Hoeveel keer bij de dames in de maand?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch wel 1x per week ja, soms vaker als de nood hoog is zeg maar :D En ligt ook een beetje aan het aanbod en of er een vaste "goto" dame in het spel is dan is het makkelijker om te gaan zeg maar dan als je eerst onderzoek moet doen.
 
meestal om de 2 a 3 weken maar is ook al meerdere keren voorgevallen dat het elke week prijs is. De financiën moeten natuurlijk ook nog een beetje mee willen maar voor een lekkere dame heb ik veel over. Die centen kunnen me dan echt geen barst schelen .heb ooit ergens gelezen dat het beter is van te leven met mooie herinneringen dan te sterven met mooie dromen . ben het daar volkomen mee eens.
 
Ik vraag me af of er verschil is tussen variëren of een vaste dame. Ik ga gemiddeld 1 x per maand naar 1 dame. Heb daar ook goed contact mee. De bezoeken zijn altijd meer dan een feest en er is tijd voor stuk sociaal contact. Wel opgebouwd in de loop der tijd, maar ik voel me daar goed bij. Misschien ben ik 1 van de uitzonderingen. En ik heb zo heel af en toe wel nood aan een extra uitstapje (1x per jaar)....
 
Hangt een beetje van de duur van de date af (en daarmee dus ook de prijs). Met mijn vaste dame (die volgens mij pleite is kom ik zojuist achter, kut zooi :rolleyes:) heb ik langere dates en dan kan ik prima doorkomen met 1 keer per maand. In het geval van haar afwezigheid snoep ik wat rond en ga ik maar een uurtje, en dat kan dan prima elke week. soms combineer ik het ook met massage (zonder intiem), dat is meestal weer iets goedkoper en kan ik ook wat vaker.

Lang verhaal kort: ik ga zo vaak als dat het financieel toelaat :sneaky:
 
Gemiddeld eens in de 2 weken maar dan wel altijd bij dezelfde.
Al ruim 4 jaar houden wij het vol met elkaar. Het lijkt wel een huwelijk, alhoewel sommige getrouwde stellen minder frequente sex hebben met elkaar.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat sex na een aantal jaren huwelijk tot het nulpunt daalt ? dus daar heb je een punt, maar geweldig dat het al zo lang duurt ?
Probeer elke week wel te gaan, soms iets vaker.
 
Ik heb nu ook meer budget, maar op één of andere manier wordt de behoefte minder. Nou ja, het bespaart me in ieder geval een hoop poen. ☺
Dat maak je je zelf wijs, ga eens wat vaker wandelen je zal zien de behoefte zal groeien, je kan dan ook een pilletje innemen en de vrouwtjes gek maken ? Het plezier dat je daar van hebt zal je minimaal 5 jaar langer doen leven ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan