Hoeveel keer bij de dames in de maand?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eenmaal per week toch wel. Zowel vast als af en toe iets nieuws proberen. Zowel raam als privé. Ben ook wel naar saunaclub geweest. Dan ga ik wel los! Maar laatste keer is toch zeker 5jr geleden. Is toch best ver van Amsterdam en heb zelf geen auto.
 
Vroeger zeker 2 a 3 keer per maand, nu maximaal 1 keer per maand.
Vroeger werkte ik in shiften en was het wat eenvoudiger, nu dag werk is het wat moeilijk te regelen, zonder al te veel achterdocht te scheppen.

Soms kan het wel enkele maanden duren dat ik iemand bezoek, minder behoefte denk ik.
 
2x per maand . Probeer af te wisselen tussen prive, club parenclub en saunaclub. Prive en in club nooit naar dezelfde. Uiteindelijke doel is om zoveel mogelijk verschillende dames gehad te hebben.
 
ik denk dit jaar helemaal niet meer..en een groot gedeelte 1e kwartaal '22 ook niet..
er zit helemaal niks meer in de regio..
het overgrote deel zijn advertenties van dames die in een privehuis werken ,en die staan soms hooguit 1x per week ingeroosterd..en ik ga niet naar privehuizen..misschien voor een uitzondering..
dan een shitload met shemales (nee bedankt),een groot deel 'kont naar achter in doggy voor de foto Latina's' ,die zogenaamd 20ers zijn ,bij aankomst 2x zo oud..
dan nog wat advertenties van dames die al 3 weken niet meer op Whatsapp geweest zijn..
dus ..de koek is momenteel op..
 
1-2x per maand. Afhankelijk van hoeveel zin ik heb en hoever het budget komt. en tegewoordig: afhankelijk van wat er wel en niet mag ivm. covid regels.
 
Ik wandel al 15 jaar, gemiddeld genomen 1,5 keer per week. Maar is ook wel is meer geweest. Wel is 4 dames op een avond geneukt met een kwart kamagraatje. Zit nu ongeveer op 1000 dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan