ik kan weer hun parfum ruiken. Het helpt dan ook dat ik via Google een gif afbeelding zoek met het standje, en brunette of blondine ect.
Tja, zo dik is mijn portemonnee niet om elke week een dame te bezoeken.
 
In deze tijd kijk ik nergens meer van op vrouwen kennen geen schaamte meer. Niet dat ik dat erg vind hoe meer bloot hoe beter van mij mogen ze. Trouwens in landen als Brazilië is het heel normaal ze lopen daar zo goed als naakt rond en laten niets aan de verbeelding over.
Op straat hebben ze soms iets aan waarbij je best veel ziet, maar op het strand/ aan het water zijn de dames tegenwoordig behoorlijk kuis. En dan te bedenken dat hun moeders en grootmoeders ervoor gestreden hebben om zonder bovenstukje te mogen zonnen.
 
Ik ga standaard 1 keer per week naar de dames. Als ik een week over moet slaan voel ik me daar niet prettig bij.
De eerste lockdown was afzien, 3 maanden droogstaan opeens o_O
 
@H._

Juist door de lock down ging ik heel hard twijfelen of elke week (en soms meerdere malen per week) het allemaal wel waard was, of überhaupt het wandelen iets was wat ik wilde blijven doen.

Door de verplichte afzondering de eerste maanden werd mijn verlangen naar een vaste relatie heftiger. Niet iemand om even seks mee te hebben, maar om troost en steun bij elkaar te vinden om er doorheen te komen. Nu zag ik helemaal niemand in het echt meer. Alleen maar via Teams, Zoom etc.

Na een maand of twee verlangde ik daarom ook totaal niet meer naar het vluchtige contact met een dvp. Het deed me totaal niks meer.

Pas toen de wereld na een aantal valse starten weer echt open ging en ik weer voorzichtig onder de mensen kwam, begon het heel langzaam weer steeds meer te kriebelen.

Mijn frequentie is nu ongeveer één a twee keer per maand en soms zoals eerder gezegd in dit topic een paar maanden totaal geen zin, maar de lock down was niet afzien. Sterker, het deed me lange tijd af zien om ooit nog te gaan wandelen.
 
Ghoh , ik denk dat ik best lang zonder kan.
ik date 1 keer per maand, vast uitje voor meerdere uren
Maar tussendoor heb ik men partner.
Voor mij is het perfect zo.
Ik zou bvb qua uitgaven deze maandelijkse date kunnen splitsen in 4 wekelijkse bij dames die kortere doen. maar het simplistische van dergelijke contacten zegt me helemaal niets meer.
Al snap ik zeker wel dat het voor singles anders ligt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan